Sabah erkenden kahvaltıya kalmamak için hızla hazırlandım ve çıktık.
Güzel bir hava vardı. Doğan güneşin gökyüzünde oluşturduğu kırmızı ve pembemsi izler çok hoş görünüyordu.
Kalacağımız yere bir araç yardımıyla gittik ve vardığımız da küçücük bir yer bulduk.
Betty endişeyle sordu.
-Bay Adrian bura gerçekten iyi mi?
-Sorun yok Betty kısa süre kalacağız ve sadece üç kişiyiz.
-...Peki Efendim.
İçeri girdik ve hemen yerleşmeye başladık.
Arazi alındı çoktan alındı ve malzemelerle işçiler de çoktan işe başladı.
Ben sadece gidişatı izlemek için burada kalacağım.
Bir de nişana katılacağım.
En son kandırdığım şu hizmetçi çok işime yarayacak gibi. Ariel'in hizmetçisi olduğu için özellikle daha yararlı olacak.
Açıkçası çok şaşırtıcı bir kaç şey öğrendim. Demek ki geçmişi hatırlayan tek ben değilim.
Airel'in geçmişi hatırlaması benim için kötü. Ama bir de şu var.
Ne kadarını biliyor? Önceki iki hayatı da mı yoksa birini mi?
Ya da amacı ne? Tekrar beni kenara itmeyi mi planladı? Ya da sadece Veliahta mı erişmekti.
Vücuduma giren kız bazenleri burnu havada darvansa da iyi biri gibi görünüyordu. İlk başta ona üzülmüştüm bile ama şimdi ortaya çıktı ki saçma bir amaç uğruna gözü dönmüş.
Bir hizmetçi olduğunu unutuyor gibi duruyor.
Veliahtın kalbi mi? Saçma bir novel de falan olduğumuzu sanıyor olmalı.
Ne kadar sevse de bir hizmetçiden imparatoriçe olması imkansız. En fazla kenarı itilmiş bir cariye olabilir. Sonuçta hizmetçi statüsü ve desteği olmayan saraydaki zayıf varlıklardan biri.
Ama asla bir imparatoriçe değil.
Bazen şunu düşünüyorum hayatlarımız belki de önceden karar verildi.
Yani benim ölmem ve dönmem. Aslında belli bir amaç doğrultusunda gerçekleştiriliyor olabilir.
En azından böyleydi. Şimdi kendi rotamı çiziyorum.
Ah bir de şu garip varlıkla tanrı var. Bu konuyu ne zaman düşünsem basın ağrıyor.
Tam o sırada aklıma delice bir şey geldi.
Ariel eğer geri döndüyse garip davranması normal ve veliaht da garip davranıyor...
Olamaz değil mi?
Eğer sadece ikinci hayatı hatırlıyorsa geri döneceğimi düşünmesi ve Ariel'e karşı soğuk olması normal.
Ve eğer bir şeyler hatırlıyorsa bu ben gittikten sonra olmuş olmalı.
İlk hayatı hatırladığını sanmıyorum çünkü orada Ariel'le mutluydu yani ona soğuk davranması saçma olurdu.
O an daha da karmaşık şeyler geldi aklıma.
Peki ya hatırlamadığım bir yaşam dilimi varsa.
Peki ya bir başkası diğerlerini hatırlıyorsa?
Bu delice....
Bunu test etmem gerekiyor. Rev gibi davranarak veliahta bir mektup göndereceğim ve şöyle diyeceğim.
'leydi Persilian'dan yeni bir mektup geldi bay Adrian aracılığı ile size iletilecek.'
Ve mektupta 'hatırlıyorum eğer sen de hatırlıyorsan bir işaret ver orada olacağım.'
Eğer gerçekten hatırlıyorsa aşk dolu bir mektup verecektir.
Peki ya Ariel? Onu nasıl test edebilirim?
Ona mektup yazamam veliaht alır. Aynı zamanda ikinci hayatta Ariel nerdeyse yoktu bile.
Sanırım bunu yapacağı hamlelerden anlayacağım.
Neden her şey böyle oluyor... Ahh bilmiyorum artık kafam çok karışık.
Bize geçmişi hatırlama gücünü veren her kimse bunu planlamış gibi duruyor.
Ama tam olarak ne istiyor bilmiyorum.
Sanki bir oyundaymış gibi hissettiriyor. Karanlık bir oyun ve amacımız yok.
Herkes bir şeyler hatırlıyorsa eşit sayılırız.
O zaman benim erkenden kaçmam en doğru karardı. Peki ya diğerleri? Khan...
Eski dostum da normal mi yoksa o da mı bir şeyler hatırlıyor? Eski dostum ha neden kulağa bu kadar komik geliyor bilmiyorum.
Sanırım bize bunu yapan şey bize son bir şans verdi ve bizi çarpıştırmak istiyor.
Ama onun ne istediği önemli değil ne olursa olsun sonuçta onları ben ezeceğim.
O değilde Rezef acaba mücevherleri yetiştirebilecek mi süre çok kısıtlı... Dur ben ne giyeceğim!?
Sanırım alışveriş zamanı, bir de çeyrek almam gerek.
Canım paracıklarım saçma insanlara gidiyor ben ağlamayayım da kim ağlasın...
_________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Sahip Geri Döndü
Исторические романыZengin Kont ailesinin tek kızı öldürüldü. Ama onun adına üzülen yoktu. O ona olan nefreti anlamadı. Bir gün gözünü bir hayalet olarak açıncaya kadar. Kendi bedeninin başkası tarafından hareket ettirildiğini gördü ve onun için üzüldü. Ama çok yakında...