Canlarımm güzel okumalar diliyorum. Umarım bölümümüzü beğenir , oy ve yorumlarınızla beni mutlu edersiniz sevgilerimle:))
Ne yapacağından her zaman emin ol! ona göre adımlarını sağlam yere bas derdi dedem , tabi o zamanlar bana verdiği bu nasihatin ne anlama geldiğini veyahut da ne zaman işime yarayacağını hiç düşünmemiştim . Biz insanlar yarınımız yokmuşçasına yaşayıp her bir adımımızı yarınımız kesinmiş gibi atıyoruz . Oysa hayatta 1 salise sonrası ne olacağı belli bile değilken ...
Artık kesin ve net bir şekilde kararımı verdim. Ne aramızda olan o saçma sapan statü farkına ne de insanların hakkımda ne düşüneceğini umursayacağım, yarın Uraza gidip duygularımı tüm gerçekliğiyle söyleyeceğim. Yarın birgün keşke söyleseydim demeyeceğim. Düşündükçe Uraz beye daha çok hak verdim . O bana net geldi. Bense ona hayır dedim ama dönüp adamı deli gibi kıskandım. Hayatımda hiç yapmayacağım birşeyi yaparak gidip içtim. Sırf biraz olsun belki unuturum diye ama ne oldu? olan yine bana oldu. Rezilliğimle kaldım ortada, oysa adam bana hep netti. Ya hep ya hiç dedi. Tıpkı 1 saat önce bana yarın gel istifa dilekçeni ver demesi gibi, haklı olarak oda benimle aynı ortamda bulunmak istemiyor. Ama bende Eflin isem yarın o şirkete gidip o istifa dilekçemi beklerken ona onunla ilgili tüm hissettiklerimi söyleyeceğim. Artık ondan sonra beni kovup kovmamak ona kalmış.
Hislerimi duyduktan sonra da beni kovarsa artık yapacak birşeyim yok. Uraz beyin basıp gitmesinden hemen sonra eve girdim. Aleyna telaşlı bir şekilde beni bekliyordu. Daha fazla uzatmadan olan biten herşeyi Aleynaya anlattım. Oda sağolsun bu kararı almamda büyük bir rol oynayarak beni iyice gazladı. Git konuş adamla , oda zaten bu anı bekliyordur dedi dedi durdu. Başka biri de olsa elbet gazlanırdı. Yoksa illa da ben gidip aşkımı ilan ediyim de demedim ki...
Aleynayla uzun uzun dertleştik o bana Can'ı anlattı ben ona Uraz'ı ,ilk defa birileri hakkında konuştuk. Normalde hep birbirimizle alakalı konuşurduk yada o anlatırdı bende ona akıl verirdim Ama bu sefer bende anlattım.Bütün açıklığıyla Uraz beyi ilk gördüğümdeki etkilenmemden bu zamana kadar ona hissettiğim tüm duyguları Aleynayla paylaştım. Ve bu bana inanılmaz derecede iyi geldi. Önceleri nasıl anlatacağım ya değişik tepki verirse ya bana neden anlatmadın diye bana kırılırsa diye düşünüp dururdum. Aleyna benim tüm korkularımı kırıp beni ilgiyle dinledi. İlk defa ona bir erkeği bu denli anlatıyordum. Zaten böyle duygular hissettiğim başka biriyle de hayatım boyunca hiç karşılaşmadım. O yüzden ya bu şekilde bocalamam , genelde planlı biri olarak hayatıma dan diye giren bu adamı ister istemez korkuyla karşıladım.
Aleyna uykusunun geldiğini söyleyip odasına geçti. Bende etrafı toparlayıp biraz kitap okudum. Uykum gelincede kişisel ihtiyaçlarımı giderip yatağıma girdim. Yarın konuşmaya nasıl girmem gerektiğinin provasını kafamda defalarca kurdum. Derken gözlerim istemsizce kapandı.
Sabah duymaya alışkın olduğum alarmımın sesiyle uyandım.Yatağımdan fırlayarak kalktım. 1 dakikam bile çok önemliydi. Hemen kısa bir duş alıp kendime geldim. Aceleyle birşeyler atıştırarak açlığımı giderdim. Dişlerimi de fırçalayıp makyajımı yapmaya başladım. Bugün sonuç olarak çok güzel olmam gerekiyordu ki Uraz bey beni kovmamalı değil mi ? makyajımı gözlerim hafif, dudaklarımı kırmı rujla tamamlayarak bitirdim. Saçlarımı da uzun uğraşlar sonucu maşa yaptım. Dolabın önünde kıyafetlerime göz gezdirirken
'Bence siyah kolları gömlek olan elbiseni giy ,kırmızı rujun patlamış olur.' Ne zaman odama girdiğini duymadığım Aleynaya dönerek
'Sen ve bu saatte kalkmak hayırdır inşallah ne oluyor?' Aleyna aynanın önüne geçerek yüzünü inceleyerek konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL ASİSTANIM
Romance'Gel' dedi . Tok bir erkek sesi, Allahım o ses ne ya kafamdan aşağı buz kütlesi döküldü sanki . Hafifçe içeri girdim . Arkası dönük bir şekilde sandalyede oturuyordu . Birden arkasını döndü. Aman Allahım bu neydi be. Biçimli bir şekilde tek bir tara...