Bölüm76 İlk Aşama

800 105 77
                                    

Kocaman bir gülümsemeyle sohbeti başlattım.

-Öncelikle prenses henüz herkese tam olarak güvenmiyor. Bu konuda anlayış göstermenizi istiyorum. Ama ihanet etmediğiniz sürece bir zararımız olmayacak.

Herkes sessiz kalınca devam ettim.

-Bu nedenle hem birbirimizi tanımamız hemde planın ilerleyişi açısından ilk aşamayı size sunacağım. İlk aşama başarıyla tamamlandığı takdirde planın ful versiyonu sunulacak.

Dük sakin bir tonla konuştu.

-Peki biz neden size güvenmeliyiz ya sadece bizi kullanıyorsan?

-Tabi ki bu bir olasılık ama mantıklı düşünün. Prenses başa geçmek istiyor ve veliaht bu nedenle düşmeli. Ne yazık ki planda size ihtiyaç var yani size ihanet edebilecek gücü olsaydı veliahtı düşürürdü çoktan.

-Sonrası için? Güçlenince?

-Sadakatiniz doğrulandıktan sonra bir anlaşma imzalanacak. Bu yeterli mi?

Dük sustu ve ben de açıklamaya başladım.

-Biliyorsunuz çok yakında, iki hafta sonra veliahtın düğünü var. Bu düğünle güçlü bağlar elde edecek.

Bu sefer Ariel atladı.

-Leydi Rotten'ımı öldüreceğiz!?

Woah zihninde ne yaşıyor?

-Hayır. Daha etkili bir silah var. Ama ondan önce tahmin edin. Bir düğünü durdurmak için en etkili yol ne?

Lucius gözlerime bakarken cevap verdi.

-Gelin veya damadın yok olması?

Ahh hepsi birini öldürmek mi istiyor? Oh hayır sanırım benim kaçışıma da işaret ediyor olabilir.

-Bu da değil. Leydi Rotten kaçmayacak ve veliaht bu düğün için gün sayıyor.

Düke döndüm.

-Siz ne düşünüyorsunuz?

-Bir skandal?

-Aha! İşte aradığım cevap. Bir skandal. Ama ne olabilir?

Ellerimi birbirine vurdum ve cevap verdim.

-Mesela Lady Persilian'ın düğünde görünmesine ne dersiniz?

Hepsi şaşırdı.

Dük ayağı fırladı.

-Nasıl yani o burada mı!?

-Sakin olun dük. Onun şuan nerede olduğu önemli değil.

-Bay Adrian. Şuan dediklerinizin sorumluluğunu alabilir misiniz? Eğer o burada değilse...

Gülümsemem dondu ve duygusuz bir yüzle onunla yüzleştim.

-Dük, yalan söyleyecek halim yok. Peki ya siz yaptığınız bu saygısız davranışların sorumluluğunu alabilir misiniz? İzin verirseniz devam edeceğim.

-Tsk.

Asık bir suratla geri oturdu.

-Ahem. Dediğim gibi düğün sırasında leydi Persilian ortaya çıkacak ve sadece bu değil yanında bir adam da olacak.

Dük tekrar ayaklandı ama sonra ne yaptığını farkedip geri oturdu.

-Düğün bu şartlarda devam etse bile dedikodular olacak ve bir rezalete dönüşecek. Birçok aile bundan memnun kalmayacaktır.

Ariel dehşetle bakıyordu.

-A..ama ya leydi Persilian... Ona ne olacak?

-Merak etmeyin kendisi bizzat ikinci prenses ve Blue Blood'ın koruması altında. Persilian ailesi istese de onu geri alamayacak, hem düğünden kaçtığı hem de başka bir adamla geldiğinden ailesi onu bir leke olarak görecektir.

Lucius dikkatle izlemeye devam ederken dük... Gerçekten ona ne oluyor? 

-Dük iyi misiniz?

-Lütfen sorularımı cevaplayın... O iyi mi?

Ne kadar da güzel bir soru.

-Olanlardan sonra ne kadar iyi olabilirse.

Vay canına tekrar o hüzünlü yüzü yapıyor.

-Biliyorsunuz bana aranızda geçenleri anlattı. Biraz arsızca olacak olsa da bir soru sormama müsade eder misiniz?

Kafasını salladı ve ben de devam ettim.

-Neden şuan üzgün görünüyorsunuz?

Neden? Sonuçta her şey yaşanırken oldukça duygusuzdu.

Gözlerini bana çevirdi ama içini göremiyordum.

-Sanırım kendimin farkına vardım ama bu çok geç oldu...

Cidden pişmanlıktı ha?

Düşüncelere dalmadan kendimi toparladım ve kağıtları aldım.

-Dağıldık sanki neden devam etmiyoruz?

Başka bir sessizlik anından sonra söze başladım.

-Sizin belli başlı görevleriniz var. Öncelikle Ariel. Senin görevin veliaht ve Leydi Rotten'ın arasında durmak ve doğru zamanda bir bardağı veliahtın üzerine boşaltmak.

Sonra Lucius'a döndüm.

-Sen burada bulunacak ve sonrasında olanları abartarak dağıtacaksın. Sonuçta ünlü bir lonca sahibi şahsen bunları gördü. Ah ve sahip olduğun gazetelere de dağıtmayı unutma.

Gülümsedi ve kafasını salladı. Sıra dükte.

-Sizin amacınız olay çıkartmak. Veliaht leydi Persilian'ı görünce bazı nedenlerden kızacak.

Mektupta hala onu sevdiğimi söyledim. Başka bir adamla sevdiği kişinin düğününe gelmek biraz garip sonuçta.

-Üzeri şarapla ıslanmadan önceye yani Leydi Persilian gelmeden önce onu kızdırın. Böylece leydi Persilian girince Ariel şarabı döker ve veliaht iyice sinirlenir. Sonrasında bu bağırışmalar olurken de ateşe alkol dökmeye devam edin. Düğünde delirmiş bir veliaht manşetlerde iyi duracaktır.

Bu plan bir çok açıdan önemli. Bir veliahtın evlilikle elde edeceği güç ve itibar sarsılacak. İki, resmi olarak kendi kişiliğimle ortaya çıkıp savaşacağım.

Üçüncü ise halkın güveninin sarsılması. İki düğün başarısız ve bir de üzerine metresi var. Ariel de burdan zarar görecek ama hepimiz yara alacağız illa ki.

Asıl darbeyi vurmak için hasar almaktan çekinmemek gerekir.

Biraz daha detaylandırdık ve uzunca bir süre sonra bitti. Ben de geri dönmek için arabama atladım.

Dük bir ara beni durdurmak ister gibi olsa da kendini tuttu.

Ama şuan benim moralimi bozamaz. Çünkü Amy asık bir suratla beni bekliyor buna eminim.

Yeni bir piyon... Veliahtı sinir etmek için yeni bir kişi.

Geride kalan ağaçlara ve yollara baktım.

Ve farketmesem de gülümsüyordum.

Sadece en başından beri planlı olan bir oyunun başka bir parçası olmak için. Ama gerçekleri öğrenene dek gülümsemeye devam edeceğim.

Araba durdu ve ben indim.

Burası bıraktığımdan daha mı kasvetli? Amy fazla üzgün olmalı. Heh.

__________
Yazar:Villainesssss

Gerçek Sahip Geri Döndü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin