BÖLÜM ŞARKISI :KAHRAMAN DENİZ SON DURAĞIN
Şaşkınlık; hissettiğim duygu şaşkınlıktan başka birşey değildi. Uraz Bey neden böyle bir tepki veriyordu ki ? elbetteki karşımdaki kişi bir erkekti . Bundan hoşlanmasamda erkeklerden hoşlanmadığına göre her kadını beğenebilecek bir erkekti .
'Neden Uraz Bey bana geçerli bir sebep verin. ' Uraz Bey sinirli bir şekilde gülerek
'Öyle mi ? demek ki hoşuna gitti '. Artık yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyordum.
'Ne alakası var Uraz Bey karşımdaki bir erkek ve beni beğenebilir. Buna birşey diyemeyiz oda insan sonuçta ve sadece beni değil herhangi başka bir kadını da beğenebilir gayet normal bir durum ayrıca önemli olan benim ne düşündüğüm değil mi ?'
'Evet sayın Eflin Yakar bu durumda en önemli olan senin Mert'i beğenip beğenmemen değil mi ?'
'Gerçekten artık nereye varmaya çalışıyorsunuz anlamıyorum? '
'Neye varmaya çalışıyorum biliyor musun? '
'Bilmiyorum söyleyin de öğreneyim allah aşkına '
'Neyse Eflin git uyu , çok kötü bir gece geçirdik . İyi geceler' diyip arkasını dönüp odasına gitti. Bende öylece salonda oturdum . Düşündüm ama hiçbir sonuca varamadığımı anladığımda odama gidip kısa bir duş alıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Dünün yorgunluğu hala üzerimdeydi. Hemen kalkıp saçıma fön çektim . Dün duş alıp yattığım için kabarık duruyorlardı. Saçıma fön çekme işlemini bitirdikten sonra dolabımdan siyah bir plaza pantalon ve kırmızı renkte bir crop ve üzerine de siyah hemen bel hizasında biten bir ceket giyindim. Saçlarımı da en son sıkı bir topuz yaptım. Makyaj olarak gözlerimi hafif tutup ruj olarak mat kırmızı bir ruj kullandım. Saatimi ve halka küpelerimi de taktığımda gayet hazırdım. Ayakkabılarımı giyinip çantamı da alarak aşağıya indim. Uraz Bey'i salonda elinde kahvesiyle görmeyi beklemiyordum.
'Bugün erkencisiniz Uraz Bey '
'Öyle oldu . Erken bir toplantı var .'
'Nasıl var . diyerek ajandama bakıyordum ki '
'Yok bu senin bilgin dışında gelişti . Hemen çıkmamız gerek '. Boğazımın kuruluğunu gidermek için
'Tamam Uraz Bey siz geçin ben bir su içip geleyim.'
'Tamam çabuk ol !'
Mutfağa girdiğimde tezgahın üzerinde sayısız kahve kupası görmeyi elbet beklemiyordum . Uraz Bey demek ki tüm gece uyumamak için kahve içmişti ama neden bu kadarı kendine de zarar değil miydi , bu adam neden sağlığını düşünmüyordu ki? anlamıyorum. Daha fazla bu kötü görüntüye dayanamayarak kahve kupalarını hemen makineye attım .Hızlı hızlı hareket ederek dışarıya çıktım . Uraz Bey çabuk olmam gerektiğini söylemişti. Koşarak arabaya bindim.
'Çabuk ol dememden ne anladın merak ediyorum '
'Uraz Bey beş dakika kahve kupalarını makineye attım. Birşey yapmadım . Kötü gözüküyorlardı. Neden bu kadar fazla kahve içtiniz ki herşeyin fazlası zarar biliyorsunuz ki '
'Bu seni ne kadar ilgilendirir ?'
'Doğru ilgilendirmez ! kabahat bende sizi düşündüğüm için suçlu oldum. '
'Beni düşünmeni kim söyledi ki sana , senin işin işlerimi yapmak bana yardımcı olmak beni düşünmek değil '
'Aa pardon Uraz Bey gerçekten özür dilerim . Düşünmemem gerekirdi elbet ama sizde beni düşünmezseniz sevinirim herşey karşılıklı sonuçta değil mi ?' cevap vermedi bende daha da konuşmamam gerektiği için camdan dışarıyı izlemeye başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL ASİSTANIM
Romance'Gel' dedi . Tok bir erkek sesi, Allahım o ses ne ya kafamdan aşağı buz kütlesi döküldü sanki . Hafifçe içeri girdim . Arkası dönük bir şekilde sandalyede oturuyordu . Birden arkasını döndü. Aman Allahım bu neydi be. Biçimli bir şekilde tek bir tara...