Gelecek Bölümden Bir Kesit -2

1.6K 183 48
                                    

🌹🌹🌹

Asiye karşısında gördüğü enine boyuna geniş yapılı ve heybetli doktor Osman'a bakarak " neler oluyor böyle ?" Diye düşünerek yutkundu. Çünkü doktor Osman çok farklı bakıyordu. Nasıl bir zamanlaydı ki etrafta da doğru dürüst kimseler yoktu yine.

Asiye, tebessüm ederek bakan doktor Osman'a kaçamak bir bakış atıp
" hayırdır hocam ?" der demez Osman keyifli bir şekilde " hayır hayır gonca gülüm. Duydum ki kara sevdamdan yemeden içmeden kesilip durmadan ağlıyor muşsun " dedi.

Asiye kıpkırmızı olmuş bir şekilde
" yo-yok öyle bir şey " der demez karşısına geçip muzip bir şekilde kahkaha atarak " duydum ki Osman Osman diye düşünerek yanıp tükeniyor muşusun..." dedi yine.

Asiye çok utanmıştı " nereden duydu bu adam ? Rezil oldum hemde öyle böyle değil " dedi içinden.
Üzerine üzerine gelen adama bakarak geriye doğru gitti ama doktor Osman iyice üzerine geliyordu.

Asiye ne yapacağını bilemez bir şekildeyken aklına kaçmak geldi.
Doktor Osman " inkar etme gonca gülüm çünkü bende senin için kara sevdalıyım " dedi.
Asiye şaşkın bir şekilde " yok ya hocam siz yanlış anlamışsınız nereden çıkardınız bunu ?" Dedi. Aslında yalanda değildi çünkü Asiye'de kendisinin kara sevdalı olduğunu kabul edemiyordu bir türlü sadece bir sevgi sanıyordu.

Doktor Osman kaşlarını çatarak " seni yine istemeye geleceğim hazır annenler de burada iken... Bu defa evet bende istiyorum doktor sevdiğimi diyeceksin " der demez Asiye korku içinde " yapamam ben bunu anneme " dedi.

" Yaparsın gonca gülüm " dedi yine.
" Diyemem hocam " deyip korku içinde hızlıca koşmaya başlayınca doktor Osman kocaman bacağıyla hemencecik yetişmişti. Asiye tek çare olarak doktor Osman'ın arabasının etrafında koşmaya başladı. Doktor Osman Asiye nereye giderse önüne çıkıyordu. Asiye kaç tur öyle dönmüştü bilemiyordu. Farkındaydı ki doktor Osman kedinin fare ile oynadığı gibi oynuyordu kendisiyle.

Osman, Asiye ile bu kadar oyunun yettiğini düşünerek hızlıca önüne gelip " demek benim olmayı kabul etmiyorsun ?" deyince" evet " deyip yutkunarak" aynen önceki cevabım geçerli hocam " der demez Doktor Osman" son kararın mı ?" diye sordu.

Asiye kendinden emin bir şekilde ve korku içinde " evet son kararım" dedi.

Doktor Osman gülerek" iyi o zaman suç benden gitti" diyerek bir anda Asiye tuttuğu gibi omuzuna attı.
Asiye neye uğradığını şaşırarak çırpmaya başladı " bıraksanıza beni! İmdat yardım edin ! " dedi ama nafileydi.

Doktor Osman'ın omuzuna elini koyarak kendini aşağıya doğru atmaya çalışıyordu ama doktor Osman'ın gücüne karşı koyması imkansızdı. " Rahat dur gonca gülüm yoksa olacaklardan sorumlu değilim bilesin!" Diyerek sanki küçük bir kız çocuğu gibi arabanın arka koltuğuna atıp hızlıca kapıyı kilitleyip şoför koltuğuna geçti.

Asiye ağlayarak arabaya binen Osman'a bakarak " bu da ne demek oluyor?" Der demez Osman muzip bir şekilde arkaya dönerek " seni kaçırıyorum güzelim " der demez Asiye hıçkırarak " kaçırmakta ne demek oluyor ? Dağ başında mıyız da beni kaçıyorsunuz? Bırakın beni yoksa polise şikayet edeceğim " der demez Osman kızgın bir şekilde yutkunarak " zaten iftiralarla yapmadığın birşey mi ?" Dedi içinden.

Zoraki bir tebessüm ederek
" kaçırmak ne oluyor şöyle açıklayayım gonca gülüm. Aynı biraz önce yaptığım gibi kızı omuzuna atarak kaçırmak oluyor " der demez Asiye korku içinde " kaçırıpta ne yapacaksınız? Delimisiniz siz?" Der demez çapkın bir şekilde gülümseyerek " bir kızı evlilik maksadıyla kaçıran adam ne yapıyorsa onu yapacağım " deyip kahkaha atarak " ama baştan söyleyeyim ben rahmetli Kemal Sunal'ın Saloko filminde ki gibi yok bugün Çarşamba çarşafa dolanır yok bugün Perşembe perişan olur, Cuma mübarek gün... falan anlamam
bilesin... " diyerek elini Asiye'nin yüzüne uzatınca Asiye dehşete düşmüş bir şekilde ağlayarak çekilip
" bırakın beni yoksa sizi mahvederim !" Dedi.

Osman gülerek ayağa kalkmış ağlayan Asiye'nin yüzüne bakarak " dur bakalım sen daha gonca gülüm " diyerek iç çekti. " Biraz daha korku fena olmaz" dedi içinden.

🌹🌹

Neler oluyor acaba?

Ah Osman ah gün gelip seni de süt dökmüş kedi gibi görecek miyiz
acaba 🤔?

Ne yapıyor bu Osman böyle 🤔🤐😱?

Sabr-ı Sükût 4.Seri (Ahde Vefa Asiye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin