Bu gün Avril Rotten ile veliaht nişan için görüşecek ve tahmin edin arada aynı zamanda kim var?
Planım hazır ve nefreti üstlenmeye de hazırım yani bir sorun yok.
Üstümü tatlı ve kabarık bir elbiseyle değiştirince hazır olduğumu hissettim. Ben gerçek hayatta benle karşılaşsaydım kendimden nefret ederdim.
Derin bir nefes ve artık dışarı çıkmam gerek.
Odamdan çıktığımda veliaht çoktan beni bekliyordu ve beni görünce gülümsedi.
-Çok güzel görünüyorsun.
Utanarak konuştum.
-Teşekkürler majestleri...
-Bana majestleri demeyi bırakman gerektiğini unutma.
-A...ama yine de insanlar var. Ya sizi kötü etkilersem ne de olsa ben...
-Shh kimse bir şey diyemez. Ben bu imparatorluğun veliahtıyım.
... Tabi ki haklı. Fiilen bir veliaht ama çok yakında geriye sadece ismi kalacak ve bir kukla olacak.
Şuan veliahtın güçsüzleştiği biliniyor ama dük arkasında sanıyorlar.
Yani şimdilik yine iyisin. Başkaları sayesinde.
Bu başkası bazen nişanlın bazen de de dostların oldu. Ama onlar olmadan statünden başka pek de bir şeyin yok.
Yine de öldürülmesi bu kadar zor
ölmen can sıkıcı.Birlikte arabaya ilerledik ve binmeme yardım etti. Vardığımız da da inmem için elini uzattı.
Böylece kol kola salona girdik. Ve nişanlısı oradaydı. Yalnız başına bir sandalyede dik bir pozisyonda oturmuş bekliyordu.
Oldukça güzel. Onun için üzülüyorum.
Bizi farkedince hemen kalktı ve selam verdi.
-Majesteleri veliaht prensi selamlıyorum.
Gözleri kısa sürede bana döndü. Yüzünde ekşi bir ifade vardı.
Tamam bunlar sadece normal.
-Leydi Rotten erkencisiniz.
-Hazırlıkları kontrol etmek önemli aynı zamanda sizinle olan bir buluşmaya geç kalamam majestleri.
O konuşmasını bitirmeden veliaht hareket etti ve beni de peşinde sürükledi.
-Ariel çok ayakta durmamalısın. Yorulabilirsin. Gel ve buraya otur.
Ben koltuğa oturduktan sonra benim yanıma oturdu.
Etrafta hizmetçiler vardı. Karşıdaki leydi için çok utanç verici olmalı.
Ama kız hiç bozuntuya vermedi. En azından dışarıdan öyle duruyordu. Ama sonrasında rahatsızlığını belli ettiği o cümleyi kurdu.
-Acaba leydi ayrılabilir mi nişan için özerk olarak majestleri ile konuşmak istiyorum.
Ben tam kalkacakken veliaht elini beni engellemek için uzattı.
-Hayır o burada kalacak.
Neden...
Aptal olmak bunu gerektirir daha yeni birini kaybettiğine pişman oldu ve şimdi böyle.
-Majesteleri sizi bölmemeliyim.
-Ariel ama...
Ahh daha fazla katlanamam.
-Ca... Carlos lütfen izin ver gideyim.
İsmini kullanınca ikisi de şaşırdı. Veliaht gülümsedi ve boğazını temizledikten sonra konuştu.
-Ahem. Öyleyse şimdilik gidebilirsin. Ama dikkatli ol ve korumalardan ayrılma.
Haah sinir bozucu.
Dışarı çıktım ve bitirmelerini bekledim. Bu gün Amy evde. Onu getirmedim.
Yakınımda olması iyi ama fazlası zarar.
Muhtemelen veliahttan hoşlanıyor. Her onu gördüğünde garip garip hareketler.
Beni yakında zehirlemeye çalışsa bile şaşırmayacağım.
Ama umarım efendisi öğreneceğim kadar bekler.
En son onunla uğraşıyordum. Hiç bir zaman yaptığı çayı ilk seferde beğenmiyor ya da fazladan iş yüklüyordum.
Onu küçümsediğimi her fırsatta belli ediyorum. Böylece nefreti hızla artıyor.
Nişanlanacak bu iki kişinin buluştuğu, arabayla gittiğimiz, ek saray binasının bahçesinde oturdum.
Adım sesleri duyduğumda bitti sandım ama sadece Ronald'mış.
-Ronald burada ne yapıyorsun?
Yanıma yaklaştı.
-Leydi Ariel.
Bu adam her zaman bana çok garip geliyor. Bir sırrı var gibi. Ya da sadece atıyorum.
Yanıma oturdu ve sohbet ettik. Basit konulardı. Havadan sudan toplantılardan kimse bahsetmedi.
Biz konuşurken arkadan veliaht geldi.
-Ariel, Ronald. Eğleniyor gibisiniz.
Yanında nişanlısı vardı. Yani gelecek nişanlısı.
-Ariel yanıma gel.
Dediğini yaptım ve kalktı.
Ona görüşürüz dedikten sonra hemen arabaya bindik.
Ve o yol boyu sustu. Hayır şimdi açıklama yapamam. Ben de sustum ve dakikalar içinde bitecek olan yola baktım.
Döndükten bir kaç dakika sonra da bir çay partisine davet aldım. Hayır bir değil bir sürü.
Sonra en yüksek statülü olan birini seçtim. Birine katılmam gerekiyordu..
Bir cevap yazdım ve gönderdim.
En azından saraydan ayrı kalacağım.
Hemen yeni bir elbise için talimat verdim.
Sıra veliahta sormakta. Ve bir açıklama.
...
En sevdiğim...
_________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Sahip Geri Döndü
Historical FictionZengin Kont ailesinin tek kızı öldürüldü. Ama onun adına üzülen yoktu. O ona olan nefreti anlamadı. Bir gün gözünü bir hayalet olarak açıncaya kadar. Kendi bedeninin başkası tarafından hareket ettirildiğini gördü ve onun için üzüldü. Ama çok yakında...