Güzellerimm;Umarım bölümümüzü beğenirsiniz. Oy ve yorum yapmayı unutmayalım. Şimdiden teşekkürler . Sizi seviyorum. Sevgilerimleeee:))
Güzel bir rüyanın içindeyim sanki , biri beni dürterek uyandıracak ve bu ana kadar yaşadığım her şeyin rüya olduğunu bana kanıtlamak ister gibi beni uyandıracak. Korku; hissettiğim o kadar güzel duyguların içinde korku da var. Beni bu güzel rüyadan uyandıracaklar diye o kadar korkuyorum ki . Sanki mayınlı bir arazide dolaşıyorum ve her an mayına basıp patlayabilirim. Yanımda benimle yürüyen kim varsa onlarda yok olacakmış gibi aslında bunun için bir sebep yok farkındayım ama biz insanoğlu hayatımızda giden iyi gelişmeler olduğu zaman kendi kendimize ister istemez her olan olayı kötüye yormayı düşünürüz. İyi olan hiçbirşeyin bizi bulmayacağını düşünürüz. Ama şuanda karşımda bulunan çocuk gibi masum uyuyan adam o kadar güzel uyuyordu ki biliyorum ne olursa olsun kötü birşey olacak olsa izin vermez ama işte bu da belkide benim içimde kendi kendime kurduğum kuruntum olarak kalır.
Urazdan önce uyanmış olmanın verdiği şanslılıkla Urazı izliyordum. Gerçekten o kadar güzel bir adamdı ki ,biri bana kusurunu soracak olsa cevabım onun kusuru yok olurdu. Bir insanın kusurunun olmaması mümkün mü? tabiki de değil, her insanın kusuru vardır elbet ama insan sevince karşısındakinin kusuru olsun olmasın herşeyiyle birlikte kusursuz görünüyor insana
'Beni daha ne kadar daha izlemeyi düşünüyorsun.' Urazın bir anda konuşmasıyla irkildim.
'Farkında değilim.'
Urazın yanından kalkıp mutfağa doğru geçtim. Koltukta uyuya kalmıştık. Güya adamı kontrol edecektim. Benden de ne kontrolcü hemşire olur ama uyuklayan hemşire , kendime bir bardak su doldurup içtim. Urazın arkamdan belime sarılmasıyla su heyecandan nefes boruma kaçtı. Öksürmeye başladım. Uraz panikle sırtımı ovalamaya başladı.
'Helal helal boğuluyordun az kalsın'
'Bir anda sarılırsan tabikide boğulurum.' Uraz önüme geçerek bana üstten üstten hınzırca bakmaya başladı.
'Demek heyecandan boğuluyordun, demek bir anda öpsem seni kalbin duracak ve sana suni tenefüs yapmak durumunda kalacağım ha güzel fikir bunu bir denemeliyim.' Urazdan uzaklaşarak mutfak masasına oturdum. İşi gücü benimle dalga geçmekti. Bir an önce ona karşı olan bu amansız heyecanlarımı yenmem gerekiyor.
'İşin gücün benimle dalga geçmek değil mi? ayrıca kalp masajı da var hemen niye suni tenefüse atlıyorsun ki fırsatçı seni'
'Eflin konu sen olunca ben çok değişik bir adam olduğum için fırsatçı biri de olmam bana göre çok normal neyse şimdilik seninle dalga geçme faslını sonraya erteliyorum. Hadi bakalım kahvaltı yapalım, dün bana o kadar güzel baktın ki ufak bir halsizlik dışında birşeyim yok. Sağlıkçı olsaymışsın da iyi olurmuş '
'Ya ne demessin uyuyan bir doktor veya hemşire mi insanlara kastım yok inan ki'
'O benden kaynaklı olmuştur . Herkes ben değil sonuçta benim kokum uyutmuştur seni yoksa sen çok disipli bir hemşireydin hakkını yememek gerek'
'Hadi ya bana takılmayı bırak biraz da senin marifetlerini görsün bu gözler 'Uraz dibime kadar girdi. Burunlarımız neredeyse birbirine değmek üzereydi.
'Neden bana biraz daha aşık olman için mi ? yeterince değil misin zaten ' Urazdan uzaklaşıp oturduğum masadan kalkıp çay suyunu üstüne attım.
'Kaç bakalım güzelim kaç sonunda olacağın yer hep benim yanım olacak'
'Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL ASİSTANIM
Romance'Gel' dedi . Tok bir erkek sesi, Allahım o ses ne ya kafamdan aşağı buz kütlesi döküldü sanki . Hafifçe içeri girdim . Arkası dönük bir şekilde sandalyede oturuyordu . Birden arkasını döndü. Aman Allahım bu neydi be. Biçimli bir şekilde tek bir tara...