Veliaht bana kendime göndermem için mektup verdi.
Mektubu tabi ki hemen açıp okudum. Geri gelmemi istiyordu.
Gelmezsem olabilecekleri ve gelecekte göçebe hayatta yaşayabileceğim zorlukları.
Mektubu şömineye attıktan sonra sandalyeye yaslandım.
Mektubu gönderdiğimi ama 'leydi Persilian' ın mektubu alıp almadığını bilmediğimi söyleyeceğim.
Parasını aldıktan sonraki hafta bir cevap geldiğini söyleyip daha fazla parasını alacağım ve cevap şöyle olacak.
'Sıkıyorsa gel ve döndür'
Yani onu en çok sinirlendirecek kelimeleri arıyorum. Ben bu sözcükleri söylerken yerinde sinirden kızaracak ve ne biliyor musunuz?
Hah ben bu olayı en ön sıradan izleyeceğim.
*****İki hafta sonra
İşler giderek açıldı. Yeni tarz olan mücevherler yok satmaya başladı ve sürekli yeni işçiler aldım.
Ama şunun da farkındaydım. Yakında bunlar kopyalanmaya başlanacak ve o zaman pek bir esprisi kalmayacak.
Bu nedenle yeni bir şeyler katmak zorundaydım.
Daha önceden mücevhere ek olarak elbise de satmayı düşünüyorum ama şimdi bu saçma geliyor.
Çünkü kumaş almak ve yeni kişiler tutmak çok maliyetli.
Bunun yerine yeni mücevher tasarımcıları bulabilirim.
Henüz Rezef'in özel mücevherini satışa çıkarmadım. Biraz daha büyüyünce çok daha yüksek fiyattan açılış yapacak ve yükseleceğim.
Aslında bakarsanız o kadar hızlı gelişiyor ki. Başta bir sermayeye ve gelecekten tutacağını bildiğin fikirlere sahip olunca zengin olmak o kadar da zor değil.
Ama bu kadar zenginlik veliahtın verdikleri ile oluştu denebilir.
Yani en azından bir kısmı.
Yani daha da fazlasına ihtiyacım var. Böylece bir statü satın alabilirim.
Ve aristokratlara karışmak daha kolay olur.Şimdilik elimdeki parayla ancak yeni çalışanlar alırım ve yeni bir yer inşaatına başlarım.
Ah aklıma gelmişken bu gün para alcam. Veliahta benim verdiğim cevabı iletcem.
Odamda beklerken her zamanki gibi içeri alındı.
Ve Chris çıktığı anda konuşmaya başladı.
-Ne dedi!?
-Majesteleri sakin olmalısınız.
-Sen acele et ve gerisine karışma.
-Mektup burada majestleri. Ama burada açmanızı ve mektubun Leydi Persilian dan gelip gelmediğini onaylamanızı istiyorum. Yoksa parayı kabul edemem.
Bana bir bakış attı.
Bu soruyu bilerek sordum. Ona bir çok kez mektup gönderdim yani yazımı biliyor olmalı.
Zarfın üzerinde yazan ek yazısına baktı ve onayladı.
-Bu o olmalı...
Zarfı hızla açtı ve içinden çıkan sözcüklere yoğunlaştı.
'Neden gelip beni döndürtmüyorsun? Korkak'
Sesli şekilde tekrarladı. Başta olumlu cevap aldığını düşündüğü için şişen göğsü yavaş yavaş hava verdi.
Tülün ardından bile yüzünün aldığı şekli görebiliyordum.
Bu...bu muhteşem! Eğer böyle hissetireceğini bilseydim daha önceden yapardım.
Onu dikkatle izlemeye devam ettim.
-Bu mektup gerçekten ondan mı geldi?
-Majesteleri daha demin bunu sizde onaylamadınız mı?
Kısa bir sessizlikten sonra ayağı kalktı.
-Paranı al.
Keseyi aldıktan sonra onu uğurladım.
Hala onun kuzeye gitmek gibi bir şeye cesaret edeceğini düşünenler varsa üç gün sonra düğünün iptal olduğunu yayınladı.
Şu şekilde bahsetmişlerdi.
'Leydi Persilian kaçırıldı. Uzun süredir bulunamadığından imparatorluk için veliaht prenses değiştirilecek.'
Yani kısaca böyleydi.
Sonuçta herkes mutlu oldu çünkü ben kötüydüm.
Bak bu tabir hoşuma gitmeye başladı.
Her neyse büyük ihtimalle veliaht ailemin desteğini tamamen kaybetmemek adına beni ölü olarak yazmadı.
Geri dönme ihtimalimde muhtemelen en azından birine satılabilirim umudu olsa gerek. Hah...
Acaba lersilian ailesini satın almak için ne kadara ihtiyacım var?
Ahh bu önemli değil! Odaklanmam gerek.
Bu gece akşam pazarına çıkacağım.
Almam gereken bir iki şey var. Sevgili ablam benden bir şeyler almamı istedi.
Haha bu tabi ki yalan. Sadece barlara bir uğrayıp dedikoduları yoklamam gerek.
Akşama doğru dışarı çıkmak için hazırlandım.
Betty yemeği masaya yerleştirmişti.
-Leydim yemeğiniz.
-Betty bana Adrian demeni söylemiştim.
-...Peki Adrian bu gece de mi dışarı çıkacaksın?
-Evet dedikoduları yoklamam gerekiyor. Bilirsin şuan kaçırıldım.
-Leydim yani Adrian ama bu çok tehlikeli!
-Bu arada yemek çok iyi.
-Konuyu değiştirmeyin...
-Ahh saate bak geç kalacağım. İyi geceler ablacığım geç dönerim!
_______
Yazar:VillainesssssHeheh hadi daha fazla kazanalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Sahip Geri Döndü
Historical FictionZengin Kont ailesinin tek kızı öldürüldü. Ama onun adına üzülen yoktu. O ona olan nefreti anlamadı. Bir gün gözünü bir hayalet olarak açıncaya kadar. Kendi bedeninin başkası tarafından hareket ettirildiğini gördü ve onun için üzüldü. Ama çok yakında...