Bölüm 14

8.8K 281 25
                                    


           Duygularım tüm karmaşıklığıyla benimle birlikte kaldı. Uraz Bey gitti,  bana da koca bir yığın düşünce bıraktı. Giderken neden öyle bir tepki verdi düşünmeden edemiyorum. Karmaşık bir adamdı ve bir o kadarda insanın düşüncelerini altüst eden , o gideli iki saatten fazla oldu ama hala koltukta oturmuş onu düşünüyordum. Sanırım bende çok düşünme hastalığı vardı. Bunun için doktora gözüksem iyi olabilirdi. Yani sonuç olarak patronum onu düşünmem gayet normal değil miydi

"Nedir geldiğinden beri yapıştın o koltuğa kızım! bişey mi oldu Uraz Bey ile ' dalgınlığımdan sıyrılıp 

'Ne olcak Aleyna anlattım ya sana yurt dışına gitti '

'Ee ne olmuş seni bu kadar düşündüren bumu '

'Bilmiyorum aleyna elimde değil '

'Eflin sana birşey söyliyeceğim ama kızma olur mu kuzum' 

'Olur söyle neden kızayım '

'Sen bu adama aşık olmuş olma' dehşet içinde başımı yerden kaldırıp Aleyna'ya inanamayan gözlerle baktım.

'Saçmalama Aleyna ne alakası var Uraz Bey benim patronum '

'İnsan patronunu bu kadar saatlerce düşünmez canım benim'

'Aleyna yok öyle birşey , çıkar bunu aklından tamam mı! kahve yapacağım istiyor musun?'

'Olur güzelim olur sen kahve yap' 

Mutfağa gidip kahve yapmaya başladım. Aklım şimdide Aleyna'nın dediğine takılmıştı . Alakası bile yoktu. Uraz Bey'e aşık olamazdım heralde o benim patronumdu yani,  o hem kaba sinirli küstah bir adamdı . Bana hiç iyi davranmıyordu. Yok yok olamaz böyle birşey hemen kendime gelmem gerekiyordu. Kahvenin taşmasıyla kendime geldim. Bu neydi böyle ya kahveyi döküp hemen yenisini hazırladım. Kahveleri de alıp içeri geçtim . Kahveleri masaya bırakırken Aleyna söyleniyordu.

'Bir kahve bu kadar uzun mu sürer kızım ya '

'İlki taştı da o yüzden '

'Oho senin aklın hepten gitmiş , ben bilmem artık ben seni uyarayım da '

'Ya kızım yok öyle birşey diyorum sana! çık artık benden lütfen '

'Neyse tamam ama şimdilik tamam , çünkü sana bomba bir haberim var '

'Ne oldu?' 

'Ben Can ile konuşuyorum'

'Nasıl hangi Can, Can kim kızım uzatmada söylesene meraklandırıyorsun insanı' 

'Kız beynin iyice durdu senin , hayatımızda şuan kaç tane Can var '

'Ben nebiliyim kızım ya , söylesene kim bu  Can'

'Şu senin Uraz'ın kuzeni Can yok mu '

'Ne , nasıl ,ne zaman hemen anlat 'şok olmuştum . Aleyna ve Can Bey nasıl ne zaman konuşmaya başlamışlardı. Acaba Uraz Bey'in bu durumdan haberi var mıydı. Can Bey'i de uzun zamandır görmüyordum. 

'Ya tamam bir sakin anlatacağım . Hani biz çarpıştık falan ya hani ,  beğenmiş beni ismimi falan öğrenmiş Emirden,  instagramdan yazdı bende cevap verdim . Yakışıklı çocuk valla kaçıramazdım. Birkaç gün oldu konuşalı ,sana yüzyüze anlatmak istedim tabi ama malum  yüzünü gören cennetlik mecbur bu zamana kaldı işte . Ayyy birde yarın buluşacağız inanabiliyor musun ? ne giyeceğim ya! bana acil kombin yapmamız lazım , ay saçım makyajım ne olacak ya çok gerildim şuan ne konuşacağım '

ÖZEL ASİSTANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin