Bölüm73 Lloyd İle Anlaşma

888 103 18
                                    

Birileri hazırlanmak için uzun bir gece geçirdi ve bu gün anlaşma yapmaya gidiyoruz.

Ahh bu çok uğraştıcı keşke daha fazla ertelemek için olay falan çıksaydı.

Her neyse kahramanların yanına gittik.

Bizi karşılayan Lloyd'u ve diğerleri anlaşma süresince bize katılmayacaklar.

Chris'i görünce şaşırdı.

-Ahem. Kendisi benim asistanım... Sayılır. Adı Chris. Chris Lloyd, Lloyd Chris.

El sıkıştılar ve içeri girdik.

Oturduktan sonra konuşmaya ilk ben başladım.

-Öncelikle hala neden benimle anlaşma yapmaya çalıştığınızı bilmiyorum.

Kafasını kaşıdı.

-Haah... Açıklamak gerekirse ben de bir soyluyum. Hangi aileden olduğum bir sır olsa da yıllardır imparatorlukta ki her yeri gezdim. Sınırda düşmanla savaştım ve haydutlari yakaladım. Sürekli hareket ettik ve harcama yapmak için pek zamanım olmadı. Bu para birikti.

Buradan nereye bağlayacak...

-Bir kahraman olsam da soylular beni kabul etmedi. Düşük statülü olduğumu farzedip dışladılar. Onları bunun için suçlamıyorum tabi. Ama yolculuğumun birinde biriyle tanıştım. Benim için özel biriyle.

Ah ve işte dramatik sahneye geliyor.

-Onunla birlikte olduk ve birlikte seyahat ettik. Ne yazık ki onu sürekli tehlikeye atmak bencilceydi ve canının yanmasını istemedim. Bir çocuğum olacak ve bunun için artık savaşmayı bırakmalıyım. Aynı zamanda öldüğüm zaman çocuğuma sadece yüklü miktarda para değilde yapabileceği bir işte bırakmak istiyorum.

-O zaman neden daha iyi bir yerle anlaşma yapmıyorsunuz?

-Ah o konuda. Siz farklısınız. Diğer dükkanlar sadece soyluları alırken siz halkı da davet ettiniz. Aynı zamanda yakın bir tarihte bir yetimhane de aldığınız duydum. İyi bir insan olduğunuzun kanaatindeyim.

Vay canına. Türlü türlü kötülük görmüş olan bu adam nasıl bu kadar saf olabilir.

Bir çocuk ha. İlk kez duyuyorum. Benim bilgi sattığımı bilse yine de bunu söyler miydi acaba.

-Anladım. İyi bir baba olacaksınız.

Benimki de bana çok para verdi. Böylece evlenip ona daha fazlasını kazandırabilirdim.

-Teşekkürler bay Adrian. Ahem. Anlaşmaya gelince.

... Bu adamı isyana almak doğru mu? Bir hayatı var, aynı zamanda istediği bir gelecek.

Başarısız olmaktan korkmasam bile kayıplar olacaktır.

Ondan bunu istemek fazla bencilce olabilir. İntikamım uğrunda başkasının hayatını mahvetmeli miyim...

Hayır bunu yaparsam Ariel'den ne farkım kalır?

Chris'i dürttüm. Sonra kulağına eğilip fısıldadım.

-Sadece normal bir iş anlaşması yapıyoruz. İsyanı unut.

-Huh?

Şaşırdı ama sadece hafif bir öksürükle üzerini kapattı.

-Öncelikle lord Lloyd. Anlaşmada tek bir maden üzerine hareket etmeyeceğiz. Giderek büyüyen bir zincir haline gelmeyi planlıyoruz. Bu da demektir ki anlaşma belli sürelerde yenilenmeli. Ama şimdilik çok büyük ihtiyaçlarımız yok.

Bize bazı belgeler gösterdi.

-Bunlar sahip olduğum madenler.

Vay canına adam maden koleksiyonu yapmış.

Biraz tartıştık ve karar verdik. Anlaşmalar belli süre Aralıklarından ziyade bizim büyüme hızı oranımıza bakılarak yenilenecek.

Yenileme şartlarını da belirledik ve imzaladık. Ve bu şartları da bir süreye bağladık ki belirli bir süre sonra birbirimizle çalışmak istemezsek iptal edebilelim.

Açıklayınca garip dursa da böyle olduğu söylenebilir.

Onu planıma dahil etmeyi ne kadar istesem de bir türlü kendimi onun ve ailesinin hayatını mahvederken mutlu olduğumu hayal edemedim.

Kullanacağım kişiler belli. Hepsi düşmanım ama benim için savaşacaklar.

Mesela Khan, Ariel ve Amy.

Amy de en fazla iki gün sonra tarafıma geçmiş olur.

Güzel bir anlaşmadan sonra ek sıkıştık. Makul bir fiyat karşılığında madenleri satın alacağız.

Dönerken Chris bana sordu.

-Neden vazgeçtin? Onun bize lazım olduğunu sanıyordum.

Ben de ona döndüm ve gülümsedim.

-Bilmiyorum belki de başka bir ben yaratmak istemiyorumdur.

Eve döndüğümde Lloyd ve ekibinin eksikliğinin planım üzerinde olan eksileri hakkında düşündüm.

Aslında bana yardım edebilecek çok güçlü biri daha var. Lucius!

O parayla çalışır yani iyice cebini doldurursam benim tarafımda olacaktır.

Lucius bilgi loncası sahibi olduğu için paralı askerler camiasında adı iyi bilinir ve bir çok kişi ondan korkar ya da emri altındadır.

Arkadaş olduğumuz için bana yardım edeceğine eminim.

O zaman planda bir değişim bile yapılabilir.

***

Bu mükemmel bir fikir evet...

Şunu farkettim, yıkım her türlü olacaktı.

Ben o gün ne kadar Lloyd'un hayatını düşünsem de gelecekte yaratacağım yıkım çok daha büyük olacaktı.

Ama benim yaratacağım yıkım veliaht başa geçince olacaklardan çok daha az.

Bunu bir bahane olarak sunsam da yükümü azaltmak için, şimdilik görmezden gelin.

Çünkü ben de diğerleri gibi yaptığım her hatanın önceden olanlara rağmen bedelini ödedim.

Kader veya değil. Güç en baştan beri bizde değildi.

Ne ben de ne Veliahtta ne de başkasında.

_______
Yazar:Villainesssss

Gerçek Sahip Geri Döndü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin