Birini sevmek birine aşık olmak neydi? onu her an düşünmek mi ?hayallerinde ona da yer vermek mi ?yeri geldiğinde onu gözünden bile sakınmak mı ?her anında yanında olmak istemek mi? onu bir başkasıyla paylaşma düşüncesine bile girememek miydi aşk...
Aşka inanmayan biri değilim elbet ama beni bulacağına dair hiç ümidim yok . Yoksa bende değer vermek sevmek sevilmek isterim. Ama kimse adam gibi sevmeyi beceremiyor. Kırıyor parçalıyor yada seni sen olmaktan çıkarmaya çalışıp kendisinin istediği şekilde bir profile sokmaya çalışıyor. Ben böyle olmayı istemiyorum . Elimde olur mu bilmiyorum ama ben böyle olmayı istemiyorum . Aşk güzel bir duygu olabilir belki ama bana göre kör de edici bir duygu normal şartlarda evet demeyeceğimiz bir şeye bile evet diyebiliyoruz , yapmıyacağımız şeyi yapabiliyoruz. O yüzden ben bu duyguyu hayatımda istemiyorum. Uraz Bey'i son zamanlarda çok fazla düşündüğümün elbet bende farkındayım . Ama elimde değil ve ben bu duygudan şimdiden çok korkmaya başladım. Uraz Bey'in bağırmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.
'Eflin orda mısın ?birşey soruyorum değil mi sana!' Hemen mutfaktan ayrılıp salona geçtim.
'Evet Uraz Bey kusura bakmayın dalmışım da sizi dinliyorum '
'Emir'in orda ne işi var diyorum sana Eflin!'
'Uraz Bey bu sizi ne kadar ilgilendirir ve nerden biliyorsunuz bunu '
'Eflin bir soru sordum değil mi'
'Uraz Bey bende bir soru sordum '
'Eflin üçüncü kere sormayacağım '
'Uraz Bey Emir benim arkadaşım ve bana geldi gayet basit birşey bu ve ben şuan sizin bunu neden bu kadar kurcaladığınızı inanın anlamıyorum'
'Bu samimiyet nerden geliyor Eflin '
'Geliyor bir yerden Uraz Bey , yeter artık özel hayatım sizi ne kadar ilgilendirir. Böyle arayıp bana bağırıp ne yapmaya çalışıyorsunuz anlamıyorum artık, yani çalışanınız olmam her şeyime karışacağınız anlamına gelmiyor. '
'Öyle olsun Eflin keyfinizi böldüm ben '
'Uraz Bey nasıl anlamak istediyseniz öyle anladınız bunun farkına varırsınız umarım '
'Anladım ben seni Eflin sorun yok 'deyip yüzüme kapattı.Arkamı döndüğümde Emir şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
'Kızım tüm konuştuklarınızı duydum . Uraz Bey neden bu kadar takıldı benim burda olmama o nasıl konuştu senle, sanki sevgilinmişte kıskanıyormuş gibi senin bana söylemediğin birşeyler mi oldu aranızda ?'
'Saçmalama Emir bende anlamadım hem nerden öğrendi ki senin burda olduğunu ?'Emir'e doğru baktım
'Ben birine birşey söylemedim valla bana bakma '
'o zaman kim '
'Uraz Bey ile kim iletişime geçebilir ki'
'Tabi ya aleyna söyledi '
'Uraz Bey'e mi?'
'Hayır tabiki Can Bey'e , Can Bey'de Uraz Bey'e söyledi bilerek mi konuşma arası mı bilmiyorum ama eminim öyle öğrenmiştir'
'İyide kızım Aleyna'yla Can Bey ne alaka ?'
'Ya önemli olan şimdi bu mu ?'
'E merak ettim kızım ya ne çıkışıyorsun hemen'
'Görüşüyor onlar yani bende yeni öğrendim ama görüşüyorlar işte sevgili oldular heralde yani o kadar bilmiyorum .'
'Vay be Can Bey'e bak sen ne hızlı , Uraz Bey de dursun '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL ASİSTANIM
Romance'Gel' dedi . Tok bir erkek sesi, Allahım o ses ne ya kafamdan aşağı buz kütlesi döküldü sanki . Hafifçe içeri girdim . Arkası dönük bir şekilde sandalyede oturuyordu . Birden arkasını döndü. Aman Allahım bu neydi be. Biçimli bir şekilde tek bir tara...