Birazda Maşita ve komiser Fethi kesiti okuyalım değil mi ama...
Şarkıda Vazgeçilmiyor tam ikisini anlatıyor...
🌹🌹🌹🌹
Komiser Fethi karşısın da gördüğü güzel kıza ve yıllardır sevdalı, hasret kaldığı Maşita'ya bakarken gözlerine inanamıştı " kalp krizi geçireceğim sanırım Allah'ım?! " dedi içinden.
Tepeden tırnağa süzerek baktı tekrar tekrar kimseleri umursamadı.Maşita'da yıllardır neredeyse her gün sosyal medya hesaplarından takip ettiği komiser Fethi'nin bakışlarından çok utanmıştı. Yüreği kıpır kıpır
" evlenmemiş ama ya bir sevdiği varsa..." dedi içinden. Geçmişe dalarak " rahmetli annem öldüğü zaman, Asiye'de doğum yapınca Musa ve ben çok zor bir durum içindeydik... Çok yardımcı olmuştu bize kız kardeşi Filiz'le birlikte, annesi Şerife teyzeyle ve babası Şevki amca ile birlikte... Hatta kaç defa evlerine de götürmüştü Filiz'le birlikte... Anne ve babasını görünce sanki kendi annemi ve babamı görmüş gibi hissediyordum çünkü karakter olarak bayağı benziyorlardı... Sanırım Şevki amca da rahmetli babam gibi bir öğretmen emeklisi olduğu içindi bilemiyorum..." dedi yine içinden.Komiser Fethi, üzerinde ki üniformasıyla nasıl göründüğünü merak etmişti " sabahtan beridir operasyondaydım yerlerde yuvarladım defalarca çatışma çıkınca..." dedi içinden. Elinde ki silahı yerine yerleştirerek Maşita'ya doğru yürüdü.
Maşita kendine doğru yaklaşan komiserle ne yapacağını bilemez bir şekilde donup kalmıştı. Derin bir nefes alarak giydiği gri kaşe pardösünün eteğini sıktı. Ayağında ki siyah botlarının ucunu ritim tutmuştu farkında olmadan. Bu soğuk havada başında ki pamuklu siyah şalının altında ki saçlarının dibi terlemişti. Elinde ki siyah çantasının sapını sıkarak " sakin ol yalvarırım Maşita şimdi şurada panik atak krizleri geçirme yine... Zaten komiserin önünde kendimi kaybedip kaç defa panik atak krizleri geçirmiştim annemi gömdüğümüz gün... Nasıl da beni sakinleştirmek için uğraşmıştı... " dedi kendini teskin ederek.
Komiser Fethi adeta yeri döver gibiydi botlarıyla. Gözlerini çekemiyordu sevdiği kızdan " ahh Maşita, sanma ki sevmek sadece ve sadece beraber olmakmış... Senin olmadığın yıllarda bile seni yüreğimde taşıdım, aradım seni, hayallerimde yaşattım seni güzel dilefruz..." dedi içinden yüreği yana yana.
Maşita tüm heybetiyle ve karizmasıyla gelen komisere bakarak
" Aşk, sevdiğine hasret kalmakmış komiser bunu çok iyi anladım yıllardır... Dayım hep sordu durdu taliplerimi niye kabul etmediğimi ama diyemedim ki, ben yiğit ve mert bir Türk komiserine sevdalıyım...diye. Asiye hariç kimseler bilmedi benim sana olan kara sevdamı... Biz iki kız kardeşin kaderi sevdiği adam için birbirinin omuzunda ağlamak oldu yıllardır..." dedi gözleri dolu dolu.Komiser Fethi tam önüne gelerek
" Maşita hanım siz! Siz ne zaman geldiniz? Osman anlatmıştı sizi bulduğunu...! " deyip toy delikanlılar gibi heyecanla " kusuruma bakmayın lütfen hoş geldiniz demeden soruları sıraladım " dedi yutkunarak.Maşita utanarak " hoş buldum komiserim " diyerek başını önüne eğdi.
🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Neler oluyor neler böyle ♥️♥️
Süpriz üç aşık daha çıkacak bekleyin bakalım...
Tahminlerinizi alayım kimler acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)
RomanceNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... "Ah ah bilimiydim ki...