Yeni bir güne daha gözlerimi açtım. Her şeyiyle yeni olmasını umut ediyorum . Yeni hayaller yeni umutlar, ve önemlisi yeni bir iş...
Tahmin etmesi zor olmamalı hayat tıpkı ince bir ipin üzerinden yüremek gibi yada benim benzetme şeklim böyle, ayağın biraz olsun kaysa düşersin. Bende tam o noktadayım. Kendime güvenip İstanbul'a yalnız geldiğimden beri hayat ile olan sınavım başladı.İlk başlarda iş bulup evimi tutsamda işden çıkarıldıktan sonra tüm sıkıntılarıyla ip benim için yavaş yavaş sallanmaya başladı. Ya ipten düşüp yenilip ailemin yanına Samsun'a geri gidecektim ya da bir şekilde savaşıp o ipin üzerinde dik bir şekilde yürüyecektim. Bende pes etmeyip yapacağım en büyük hatayı yaparak işsiz olduğum süre boyunca biriken borçlarıma karşılık gidip tefeciden borç aldım. Almaz olaydım, hayatımda kaç kere tefeciden borç aldım ki ...
Emre'ye güvenmez olaydım. Emre eski çalıştığım yerdeki mesai arkadaşımdı. Birlikte çalışırken birkaç kez söz etmişti bana, çok borç yaptığını ve gidip tefeciden borç aldığını, onlarında ne zaman eline geçerse verirsin borcunu , hiç sıkıntısız ödersin dediğini ve borcunu sıkıntı olmadan bitirdiğini bana söylemişti. Faiz olayındansa bana hiç söz etmemişti ki...
Ev sahibinin beni son kez ikaz etmesi üzerine , ya evden çıkacaksın ya biriken borçlarını ödeyeceksin demesiyle son çare Emre ile iletişime geçtim. O da bana tabiki de yardım edeceğini söyledi. Ona güvenip o tefeciye gittiğimin üzerinden 2 ay geçti ve beni yine dün akşam yolda güzelce uyardılar. İnanırmısınız borcum 10 bin iken 50 bin TL'ye nasıl yükseltilir sorusunun cevabı olabilirim.
Şimdiki umudum da bir an önce bir iş bulup borcumu kapatarak bu tefecilerden kurtulmak. Kendime olan tüm inancımla birlikte yatağımdan kalktım. Aynanın karşısına geçip ne halde olduğuma baktım. Tam anlamıyla rezalet bir haldeydim . Kahverengi gözlerimin etrafı dün silmeden yattığım göz makyajımdan dolayı simsiyahtı. Hemen banyoya gidip bu pis görüntüden kurtulmam gerekiyordu . Ben kişisel bakımına son derece önem veren bir kız oldum hep, ama bu hafta psikolojim yerlerde olduğu için kendime ne kadar bakmadığım her halimden belli oluyordu . Hemen kısa bir duşun ardından saçıma fön çektim. Tabi bir saatimi alıyor bu işlem, 'Allahım bu kadar çok saç mı olur ya kellerden alıp bana mı verdin.' Makyajımı da tam tersi hemen hallettim çok yapmayı sevmem zaten bence doğal daha güzelim. Üzerime kırık beyaz bir balıkçı kazağı ve altına siyah kumaş pantolonumu giyinip üzerime de kabanımı alıp çıktım.
Giyime para yatırmayı çok severim. Fakat kendine ait bir evin olunca onun sorumluluğu dolayısıyla kendi ihtiyaçlarından fedakarlık yapman gerekiyor .Hayattan hep zevk almaya bakıyorum . Bir kere geliyoruz koca dünyaya istediğimizi yapmamız gerek annemle bu konuda hep ters düşsek de bence öyle neyse ne ben bildiğimi yaparım hep öyle oldu . Bundan sonrada böyle olacak . Birkaç ilana baktım ama ne fayda köle arıyor bu insanlar ne bu böyle kardeşim . Tam ümidimi kaybettim derken bir ilan gördüm.KAMEROĞLU HOLDİNG iş ilanı hemen aradım. Artık neyse temizliksede yapacağım,bu benim son şansım. Telefon birkaç çalışdan sonra açıldı. Karşı tarafdan bir kadın sesi geldi.
'Buyrun Kameroğlu Holding'
'Ben iş ilanı için aradım ama,' kadın sesli bir nefes vererek
'Gerçekten mi lütfen buyrun adrese gelin yüzyüze konuşalım.'
'Tabi 'dedim . Bir an sanki kadın beni Allah göndermiş gibi konuşunca şaşırdım açıkcası neyse hemen bir otobüse atladım .İnşallah çok durakta durmaz ya burası İstanbul allah bilir ne zaman varırım bende şans yoktur .İşi kaçırırım sonra, bir kaç durak sonra sonunda geldim . Karşımda kocaman bir bina duruyordu . Şimdi burda kaç kişi çalışıyordur, oh ne paralar kazanıyorlardır. Ah hayat bir benim yüzüme gülmedin sanırım ,ben evden atıldı atılacak durumda kalayım millet paraların içinde yüzsün . Yine çok konuştum tabi kendi kendimle deli diyorlar ama bence çok yanlış insan en çok kendiyle konuşmalı ,daha da vakit kaybetmeden içeri girdim . Herkes bir yerlere koşturuyordu . Ben etrafı incelerken yanıma kısa saçlı minyon bir kadın geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL ASİSTANIM
Romance'Gel' dedi . Tok bir erkek sesi, Allahım o ses ne ya kafamdan aşağı buz kütlesi döküldü sanki . Hafifçe içeri girdim . Arkası dönük bir şekilde sandalyede oturuyordu . Birden arkasını döndü. Aman Allahım bu neydi be. Biçimli bir şekilde tek bir tara...