Bölüm64 Düello

979 118 21
                                    

Sarayda büyük bir açıklığın etrafına bir sürü kişi dizildi.

Ortada iki adam duruyor ve burbirlerine keskin bir şekilde bakıyorlardı.

Bu eğlenceli olacak.

Herkes başlaması için beklerken ben bu süre içerisinde Ronald'ın yanına gittim.

Daha öncesinde ona hiç dikkat etmemiştim açıkçası. Ve hatırladığım kadarıyla da hiç bir zaman şuan olduğundan daha fazlası olmadı.

Öyleyse bu sefer onu bu kadar gizemli kılan ne?

Döndüğümde ilk işim onunla uğraşmak olmuştu ve gayet normaldi. Hala da çok farklı davranmıyor.

Yine de garip bir şeyler var.

Ahh şu işe bak iyice herkesten şüphe eder oldum. Eğer o da eskiden bir şeyler falan hatırlıyorsa şaşırmayacağım.

Yanına vardığımda hafifçe başımı eğdim.

-Sir Ronald.

-Bay Adrian, açılışınız oldukça güzeldi.

Gülümseyerek bana döndü. Mümkünse gülümseme tüylerim diken diken oldu.

En azından her zamanki gibi direk konuya girdi. Merhaba bile demedi.

-Haha sayenizde. Açıkçası sizin verdiğiniz fiyatla oldukça çok kazandım.

-Küçük bir şeydi...

Bu kahramanların ekstra bir gelirimi var?

-Ne demez... Yani neden düelloyu benimle izlemiyorsunuz. Sizinle konuşmak isterim.

Bakışlarını gözlerime kilitledi.

-Üzgünüm ama burada kalmalıyım. Ariel'in yanında.

...

Bunu diyeceğime inanamıyorum.

-Ahem. Öyleyse leydi Ariel'de gelsin.

Beni hemen kestirdi.

-Olmaz yakından izlemek istiyor.

Bir yol bulmam gerek.

-Eğer kanlı olacaksa bu onu üzmez mi?

-Yine de onları gerektiğin de durdurmak için yakında olmanın daha iyi olduğunu düşünüyor.

Hey bunları ne zaman söyledi sana!?

Hoho demek benimle yarışa girdin. Ama sence ben bu kadar kolay pes eder miyim? Asla!

-Ahh demek öyle. Eğer durum böyleyse yapacak bir şey yok sadece yanınızda kalmalıyım.

Ona soru sormadan kendi sonucumu direttim.

-Ama...

-Sorun olmaz değil mi?

Bana amacımı anlamaya çalışır gibi baksa da bir şey bulamayınca iç çekti ve önüne döndü.

İzni aldım!

Ariel ortada duran ikiliyle konuşuyor.

-Lütfen buna bir son verin! Siz böyle değilsiniz...

Khan gözü pek bir şekilde endişelenme diyor ve veliahtın daha az umurunda olamazmış gibi duruyor.

Bu arada Amy nerede?

Böyle bir gösteriyi ne olursa olsun kaçırmaz sanıyordum.

İkinci prenses ve diğerleri kendileri için ayrılan yerlerde oturuyorlardı.
Onlara yaklaşmadım.

Gerçek Sahip Geri Döndü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin