Bölüm 29

5K 176 25
                                    

  İyi okumalar diliyorum canlarımmm:))

  Hayatımızda ne olursa olsun hayatımıza kim girerse girsin hayatımızda verdiğimiz kararlarda rol oynamaması gerektiğine inanan biri oldum hep , konuya açıklık getirmek gerek ise hayat bizim hayatımız yapılacak hata veya başarı bunlarda bize ait birilerine göre hareket etmek kendimizi yok saymak olur. Çünkü herkes kendi için yaşar. Geleceğimizi planlarken de bu böyle değil midir zaten, evet sevdiklerimiz var ama bu her zaman onların dizlerinin dibinde olacağımız anlamına da gelmiyor. Kendi hayatımız ve oluşturmamız gereken belirli bir düzen de olmak zorunda en azından benim fikirlerim bu yönde

Urazın yaptığı tamamen saçmalıktan ibaret , Kerem beyin bana yaklaşımından dolayı sinirlenip böyle bir karar verdiğinden adım karar eminim. Uraz ilk defa benim karşımda Uraz değildi. Tamamen duyguları odaklı karar verdi. Yapacağımız anlaşmayı yok sayıp anlık düşünmeden karar vermesi ben çok sinirlendi. Elisaya hak vermiyor da değilim dışardan gözüken şeffaf bir şekilde Urazın çalışanı için anlaşmayı yok saydığı ama bende Eflin isem buna izin vermeyeceğim. Hızlı bir şekilde Urazın arkasından gitmeye çalıştım. Ben yetişene kadar Uraz çoktan havuz başına inmişti bile nefes nefese bir şekilde havuz kenarında dikilen Urazın yanına indim. Geldiğimi ayak seslerimden fark etse bile dönüp arkasına bile bakmadı. Pür dikkat havuza bakıyordu. Tavrını umursamayarak yanında durarak havuzdaki yansımamıza bende baktım. 

'Bencede iyi bakmalısın çünkü bu sen değilsin' Uraz bana doğru dönerek. 

'Ne demek istiyorsun Eflin' yansımamızı izlemeye devam edip.

'Çok basit değil mi? anlamış olman lazım' Urazın nefes alışverişleri hızlanmaya başladı. Bu da demek oluyor ki sinirlenmeye başladı. Ama umursamıyacaktım. Sonuçta verdiği karar tamamen yanlış bir karardı. 

'Eflin benimle açık konuş sinirlenmek istemiyorum ama sen karşımda laf cambazlığı yapınca buna çok engel olabileceğimi de sanmıyorum.' derin bir nefes alıp Uraza doğru döndüm.

'Ne yaptın Uraz az önce içerde sen ne yaptın!! çünkü ben Uraz kameroğlunun böyle bir hata yapacağını hiç düşünmezdim ama sen beni çok şaşırtarak böyle bir hamle yaptın neden böyle birşey yaptın?' 

'Eflin sorun buysa konuşmak istemiyorum!' ikimizde gittikçe gerilmeye başladık. 

'Evet Uraz sorun bu en büyük sorun bu!' artık sesim kendiliğinden yüksek çıkmaya başladı.

'Ya! sen nasıl böyle bir karar verebilirsin. Konu tamamen Keremin benimle muhabbet etmesi değil mi doğruyu söyle bana' Uraz birden 

'Alakası yok Eflin nerden çıkardın bunu adamın tavırları hoşuma gitmedi. Kendini birşey sanıyor ve ben bu tarz tavırlara gelemem ayrıca şirketim için en iyisini ben zaten düşünürüm. Bunun için senden veya bir başkasından akıl alacak da değilim' Sesimin yüksek çıkmasını umursamadan 

'Uraz sen iyi misin ya ikimizde biliyoruz ki bu kararı bu yüzden verdin ve biliyor musun ilk defa seni tanıyamıyorum. Çünkü benim tanıdığım Uraz profosyonel olup anlaşmaya varırdı ama sen ne yaptın duygularınla hareket ettin ve bunda benim de suçum var. Sana gelip anlatmamam gerekirdi. Adamla fikir ayrılığına girseniz açıklamana inanırdım. Ama anlaşma tamamen iki tarafında kazanç sağlayacağı bir anlaşmaydı ve eminim ben sana anlatmasaydım sen bu anlaşmaya okey verecektin.' 

'Tamam kabul ediyorum sana karşı yaklaşımı beni sinirlendirdi o yüzden bu kararı verdim. Çünkü hiçbir adam benim sevgilime o denli bir şekilde yaklaşamaz' ben tam konuşacaktım ki Uraz sinirli bir şekilde beni susturup 

'Sakın bana o şekilde gelmedi yanlış anladın sen falan konuşmaları yapma Eflin!! adamın sana olan bakışlarını gördüm sen dua et onu yere sermediğime oda Elisaya olan saygımdan ötürü kendime hakim oldum da o şekilde yaklaştım adama' 

ÖZEL ASİSTANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin