Bölüm68 Kardeş ve Chris

938 101 17
                                    

Bu gün kardeşim dönüyor. Geldiği gibi onunla buluşamam ama olaylar başlamadan önce gelmesi işime yarayacak.

Olaylar dediğimden kastım yakın zamanda içimizden biri yeni bir hamle yapacak.

İlk hamleyi yapmayacağım. Kimliğim henüz veliaht tarafından bilinmiyor gibi görünse de gerçeği kim bilebilir.

Bu nedenle savunma önceliğim. Eğer misilleme yapmaya çalışırsam bu benim sonumu getirebilir.

Aynı zamanda kimliğim bilinmiyorsa zaten olacak olaylar silsilesinin dışında kalırım.

Bu öngörüye şu şekilde sahip oldum.

Düello sırasında veliaht kazandı ve dük benimle konuşmadı bile. Onlar bir şeyler karıştırdı bu açık.

Ne olduğunu bilmiyorum... Dük mektuplarımı yok sayıyor ve ikinci prensesle de konuşmuyor.

En azından yakın zamanda Ariel'le buluşabileceğim.

Eğer yanlış düşünmüyorsam veliaht ilk hamleyi yapacak. Çünkü zamanı kalmadı.

Dük ondan herşeyi alana kadar acele etmesi gerek. Sadece dük olsa yine iyi taht için savaşan diğer herkes onun düşmesini bekliyor.

Kısaca hızlıca atlatması lazım.

Aynı zamanda burada bulunan dükkan hakkında birini bulmam gerekiyordu.

Ağzı düşük birini kullanamazdım ben de üst seviye hizmet olmadığından az kazandıran diğer şubenin gizli lonca servisini duraklatmaya ve Chris'i buraya çağırmaya karar verdim.

Yani tabi ki bilgi satılmaya devam edilecek ama bir süre bu duracak.

Oradaki öncelik yetimlerin yetiştirilmesi. Gelecekte sadık çocukların olması önemli adam aramak kolay iş değil.

Chris asla bir paralı asker gibi değil nasıl desem daha çok bir asistan benim gözümde.

İşe yaradığı sürece nasıl göründüğünün pek önemi de yok gerçi.

İşin aslına gelecek olursak güvenilir olanların yakınımda olması gerekiyor. Tehlikeli dönemlere giriyoruz.

Bir kaç belge imzaladım ve birden saatin çoktan geç olduğunu farkettim.

Ne zaman... Her neyse hala yapacak işlerim var. 

Güneş batarken dışarı çıktım.

Bana kendimi savunmam için bir şey lazım. Tabi ki parayla da çözebilirdim bunu ama acil durumlar her zaman olabilir.

Bir kılıç ya da ok olmaz. Hayatımda hiç silah tutmadım. Daha hafif ve küçük olmalı.

Küçük bir bıçak ya da hançer tarzı bir şey iş görür.

Daha önce antranman yapmadım. Antranmanı bırakın en son ne zaman koştum onu bile bilmiyorum.

Yani güç konusunda umutsuz vakayım. Ama hey istersem paramla kendime on tane koruma alabilirim.

Dükkana girdim ve etrafa bakmaya başladım.

Gerçekten bir şey anlamıyorum ama sorun değil böyle olacağını biliyordum...

Tsk kim bilebilirdiki öleceğim, bir hayalet olacağım ama hala bu iki bıçağın farkını göremiyorum!

Birini seçtim ve ağırlığına baktım.

At sürmede ya da dans etme de oldukça iyiyim. Sanırım bir gün bunu da öğrenebilirim.

Yeterli zamanım olursa tabi... Ne gülünç bir kavram.

Parayı ödedikten sonra dışarı çıktım. Yağmur yağacak gibi duruyor ve güneşin tüm ışıkları neredeyse üzerimizden çekildi.

Hızlansam iyi olacak.

Eve koşarak girdiğimde Betty seslendi.

-Adrian Persilian ailesinden gelen bir mektubun var!

Mektubu almak için yanına gittim.

-Sence ne yazıyor?

Bilmiyorum anlamında ellerini açtı.

-Vay canına kardeşim için bir parti mi? Daha ne kadar arsız olabilirler.

Kardeşim için parti vermeleri iyi olsa da veliaht ve dükün düellosundan hemen sonra olması.

-Bir de mücevher almak istiyorlar?

Sanırım bunun için bir davet yollayacağım. Sadece kardeşim için. Diğerlerinin gelmesine gerek yok hehe.

Yatmadan önce masama oturdum ve gizlice gönderilmiş olan raporu açtım.

Yazanlara bakılırsa Ariel odası hakkında bir şeyler yapmış.

Amy koz gibi bir şeyden bahsetmişti bana.

Veliaht onu sevdiği sürece o belgeler bir işe yaramadı zaten. Gerçi son durumda bu ne kadar doğru bilemem.

Bir hamle yapmayacaktım ama bir şeyi denemek istiyorum. Şu mektup olayını yapıcam diyip sürekli erteledi.. Şimdi sırası sanırım.

Veliahta mektup yazdım ve buluşma isteği gönderdim.

Buluşunca ona bu mektubu vereceğim. Belki de ne hatırladığını öğrenirim.

Bakalım bu durum karşısında kim nasıl tepki veriyor. Özellikle Amy ve Ariel'i çok merak ediyorum.

Veliaht hakkında tahminlerim var ama o ikisi tarafları hakkında daha net bilgiler verecek.

Heh eğlenceli olacak gibi duruyor.

_________
Yazar:Villainesssss

Gerçek Sahip Geri Döndü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin