Bölüm51 Nişandan Önce

1.3K 138 26
                                    

Öncelikle kendime bir eş bulmam gerek. Yalnız gidemem değil mi?

Bu benim yeni kimliğimle ilk kez aristokratlar arasına çıkışım olacak.

Betty olmaz. Hem ablam hem hizmetçinin hem de eşim olmak fazla gelir.

Bizim modeli çağırsam o da olmaz ki.

Bana başka biri lazım.

...

Şimdi düşününce bu veliahtın nişanı yani veliahtın eşi ne kadar istemese bile leydi Rotten olacaktır.

O zaman Ariel açıkta kalır ve onu Khan alır. Ronald bu ilişkide en altta kalan ona acımıyor değilim.

Bu gidişle yalnız başıma nişana katılmak zorunda kalacağım.

Herhangi bir aristokrat leydinin benimle gelmek isteyeceğini sanmıyorum adım henüz 'bu yüce ve mutlu günden' sonra patlayacak.

Aynı zamanda bir statüm de yok. En başta aileleri kızlarını daha yüksekte olana pazarlamak isteyecektir.

Ve bu erkekler için de yani en azından bir çoğu için aynı.

Politik evlilikler böyle sonuçta. İkisi de sevmiyor olabilir ve bu çok normal.

Beni üzense genç lord ve leydilerin yaşlılarla evlenmesi.

Genelde evlerde ikinci çocuklar şanssızdır. İkinci erkekseniz ya abinizle koltuk için savaşacak ya da güçlü bir ailenin kızıyla evlenip kendi işinizi kuracaksınız.

Elbette kendi ailen için çalışmaya devam edebilirsin bu tamamen ayrı bir konu. Ama şu bir gerçek ki birinin altında çalıştığın sürece az kazanan sen olacaksın.

Hadi ama paradan bahsediyoruz kim daha çok alabilecekken azı tercih eder ki?

Bu yüzden insanlar duygularını hiçe sayıp sevmedikleri insanlarla evleniyor.

Duyguları olmadığından değil.

Bu imkansız.

Duygular her zaman oradadır. Acı, hüzün, nefret.

Mutluluğu uzun süre hissetmediği zaman insan uyuşmuş gibi hisseder. Boşlukta ve yapayalnız.

Her yer acı ile dolduğundaysa sadece karanlık vardır. Hissetmediğini düşünür duygularını köreltirsin.

İfadesiz bir surata sahip olman hissetmediğin anlamına gelmiyor. Aynı gülümsemenin ardında sakladığı hüzün gibi.

Ben duygusuzlaşmadım... Benim canım acıdı, hem de çok ama atlattım.

Hayır atlatmadım sadece onu kullanmanın bir yolunu buldum.

Hüznümü nefrete dönüştürdüm ve nefretimi tek bir noktaya odakladım.

Belki basit bir teselli arayışındaydım ama sadece kafam daha da karıştı.

Sözlerim de bazen ne kadar acı çektiğimi sakladım. Şimdi ve öncesinde.

Gören olmadı, duyan olmadı.

Bu nedense beni daha da dibe sürükledi. Anlaşılmadığın hissi acıtıyor.

Bunlar da nefrete dönüştü.

Nefretim büyüyüp beni yiyeceği zamana kadar her şeyi bitirmem gerek.

O zamana kadar para kazanalım.

Sahte bir gülümseme yapabilirim. Ustalıkla oyunculuk yapabilirim ve insanları kolayca kandırabilirim.

Ayna da kendime bakarken peruğu kafama yerleştirdim.

Başka bir maske takıyorum böylece daha fazlasını kontrol edebilirim. Amacıma ulaşabilirim.

Bir eş bulamayacağımı anlayınca kendime bir şeyler almak için dışarı çıktım.

Bir takım elbise ha.

Kendime güzel bir model seçmek için bilinen bir yere girdim. Güzel paracıklarım...

Bir takım seçtim ve ölçülerimi aldılar. Hazır olan bir takımı tekrar yapacakları için çok uzun sürmeyecek ve yetişecek.

Ben her şeyi bitirdikten sonra kalkmak üzereydim ki yanımdan biri geçti.

Bu Amy?

Kafası büyük şapka tarafından kapatılmıştı.

Benden saklanıyor?

Bir şeyler mi alacak?

Raporda buna yer vereceğine inanarak ayrıldım. Dışarıda birlikte görünmemek iyidir. Herhangi bir olayda aramızda hiç bir bağ olmadığını kanıtlamak için.

Elinde kağıtlar vardı...

Ahh her neyse.

Günlük hayatında istediğini yapabilir bana önemli olan saray içi bilgiler.

Hmm... Acaba Ariel ve Khan için özel bir takı seti mi hazırlatsam.

Seçtiği pembe mücevherden biri erkek biri kadın için yaptırırsam ve bunu diğer aristokratlar farkederse veliaht delirir.

Güzel fikir neden bu kadar zekiyim...

Şahsen mücevherler için bir şeyler seçerim. Elimde onlarcası var.

Kıyafet işi tamamlanınca her şey bitmişti bile.

Sadece sonrasında gidip teslim almalıyım.

Valste hem erkek hem kadının hareketlerini biliyorum. O kadar dans ettim ki bunu öğrenmek zor olmadı.

En azından bir müzikte dans edeceğim.

Sanırım rastgele bir leydi seçeceğim dans zamanı.

Ahh bu önemli değil şimdilik şu Khan ve Ariel olayına bakalım. Hehehe
Kötü planlarım sayesinde araları bozulacak.

Hehehehe.

_______
Yazar:Villainesssss

Yarından itibaren telafiler gelcek. Ama şimdilik çok uykum varr. Ben kaçıyorum.

Gerçek Sahip Geri Döndü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin