Osman oturdukları masadaki arkadaşlarına bakarak iç çekti. Böyle sulu sulu konuşmayı asla ve asla sevmiyordu. Öyleki erkek erkeğe arkadaş ortamında dalga konusu veya kendini sapına kadar erkeklik egosuyla tatmin etmek için konuşanları da kızardı. Arkadaşları çok iyi biliyordu huyunu ve ağır abi tavırlarını. Gizlilik ve mahremiyet çok önemliydi Osman için.
Ama artık Ahmet'e daha fazla dayanamayordu. Zaten gördüğü kadarıyla çok kötü durumdaydı. Ama karısına bakan o gözlerini de oymamak için zor tutuyordu kendini.
Tabakta kalan baklavaları halen daha jest olsun diye o ona o ona teklif edip duruyorlardı.Osman kahkaha atarak " ee bırakın artık bu jesti " deyip kaş altından Ahmet'e bakarak " burada gerdeğe girecek bir damat var. Ben yiyeyim" der demez Ahmet öldüğünü sanmıştı.
Gözleri dolu dolu olunca başını önüne eğmişti.Osman keyifli bir şekilde baklavayı ağzına atarak " Ahmet sende nasıl kayınçoysan artık hiç demiyorsun eniştem yesin gerdeğe girecek diye..." deyince komiser Fethi ve Doktor Engin, Okan, yüzbaşı Mehmethan, Yavuz'un ve kardeşleri Furkan, Erhan kuzeni Nurettin, Metehan'ın, kaynı ve eniştesi Mehmet, eniştesi Ahmet, arkadaşları Sedat, Ömer, Yusuf, Oğuz, Osman'ın diğer arkadaşları şaşkın bir şekilde bakarak güldüler. " Osman bu sen misin?" Dediler.
Osman kahkaha atarak " evet benim ne yani yalan mı? Ben evlendim sizlerde benim düğünüme geldiniz... Ve birazdan da dağ evine beni götüreceksiniz ya " dedi kendinden tiksinerek ama hiç belli etmedi. Bu günü ve intikamını çok beklemişti. Şu anda dedikleri karakterine ters düşen bir durum olsa bile sabredip Ahmet'in canını yakmalıydı ki kız kardeşinin yıllardır çektiklerinin ve yaşadıklarının yanından geçemese bile canı yanmalıydı.
Ahmet titreyerek masadan kalkınca Osman'da kalkıp gülerek " bizde kalkıyoruz Ahmet nereye? Beni güveye uğurlarken bir yumrukta sen vur " deyip mağrur bir şekilde başını kaldırıp " hoş benim onlara ihtiyacım yok zımba gibiyim ama adettendir işte..." dedi.
Ahmet ellerini yumruk yapmıştı şu anda kesseler kanı akmazdı öyle canı yanıyordu ki, Asiye'nin gelinlikle bu adamın kolunda dağ evine girişi gözünün önünden gitmiyordu bir türlü.
🌹🌹🌹
Neler oluyor acaba?🤐🤔
Osman kılıçları çıkardı bakalım neler olacak?
Ahmet Sen bunları hak ettin ama masum Asiye hiç ama hiç hak etmemişti. 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)
RomanceNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... "Ah ah bilimiydim ki...