Bölüm66 Ariel'in Planları

1K 100 26
                                    

*****Ariel

Başarısız...

İnanılmaz olanları göze alırsak bu kesinlike inanılmaz.

Öncelikle bay Adrian zaten aradığım kişi olan leydi Persilian.

Khan ile aramı bu ara iyi tutuyordum çünkü Veliaht çökünce bir desteğe ihtiyacım olacaktı. Bu nedenle leydi Persilian'ın Dükle buluştuğunu öğrenmek zor olmadı.

Ve nedeni belliydi. Düello.

Ama Khan buna rağmen yenildi. Veliaht bu kadar iyi miydi?

O gün Amy olan konuşması aklımdan çıkmıyor. Ve daha da derine indikçe yavaş yavaş farkediyorum.

Hızlıca bir şeyler yapmam gerek yoksa ilk açık hedef benim. Birinin piyonu değilim ve diğer ele başlarından en güçsüzü benim.

İşlerin böyle olacağını bilseydim...

Ama sorun değil... Farkettim ki leydi Persilian'da veliahttan intikam almak istiyor ve aynı zamanda bunun için geçmişi bir kenarı bırakıp Dükle birlikte plan yaptı.

Geçmişi hatırlıyorsa benden nefret ediyor olmalı ki bu çok normal.

Ama eğer hem ona hem de bana yararlı işler yapmak istiyorsak güçlerimizi birleştirmemiz gerek.

Çok az öncesine kadar veliaht gözümde bitmiş gibiydi. Ama şimdi değişti.

Tamamen masaları çevirmeden önce yılanın başı ezilmeli.

Amy ise daha da garip. Geceleri kayboluyor... Ve Leydi Persilian'ın gerçek kimliğini öğrendiğim gün onun yanına gelmişti.

Dur onlar da mı anlaşma yaptılar? Ama nasıl Amy açıkça veliahtla birlikte...

Düşünmem gerek. Eğer leydi Persilian intikam arayışına girdiyse hedefi geçmişte onu öldürenler olmalı.

Onun açısından bakacak olursam listede ben de varım!

Amy ne istiyor peki? Veliahtla birlikte olmak istediğine eminim. O konuşma
çok net bir kanıt.

Bunun için benim ve leydi Rotten'ın aradan çıkması gerek.

Ortak hedeflerine baktığımızda ise ben varım...

Baktığımızda her şey birbirine girmiş.
Benim de en yakın zamanda taraf seçmem gerek.

Henüz bir değişkenimiz var. Ronald.

O hala bir komutan ve ordu gücü onda. Eğer veliaht indirilecekse olası bir ihanette işi çabucak biter.
Ordu Ronald'ı dinleyecektir.

Sonradan akıllanmış olsa da veliaht hala geçmişte yaptığı şeyler orada duruyor.

Düello öncesi leydi Persilian buluşma isteği gönderdi. Ama reddettim. Çağırsam da onun tarafında olduğuma inanmayacaktı.

Ben de kanıtlamak istedim. Ve düellodan sonra bana inanacağına inanıyorum.

Bunu onunla buluştuğum da gireceğiz.

İlk başta amacım onun intikamına yardım etmek olsa da bu iş kişiselleşmeye başladı. Eğer işin ucunda hayatım olacaksa ne yapacağımı bilemem.

Pişmanım evet ve bir şeyleri de düzeltmek istiyorum. Ama yaşamak da istiyorum.

Bu yüzden en azından aynı tarafta durursak ona zarar vermem ya da birbirimizle savaşmayız.

Gerçi gerçekleri bilmeden beni sadece Veliahta ulaşmak için kullanacaktır.
Sonunda beni öldüreceğine eminim hatta.

Ama şimdilik ilk hedef olmamaya uğraşmam gerek.

Leydi Persilian büyük ihtimalle en güçlü müttefiğim olacaktır. Son zamanlarda arası ikinci prensesle iyi.

İşleri genişliyor özellikle son aldığım hediyenin fiyatı dudak uçuklatan cinstendi.

Ve bu sayede üst sınıflarda bayağı popülerleşti. Çok kazandığına eminim.

Eminim yakında statüsü hakkında da bir sürü şey değişecek.

Ama garip olan şey... O yakışıklı. Yani benim tipim olduğu söylenemez ama statüsü değiştikçe leydiler peşinde sıra olacaktır.

Onun dışında leydi Rotten var. Onunla pek konuşmadım. Yani istemediğimden değil daha çok gerek yoktu.

Bir sürü plan hazırlamıştım oysa olay farklıydı.

Dediğine göre leydi Rotten sessiz bir hayat yaşamak istedi ve benimle uğraşmak istemiyordu.

Sadece çocuğunun başa geçmesini ve herhangi bir aksi hamlemde ise ona karşı geleceğini sevgilimi çalmak hakkında bir planı olmadığından bahsetti.

Ve biliyor musunuz inandım. Çünkü gözleri farklı parlıyordu. Kaderine razı olmuşluk vardı gözlerinde.

Nasıl açıklarım bilmiyom ama gözleri donuktu. Bu gözleri tanıyorum. Bu gözler Leydi Persilian'ın ölmeden önceki zamanlarında ki gibiydi.

Muhtemelen bir umudu yok geleceğe dair.

Yine de kendimi ona acımaya getiremedim. Muhtemelen bunun da suçlusu benim.

Veliaht da yemeklerini kontrol ettiriyor yani artık zehirde kullanamam.

Benim elimden de bir şey almayacaktır. Ne acı bir hayat sevgilim bana güvenmiyor.

Bu yüzden önlemler aldım. Farkettim ki Amy veliahtla anlaşma içinde olduğundan odamı karıştırmış olabilir.

Ben de beni ele vermesine yol açacak herhangi bir şeyi yaktım. Ya da şifreledim ve normal birer kitap halinde kitaplığa yerleştirdim.

Sonra şifrelediğim şeylerin sahtesini yaptım ve bunlar saçma şeyler içeren kağıtlardı. Birisi okusa sadece veliahtı ne kadar sevdiğimi görecektir.

Leydi Persilian parasını kazanıyor, Khan müttefik topluyor, veliaht ve Amy henüz bilmediğim bir şeylerin peşindeler.

O zaman ilk adımım bu olmalı. Veliahtın planını bul ve aynı sırada onu mahvetmeye devam et.

Yazısını artık neredeyse tamamen kopyalayabiliyorum.

Farkı anlamak imkansız denebilir.

O zaman en yakın zamanda bir kaç sahte belgeyi düke gönderip savaşı başlatabilirim.

Bir kez başladı mı ayakta bir kişi kalana kadar devam edecek. Hazırlanmam gerek.

Para ve müttefik lazım.

Ve savaşı ben başlatmalıyım karşıdan gelen bir hamle ölümcül olabilir.

Az zamanım var. Fırtına yaklaşıyor...

Teknemi güvenli bir kıyıya çekme ve kaçak malzemeleri indirme zamanı. Kaçak bir yük gemisi olmaya razıyım.

Sonunda yalnız olmasam da ayakta kalacağım.

_________
Yazar:Villainesssss

Gerçek Sahip Geri Döndü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin