Bilerek ben ve Chris geç yola çıktık.
Böylece yemin töreninin ortasında içeri dalabilirdik.
İçeri 'Adrian' ın davetiyesi ile girdik.
Kapılar açılırken ismim yankılandı. Soylu olmayan Chris ise eşim olarak çağırıldı.
İçeri adım attığımızda tüm gözler bize dönüktü ve içlerinde derin bir şaşkınlık vardı.
Veliaht ağzını açtı...
-Ne halt...
Sesini duymadan bile ne dediğini anlamak mümkün.
Herkes ne olduğunu fısıldadışırken ilerledik.
Bu kısım biraz doğaçlama olacak.
Gelinin yürüdüğü ortadaki boşluktan yürüdük. Kimse bir şey demedi. Biz giderek yaklaşırken sonunda canım ailem ortaya atladı.
-A..Aisha!?
Annem oldukça değişik görünüyordu. Yüzünde tutmaya çalıştığı o asil ve asil ifadeden eser yoktu.
İşte en sevdiğim anlardan biri. Ancak maskesi düştüğünde bir kişinin içinde bulunan o çirkin canavarı görebilirsiniz.
Elbisemin kenarlarından tuttum ve selam verdim.
-Bay ve bayan Persilian. Uzun zaman oldu.
Dilleri tutulmuş bir şekilde gülümsememe baktılar.
İzleyenlerden bazıları ses çıkarmaya cesaret edemezken diğerleri fısıldaşmaya başlamıştı.
Ve salon yavaş yavaş sessiz fısıltılarla doldu.
-Sizi görmek büyük bur şeref lakin bakıyorum da... Siz beni pek özlememiş gibisiniz.
Annem yüzünü topladı ve konuşmaya başladı.
-Canım kızım senin için ne kadar endişelendik bilemezsin.
Aslında bu gereksiz sahnenin inandırıcılığı olmadığını kendisi de biliyor. Ama statüsü yüksek olduğu sürece düşük statülü olanlar buna inanmak zorunda.
Sonuçta yalana boyun eğdirmek zor bir şey değil. Ahh ama yanlış anlaşılmalar düzeltilmeli değil mi?
-Gerçekten mi?
Annem ve babamın gülümsemesi yine soldu.
Babam öne atladı ve son çabalarını verdi.
-T...tabi ki! Seni ne kadar aradık bir bilsen.
-Ahh biliyorum zaten.
-Öyleyse yanımıza gel!
-Kaçırıldığımı söylemişsiniz.
Sözlerim bomba gibi düştü ve tüm sesler kesildi.
-Tsk. Bay ve bayan Persilian yalan söylemek size yakışmıyor.
Tam devam edecekken veliaht bağırdı.
-Neler oluyor burada!?
Ahh tam da sana geliyordum.
-Üzgünüm bay ve bayan Persilian lakin majestlerine selam vermem gerek yoksa saygısızlık olur.
Chris yanımda kıkırdıyordu.
Ona dirseğimle vurdum. Soğukkanlı olmam gerek.
Ailemi ilk gördüğümde daha duygusaldım ama buraya kadar gelmişken tek hissettiğim eğlence.
-İmparatorluk ailesine selam olsun. Majesteleri veliaht prens siz de beni çok özlediniz mi?
Leydi Rotten'a bakarken konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Sahip Geri Döndü
Tiểu thuyết Lịch sửZengin Kont ailesinin tek kızı öldürüldü. Ama onun adına üzülen yoktu. O ona olan nefreti anlamadı. Bir gün gözünü bir hayalet olarak açıncaya kadar. Kendi bedeninin başkası tarafından hareket ettirildiğini gördü ve onun için üzüldü. Ama çok yakında...