Şimdi o da ben gibi hissediyormudur acaba diye düşünmeden edemedim. Ben onu öyle gördüğümde ki aklıma bile getirmek istemiyorum . İçimde bir yerler kırılmıştı. Hakkım yoktu belki ama kırılmıştı. Ben demişmiydim ki kırıl diye , belki bir intikam gibi gözükebilir. Ama ben bu kadar ucuz değilim . Neyin intikamını alacaktım ki Uraz Bey benim hiçbirşeyim değildi sonuçta, ona kiminle olduğu veya kiminle öpüştüğü konusunda hiçbirşey soramazdım . O da tıpkı ben gibi bana birşeylerin hesabını soramazdı. Gerilmiştim . Soracağı sorulardan ,söyleyeceği şeylerden ,çekeceği nutuktan Mert elini belimden yavaşça çekti
'Ohoo sakin Uraz Kameroğlu yemedik asistanını ,bu kadar sinir iyi değil hasta olursun sonra '
'Bana bak Mert o senin küçük oyunlarına benzemez sınırlarını bil '
'Sınır mı, bak bu beni üzdü Uraz'cığım ben Eflin'i çok sevdim ve beğendim o ne olacak şimdi' Uraz Bey'in sinirle Mert'in üzerine doğru yürümesiyle ,gözlerim şok içinde onlara bakıyordum.
'Birdaha onun adını ağzına alayım deme , yoksa olduğumuz yeri unutup sana yapacaklarımı ben bile tahmin edemem'
'Vayy bunu sevdim işte, demek küçük hanım Uraz Kameroğlu için değerli bu onu daha da gözümde çekici kıldı işte' Uraz Bey'in Mert'e doğru hızla giderek kafa atmasıyla olduğum yerde çakılı kaldım . Uraz Bey Mert'e ardı arkası kesilmeyen yumruklar atıyordu. Emir'in gelip ayırmaya çalışmasıyla kendime gelerek Uraz Bey'i kolundan tutarak
'Lütfen Uraz Bey, ben çok kötüyüm gidelim artık burdan 'Uraz Bey gözlerini sinirle kapatıp sakinleşmeye çalışıyordu. Mert'e doğru döndü
'Bu burda bitmedi Mert hesabını vereceksin dokunduğun yerin konuştuğun her dakikanın 'Mert yerde yatarken
'Dakika fazlaysa Uraz, hatta günlere bile dönebilir emin olabilirsin hatta ol bugünden sonra ol '
Uraz bey tekrar dönecekken kolundan tutmamla dikkatini benden tarafa verip üzerimde olan ceketi sinirle yere atıp kendi ceketini üzerime bıraktı. Birlikte arabaya doğru yürümeye başladık . Kafam biraz daha yerindeydi. Yalpaladığımı fark ederek beni bir anda kucağına aldı. Ağzımı açıp tek kelime edemedim. Sanki buna ihtiyacım varmış gibi daha da çok göğsüne sığındım . Arabanın yanına geldiğimizde beni kucağından indirerek kapımı açıp binmeme yardımcı oldu . O da kendi tarafına geçerken kendimi daha rahat konuma getirdim . Ayakkabılarımı çıkarıp koltukta cenin pozisyonu alarak camdan dışarı bakmaya başladım . Bugün olan olayla ilgili tek kelime etmek istemiyordum. O da fark etmiş olacak ki ağzını bir kere olsun açmayarak arabayı çalıştırdı.
Arabanın durmasıyla eve geldiğimizi anladım . Ayakkabılarımı eğilip giyinmeye çalışırken kapım açıldı. Uraz bey
'Daha ne kadar daha inat edeceksin acaba, giyemiyorsun '
'ben yaparım neyi başaramadım ki' diğerek birdaha eğiliyordum ki kendimi Uraz Bey'in kucağında buldum .
'Ama ayakkabılarım '
'Alırız Eflin alırız, tek derdimiz ayakkabı olsun' diyerek yürümeye başladı. Asansöre bindiğimizde o kadar sıcak olmaya başlamıştı ki
'Ne kadar sıcak oldu Uraz Bey çok sıcaksınız ateşiniz mi var ?' Uraz beyin gülümseme sesini işittim.
'Evet evet ateşim var Eflin ama neden biliyor musun 'kafamı kaldırıp yüzüne bakarak
'Neden'
'Bana bu şekilde bakma' derken asansörden inip eve doğru yürüyordu.
'Nasıl bakıyorum '
'Suçsuz bir kız çocuğu gibi '
'Ama suçsuzum ki ben , birşey yapmadım ki ben ' kartını okutup kapı açılma sesiyle eve girip salona doğru yürüdü . beni l koltuğun kenarına bırakarak.
'Eflin sana bir kere soracağım bana doğru cevap vereceksin tamam mı ?'
'Tamam Uraz Bey sorun '
'Mert ile senin ne işin var, ne konuştun onunla '
'Mert ile mi? yanıma geldi güzel olduğumu falan söyledi. Uraz tabiki böyle bir kızla çalışır falan dedi saçma bir imada bulundu cevabını verdim . Benimle tanışmak istediğini söyledi sert bir dille reddettim hepsi bu '
'Sonra sonra tekrar nasıl gelir senin yanına bu 'sakinleşmeye çalışır gibi derin nefesler alarak konuşuyordu.
'Bilmem Uraz Bey üşüdüğümü görmüş gelip ceketini vermiş ne var bunda '
'birşey yok öyle mi? Eflin! '
'Bilmiyorum Uraz Bey , çok uykum var benim uyusam sorgu yarın devam etse nasıl olur '
'Hayır Eflin bugün bana cevap vereceksin ' daha fazla dayanamayıp bağırarak
'Ya başka birşey yok! neden sorup duruyorsunuz ki anlamadım . Ben size soruyor muyum konuştuğunuz kim o kim bu kim ne konuştunuz diye hayır o yüzden sizde bana sormayın '
'Eflin sen ve ben aynı konumda değiliz farkındaysan '
'Evet gayet farkındayım Uraz Bey 'ama sizde anladığım kadarıyla şunun farkında değilsiniz. Benim Mert ile konuşmam sizin ve benim patron asistan konumumuzla bir ilgisi yok . Yani bu sizin ilgi alanınızı kapsamıyor . '
'Gayette kapsıyor . Konu Mert ise kapsıyor.'
'Kim bu Mert anlamadım. Sizi bu kadar çileden çıkartacak kadar sinirlendiren 'camın önüne doğru geçip dışarıyı izlerken
'Ben sinirli değilim '
'Ne ! sinirli değil misiniz ? sinirli olsanız ne olur acaba , adama kafa attınız ya ortada sebep yokken kafa atıp yumrukladınız size karşılık bile vermedi '
'Sebep yokken mi ?ayrıca karşılık verse ne olacaktı sanıyorsun '
'Bilmiyorum Uraz Bey ama bunu bu kadar büyütmenizi anlamadım sadece , kişisel bir probleminiz var birbirinizle konuşma şeklinizden belli ama benimle konuşup konuşmamasının bununla ne gibi bir alakası olabilir ki bu kadar sinirlendiniz '
' Ben çalışanlarıma önem veririm Eflin ve sende benim özel asistanım olduğuna göre bu adam benim düşmanım olarak sana yanaşmaya çalışıyor anlıyor musun '
'Ne alakası var Uraz Bey çok büyüttünüz yanıma geldiğinde benim kim olduğumu bilmiyordu bile '
'Şimdi de bana onu mu koruyorsun Eflin 'diye sinirle bana doğru geldi
'Çok yanlış anlıyorsunuz Uraz Bey , anlamak istediğiniz gibi anlıyor , söylediklerimi duymayıp kendi istediğiniz yere çekiyorsunuz en iyisi yarın konuşalım biz 'diyerek tam ayaklanacakken
'Benim konuşmam bitmedi !ben bitti dersem gidebilirsin ancak '
'Peki Uraz Bey siz kafanızdaki senaryoları anlatın , bende dinleyip puanlayayım o halde '
'Eflin bu ilk ve son seni uyarışım olacak , Mert Karahan 'ı birdaha görürsen veya seninle konuşmaya çalışırsa onunla konuşmayacak seni rahatsız etmeye kalkar ise bana haber vereceksin anladın mı?'
'Bu kadar büyüteceğinizi bilseydim ağzımı açıp tek kelime konuşmazdım onunla Uraz Bey
'Konuşmayacaktın zaten hatayı en başından yaptın!' sinirle kalkıp ona doğru yürümeye başladım tam önünde durup
'Ben nerden bilebilirim Uraz Bey kim düşmanınız kim dostunuz diye neden banada hak vermiyorsunuz , benim tarafımdan olayı düşünmüyorsunuz . Ben sizin çevrenize yeni yeni hakim olmaya başladım. Yani adamla konuştuk sadece sizin adınız bile geçmedi, anlamıyorum gerçekten anlamıyorum neden bu kadar büyüttünüz . Size diyorum ki adam benim kim olduğumu bilmiyordu. Beni beğenerek yanıma gelmiş . Konuşmanın arasında sizin asistanınız olduğumu öğrendi bu kadar . Merak etmeyin onunla konuştum diye size ve işinize zarar gelmez gelirse de ben bizzat bedelini ödemeye hazırım '
'Hala anlamamakta ısrarcısın Eflin '
'Neyi Uraz Bey neyi 'yüzüme doğru eğilerek
'O herif seni beğenemez . Seninle ilgili en ufak bir düşünceye bile giremez anlıyor musun!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL ASİSTANIM
Romance'Gel' dedi . Tok bir erkek sesi, Allahım o ses ne ya kafamdan aşağı buz kütlesi döküldü sanki . Hafifçe içeri girdim . Arkası dönük bir şekilde sandalyede oturuyordu . Birden arkasını döndü. Aman Allahım bu neydi be. Biçimli bir şekilde tek bir tara...