Kesit 🌿

1.5K 199 132
                                    


Osman'ın damarında kıskançlık adeta öldürücü bir zehir misali dolaşıyordu.
Asiye kocasının gözlerinden çıkan ateşleri tabiri caizse, ejderhanın ağzında çıkan alevler gibi görüyordu. Osman karısının üzerine üzerine yürüdükçe Asiye geriye doğru yürüdü.

Osman en sonunda duvara dayanan karısının narin bedenine kocaman bedenini dayayarak " cevap ver bana Asiye! Şayet benim seni boşama ihtimalim olsaydı o Arap şeyhlerinden birisini seçer miydin?! Düşündükçe çıldırıyorum! Benim karıma, benim namusuma, benim kadınıma, benim yavrumun annesine başka adamlar evlilik teklifi gönderiyor...! Delirmemem imkansız...!" Dedi.

Asiye yutkunarak " sakin ol yalvarırım " der demez Osman kükreyerek " bana cevap ver Asiye benden başka adamı ister miydin?!" Dedi.

Asiye kocasının gözlerinin içine bakarak " saçmalama istersen Osman. Sen beni tanımıyor musun?" Deyip derin bir nefes alarak " ben senden başka bir adama erkek gözüyle asla ve asla bakmadım, bakmamda... Ben sana her anlamda tertemiz geldim, ilkim sendin bunu çok iyi biliyorsun " diyerek gözlerini kapatıp açtı " ama sen bana tertemiz gelmedin... Tamam geçmişini sorgulamıyorum ama sen evlendikten sonra aynı eve aynı masaya eski kırıklarınla oturttun beni... Ben nasıl dayandım anladın mı şimdi? Ki ben asla ve asla senin yaptığını yapmadım... Benim o adamların hiçbirisiyle kesinlikle en ufak bir konuşmam bile olmadı... " dedi.

Osman kükreyerek " bana bir şey söyle ve bedenimde gezinen şu yakıcı zehire panzehir olsun Asiye'm!" Diyerek iyice bedenini iyice bastırıp karsının çenesinden tutup alnını alnına, burnunu burnuna dayayıp gözlerini gözlerine kenetleyerek, Oy Asiye'm türküsünü söylemeye başladı.
" Ağasar'ın balını da
Gel salını salını
Ağasar'ın balını da
Gel salını salını
Adam cebinde daşır
Senun gibi gelini
Adam cebinde daşır
Senun gibi gelini
Oy Nazım'ım oy oy

Adam cebinde daşır
Senun gibi gelini
Oy Nazım'ım oy oy

Oy Asiye Asiye
Tütün goydum kesiye
Oy Asiye Asiye
Tütün goydum kesiye
Anan seni veriy
Bir bağ pirasiya
Anan seni veriyi da
Bir bağ pirasiya
Oy Nazım'ım oy oy

Baban seni veriyi da
Bir bağ pirasiya
Oy Nazım'ım oy oy

Sis dağının başlari da
Kesme kesme daşlari
Sis dağının başlari da
Kesme kesme daşlari
Adamı öldürüyü
Nazli yârin gaşlari
Adamı öldürüyü da
Nazli yârin gaşlari
Oy Nazım'ım oy oy

Adamı öldürüyü da
Nazlı yârin gaşlari
Oy Nazım'ım oy oy

Oy Asiye Asiye
Tütün goydum kesiye
Oy Asiye Asiye
Tütün goydum kesiye
Anan seni veriyi
Bir bağ pirasiya
Anan seni veriyi da
Bir bağ pirasiya
Oy Nazım'ım oy oy

Baban seni veriyi da
Bir bağ pirasiya
Oy oy Nazım'ım oy oy !" Dedi.

Asiye delirmek üzere olan kocasının yanağına ellerini koyarak " Osman yapma böyle korkuyorum" der demez Osman kükreyerek " bana ispat et beni istediğini...! Bir kadın kocasından kaçmaz!" Diyerek yatağa bakıp
" Asiye'm panzehirim ol yoksa bu zehir beni öldürecek " dedi.

🌹🌹🌹

Neler oluyor neler böyle 🙈😔☺

Bir okurum " birbirlerine türkülerle âşıklarını anlatıyorlar... Çok güzel..." demiş.

Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin