🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Medyadaki müzikle dinleyin isterseniz...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Fatmanur hanım da Asiye'nin doğum günü için bir elbise dikip gizliden hazırladı.
Asiye" anne ben öğle yemeğini hazırlayım. Ablam fasulyeyi hazırlamış pişirmiş...
Sende toparlan gel...
Ninem ve dedemi de çağırayım..."diyerek gitti.Sofrayı hazırlayıp dedesi ve ninesinide çağırdı .
Yemeklerine dedesinin Besleme çekmesi ve" buyurun afiyet olsun" demesiyle onlarda çekip başladılar.*****
Osman'da işlerini bitirip ikindiye doğru eve gitti. Çok yorgundu ve hemen yayıp uyudu. Bir rüya gördü beyaz elbiseli güzel orta boylu ne zayıf ne cılız kararında bir kızdı. Kıza yaklaşdıkça uzaklaştı tam yaklaşmıştı ki yüzü peçeli ama simsiyah gözlü kızın peçesini çekecekti. Tam elini uzatıp çekecekti ki kız durdurdu "Kuran'a abdestsiz değilmez sevdiğine de nikahsız değilmez" dedi ve gitti .Yüzünü göstermedi ama o gözler ve ses Osman'ın kalbine ve zihine kazınmıştı.
Osman uyanınca çok mutluydu anlayamadığı bir şekilde. Ama düşündü
" bu zamanda böyle kız varmıdır...? Kimdi ki o kız?
Yoksa bir hayalmiydi sadece. Bilinç altımın bir oyunumuydu ki...?"diye."Ben görmedim varsa da..." dedi.
Osma 'nın gücü ve parası için etrafında kız çoktu... "Peki ya eski zamanda ki fakir Osman olsaydım da etrafımda olurlarmıydı ki...?"dedi.Biraz düşününce " tabiki hayır. Ne yakışıklı olmam ne başka bir şey umurlarında tek dertleri gücüm ve param..." dedi.
Haksız da değildi çok şey yaşamış görmüştü Osman .Geçmişe gitti o zalim kalp sızısının sahibi kıza" ah neyse ..."deyip kalktı yataktan.
Kardeşi Okan geldi gülümseyerek her zaman olduğu gibi neşeliydi yine
"ne o abi uyuyormuşsun bu saatte. Sen kolay kolay bu saatte uyumazdın?" dedi.Osman'da iç çekerek " çok uykusuz günlerim geçti. Hem çalışıp, geceleri de ders çalışırken...Okulu üstten ders alıp erkenden bitireceğim diye.
Sonra da Tus sınavını hemen kazanacağım diye.
Sonra da alanımda kendimi geliştireceğim diye.
Sonra da işimi en güzel şekilde yapacağım diye..."gülümseyerek
" telafilerini yapıyorum diyeyim aslanım..." dedi.Tekrar gülerek " hem ben yaşlandım artık senin gibi genç biri değilim ki..."
"Yapma abi aramızda beş yaş var. Hem sendeki klas kimde var abim..." diye sırtına şakayla karışık yavaşça vurdu .
Duygulandı Okan " babam kaza geçirdikten sonra bizim için didindin. Hem bizi okuttun, hem kendin okudun çok yoruldun..." dedi .
Osman duygulanan kadeşine
" bebekmisin sen...?" diye sarıldı.
Bu arada Osman abisine çağırmaya giden Okan abiside gelmeyince Sümeyye çağırmaya gitti.Eda'da " dur sende gidip gelmezsin acıktım ben hemde kurt gibi..." deyince beraber gittiler.
Bir birlerine sarılmış abilerini görünce" ooo bakıyoruz da bizi unuttunuz..." diye sitem ettiler.
Abileri kucak açıp onları da çağırdılar. İki kız koşarak sarıldılar Eda sitemle onlardan ayrılıp acıktım sizinle kaybedecek vaktim yok.
Çabuk olun. Yoksa sofrada ne var ne yok yerim size bırakmam..." dedi gülerek ve hepsi birlikte salona geçtiler.Anneleri Erva hanım ve babaları Fatih bey bekliyordu çocuklarını. Gülerek gelen gençlere baktılar. Hal hatırdan sonra yemeğe başladılar.
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)
RomanceNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... "Ah ah bilimiydim ki...