🌹🌹🌹🌹Osman karşısında ki, ilk defa böyle gördüğü sinirli karısını sakinleştirmek için, öncelikli olarak kendi durumunu düşünüyordu. Biliyordu ki nasıl bir ruh hali içerisinde olduğu ve karısının söyleyecekleri karşısında ne kadar sakin kalabileceğini, işin özü O'nunla birlikte bir hulk yapması gerektiğini düşünüyordu.
Bir hata yapıp bile bile lades demek istemiyordu. O yüzden sakin kalmaya özen gösteriyordu.
Ama öfkeden deliye dönmüş karsının karşısında sakinliğini koruyabilmek hiçte kolay olmuyordu. Nitekim sinirli karısıyla başa çıkabilmek ve hayatlarını daha kolay hale getirmek için sabretmeye çalışıyordu." Nabza göre şerbet vermeyi öğrenmem gerekiyor... Karımı yatıştırmak için farklı yollar denemeliyim... Sonuçta karımı çok iyi tanıyorum değil mi?" Dedi içinden tebessüm ederek.
Asiye kıpkırmızı olmuş bir şekilde
" yaa niye gülüyorsun sen ?! Beni anlayamıyorsun bir türlü!" Dedi.Osman göz kırparak " güzel karıcığım, sana çözüm yolları sunuyorum...
Sinir küpüne dönüşmüş gonca gülümü nasıl sakinleştireceğimi düşünüyorum... Sakin ol demiyorum sana ve sakinleşmeni bekliyorum... Bak şu bibolaları kırabilirsin stresini atar " der demez Asiye şaşkın bir şekilde bakarak " ben niye durup dururken bibloları kırayım ki?! Ben saldırgan mıyım?! Ben seninle tartışıyorum bilmem farkında mısın?!" Dedi.Osman yumuşak bir ses tonu ve güven veren bir tavırla " sana sakin ol demek istemiyorum güzel gözlüm... Çünkü kendimden biliyorum ki bazı durumlar üzerinde bu durum etkili olabiliyor... Öfkeliyken duymak isteyeceğim en son şey, sakin ol denilmesidir o anda... İşte bu yüzden sen şu anda çok sinirli olduğun için söylemekten vazgeçiyorum..." deyip çapkın bir şekilde " aslında bunun yerine oturup sakinleşmeni sağlayacak çok iyi yöntemler biliyorum...
İstersen memnuniyetle seni sakinleştirebilirim... " deyip gülerek
" yani sadece seni düşündüğüm için yoksa başka amacım yok " dedi amacına ulaşmak için faydalı olacağını düşünerek.
Ama Asiye daha çok sinirlenmişti.Kızgın bir şekilde " Osman, sen ne yapmaya çalışıyorsun Allah aşkına?!" Der demez Osman eliyle ağzına fermuar çeker gibi yaparak" sen konuş güzelim sözünü kesmeyeyim şimdi... İnsan bazen sinirliyken
konuştukça konuşur, nefes almayı unutarak saydırdıkça saydırır... İşte böyle durumlarda sözünü kesmeye çalışmakta bir hatadır... Asla yapılmamalıdır... İçini rahat rahat dök gonca gülüm... Sana ters bir davranış ama istiyorsan sayıp, söv sonuçta kocanım " dedi karısının böyle bir şeyi yapmayacağını çok iyi biliyordu.Asiye kocasının gözlerinin içine bakarak derin bir nefes alıp
" hep sen mi sinirleneceksin bugünde ben sinirli olayım " dedi sevimli bir şekilde. Osman kahkaha atarak
" birde becere bilsen güzelim. Üzerinde çok eyreti duruyor çünkü sen zarif ve naif duruşu ile büyüleyen bir gonca gülümsün..." deyip karısının üzerine doğru gelerek " neyse, ne yapalım kaderde karımdan fırça yemekte varmış... Yeter ki sen ol fırça atan..." dedi. Asiye kocasının ağzından çıkan kelimeyle birlikte biraz sakinleştiğini fark etmişti.
" Bu adamda ne var böyle kavga bile edemiyorum ki..." dedi içinden.Osman karısının belinden hızlıca kavrayarak " şimdi söyle bakalım gonca gülüm niye bu kadar kızdın sen ?" Diyerek yanağını okşayarak öptü. Asiye dağılmış bir şekilde
" ben seninle güya bağıra çağıra kavga edip rahatlayacaktım ilk defa " der demez Osman kahkaha atarak
" sakinleşmek için bağıra çağıra kavga etmemize gerek yok ki güzelim... Başka yöntemler de var biliyorsun ki..." dedi.Asiye kocasının kollarını itekledi ama imkansızdı kurtulması. Osman karısının gözlerine bakarak
" aslında bu konu üzerine kitap yazılması gerekiyor... Karı ve koca arasında sakinleşmek için neler yapılmalı..." deyip karısının alnına alnını dayayıp " üstelik bu kitap kadınları anlamak ve sakinleştirmek isimli bir ansiklopedi seti içinde kocaman bir cilt olabilir... Erkekler için çok faydalı bir kaynakça olur..." dedi.Asiye kaşlarını çatarak " yıllardır ilk defa böyle oldum dediğin şeye bak...! O zaman bende bilim adamı ve profesör Osman Kahraman'ı anlama ve çözme ansiklopedi seti yazayım da yetiştirdiğin doktorlar ve öğrenciler istifade etsinler... Hem belki bana dua bile ederler senin gibi bir Firavuna karşı kendilerini korumaya alarak..." dedi.
Osman kahkaha atarak " yaz güzelim yeterki sen yaz... Beni en iyi tanıyan sensin sonuçta..." dedi.
🌿🌿🌿🌿🌿
Neler oluyor neler böyle?
Asiye niye böyle kızmış olabilir?
Osman nasıldı 😂?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)
RomanceNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... "Ah ah bilimiydim ki...