Asiye kendinden emin bir şekilde
" şayet bir borcum varsa ben öderim. Zorlanırsam da bu benim sorunum. Derdi size mi kaldı doktor bey?" Deyip gözlerini kısarak " ben ortada bir borcum olduğunu da sanmıyorum ama siz beni borçlu çıkardınız..." dedi.Osman çok gülüyordu karısının haline " sen borcun yok san karıcığım... Sen şimdi böyle yapıyorsun ya ödememek için ısrar ediyorsun. Ben insafsız bir tefeci gibiyim haberin olsun. Sen ödedikçe ben üzerine faiz korum, asla ve asla bana olan borcun bir ömür boyu bitmez... Ve bu da benim işime gelir hemde öyle mutlu eder ki beni..." dedi.
Asiye yutkunarak başını kaldırıp
" tefecilik günahtır. Faizde haram ve günahtır doktor bey. Faizi ödemekte günahtır. Yani beni de günahkar yapmaya niyetlisin ama ben o yollara girmem bilesiniz Allah muhafaza " deyince Osman gülerek " sen nesin böyle gonca gülüm? " dedi.Asiye tebessüm ederek " ben sizinle nikâhım kıyılacağı vakit yanınıza oturunca " niyet ettim bana alın yazımın en güzelini yazan Rabbim'in rızası için kaderime yazılmış olan eşimi mutlu etmeye ve O'nula senin rızanı kazanmaya... Ve iki cihanlık bir eşliğe evliliğe... Senin yolunda temiz ve pak bir yuvaya' diye niyet ederek oturdum yanınıza. Şimdi ben nasıl olurda sizi zalim ve gaddar bir tefeciye çeviririm ve bende faiz ödeyen bir fasık olurum Allah korusun sizi de beni de. Ben şu anda böyle yapıyorum ama sonra eşimin asla ve asla bir tefeci olmasına razı gelemem... Gereken neyse sağlığım el verdiği sürece yaparım... Zaten evlilik bu değil mi ? İmanının yarısını kurtarmak diğer yarısı içinde mücadele etmek... Eşler birbirinin günahlara da meyletmesine sebep olacak şeyler yapmamalı... O yüzden müsterih olun doktor beyim..." deyip kocasını iterek " yalnız rica ediyorum üzerimden kalkın çünkü kemiklerim kırılabilir" dedi.
🌹🌹🌹
Bi dağ evi sahnelerini seven siz okuyucularıma gelsin...
Bölüm batağa hazır sayılır sınır dolunca atarım inşallah kardeşlerim.
Ne borcu bu Allah aşkına 😂
Doktorluğu bırakıp tefeci mi oldun Osman?😂
Ay Asiye'm yine altın vuruş yapıyor kocasına 😂 Osman sen önceki sevgililerini mi sandın karını. O'nlar nikahsız sana gelirken Asiye nikahla kök söktürüyor görüyor musun 😂😂.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)
RomanceNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... "Ah ah bilimiydim ki...