Okan Kesit

1.2K 171 69
                                    


Medyadaki müzik tamda Nimete göre...😭😭😭

Hatar silsilesi yapmıştı Erva hanım ve kızları. Sümeyye'de gençliğinin ve lüks yaşamın verdigi isteklerle ya da bilinçsizliğinin neden olduğu büyük hatalar yapmıştı. Geçmişte gerçekleşmiş ama etkisi halen süren hatalar yapmıştı anne ve kızları... Ve hepsinin hayatı yaptıklarının olaylara gebeydi halen daha... Osman senelerce yaptıklarının etkisinden kurtulamamıştı yaşayan bir ölü olmuştu yuvası dağılmıştı. Yıllar yılı karısının ve oğlunun yokluğuyla yanmıştı.

Şu anda da yine anne demek bile istemediği kadının ve kızlarının yaptıkları yüzünden dağ gibi kardeşi Okan'ın başı yanmıştı. Saatler önce damatlığıyla kavuştuğu karısı Nimet' le mutlu mesutken şu anda giydiği bembeyaz damatlık gömleği ve takım elbisesi kan içinde kalmıştı. Kardeşinin yüzü gözü bile kan revan içindeydi. Osman bitmiş tükenmişti kardeşini elleri kelepçeli polislerin arasında böyle görünce.

Elleri kınalı, üzeri gelinlikli, beli daha kırmızı kuşaklı, gözleri kanlı yaşlı gelin Nimet, kocasını öyle görünce aklını kaybetmek üzereydi. Kimseler sakinleştireniyordu. Asiye karnı burnunda başlayan sancılarını kimseye belli etmemek için uğraşıp dostu Nimet'e destek olmak için uğraşıyordu ağlayarak. Fatih bey zaten oğlunu öyle görünce olduğu yere yığılıp kalmıştı ve karsı Sevde'nin refakatinde hemen Osman'ın hastanesinden gelen ambulansla hastaneye kaldırılmıştı ve kocası için, Okan için çok korkuyordu.

Nimet kimseleri umursamadan kendini yere atıp " keşke mani olabilseydim... Zifaf odamızdan çıkıp gitti Sümeyye arayınca...Okan delirmişti peşinden koştum bağırdım ama duymadı beni durmadı..." deyip duruyordu kendini kaybetmiş gibi. Okan karısının perişan halini görünce çok kötü olmuştu. Komiser Özkan bey ve karısı, biricik kızlarının haline mi yoksa damatlarının haline mi üzülsünler bilemiyorlardı...

🍁🍁🍁

Neler neler oluyur böyle?

Tahminlerinizi alayım...😭😭

Osman'ın ve Asiye'nin başını yediler şimdi de Okan ve Nimet var...

Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin