Yeni Bölümden Bir Kesit

1.6K 202 63
                                    


Arkadaşlar yarın oğlumun anjiyo sonucu belli olacak dua edin lütfen... İki salavat arası bir fatiha veya 1 fatiha 3 ihlas Ayet-el kürsü kısacası ne okursanız... Kimin duasının kabul olacağı bilinmez... İsmi Mehmet Furkan... Tüm hastalarımıza da okuyun...

🌹🌹🌹🌹

Asiye balkonunda ki eyvan gibi yerde ki koltukta oturuyordu. Yağmur sesleri eşliğinde, esen sonbahar meltemiyle simsiyah saçları ay ışığının altında omuzlarından beline doğru dalga dalga dökülmüştü yine. Hafif hafif esen meltem önüne dökülen buklelerle oynaşır gibi, onları arkaya savurup atıyor, güzel yüzüne düşmelerine izin asla vermiyordu.

Tüm bedeni kaskatı olmuştu. Kıpırdamadan öylece duruyordu, Sanki tüm kasları tutulmuştu. Elinde ki çayından içerek hafif üşüdüğü için hafifçe kıpırdıp dizlerini karnına doğru çekti. Nemli gözleri, sisli gökte yanıp sönen yıldızlara ve yere inen usul usul yağmur damlarına takılıp kalmıştı, ağlayarak tek bir noktaya bakıyordu. Kara bulutların ardından tam tepesinde gibi çok az parlayan ay kendisinin içinde ki sönmüş ışıklar gibi işık saçarken" ne olurdu sen bari benim gibi sönük kalmasaydın da şu içindeki karanlığa, bir huzme dahi olsa sızsaydın..." dedi.

Asiye o kadar çok dalmıştı ki,
şen bir erkek kahkaha sesi yükseldi. O kahkahaya cilveli ve işveli bir kadın sesi eşlik etti. Asiye irkilerek etrafına bakındı. Yan dairesin de İngiliz yeni bir evli çift vardı. Bitişiğinde ki yatak odaların camı acıktı görmüştü yola bakmak için kalktığı zaman. O'nlar olmalıydı. Bir anda geçmişteki güzel günlerin anıları keskin ve ince bir sızıyla yüreğini yakıp geçti. Asiye bir zamanlar o kadar mutluydu ki böyle neşeyle şakır, Osman'da karısının en çok da o neşeli ve çocuksu, bir o kadar da kadınsı işveli ve cilveli hallerini severdi.

Asiye acı dolu bir yutkundu " milletin mahremini dinlemek bana yakışmaz " diyerek hızlıca kalıp salona girip kapıyı kapattı. Yatsı namazını kılmış olsa dahi sünnet olduğu için abdest alıp eşofmanlarını giyip yatağa oğlunun yanına uzandı öptü kokladı son zamanlarda çok üzgün ve isyankar olan oğlunu. " Kuzum benim..." diyerek dualarını okuyup huzursuz bir uykuya bıraktı kendini.

🌹🌹🌹

Neler oluyor böyle?

Acaba Akın niçin üzgün ve isyankar acaba?






Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin