Ingen kommenterade tralalalalallala... Alla som läser är spökisar tralallalalala...
Författaren får komma på själv Trolololol...
Men ni kan ändå kommentera frågor 👍
Okey, jag ska sluta sjunga ❤️
Om ni lovar att ställa frågor, annars kommer inget kapitel förens på Onsdag *kollar er hotfullt i ögonen*
Och en karaktär kommer att dö...
Heheh, just kidding om det sista men allvar, minst två olika måste fråga ngt om ni vill ha ett kapitel 😌Aakila:
Hur känner du för Esmeralda?
Svar: Jag vill hennes bästa... Men jag älskar henne samtidigt...Varför är du så elak?
Svar: Jag? Elak? Pfft...Undviker frågan...
Svar: Meeeen ååååh! Jag är elak för att... För att... Eh... Hon typ måste hata mig och sluta älska mig!Varför, Aakila?
Svar: Men blöh! Annars måste jag inför världens jobbigaste val dah!Så du bryr dig mer om dig än henne du älskar? Woow! Dig vill man inte älska...
Svar: Moooobbbing!!! Men kanske....Esmeralda:
Hur gammal är du?!
Svar: Don't be rude! Men vill du verkligen veta?Men snälla, härma inte Aakila och ignorera frågan!
Svar: Härma inte vem?!Ingen, svara bara...
Svar: *mutter* 23 år...Vad tycker du om Månskärva?
Svar: Best Friends forever ❤️Och om "irriterande mannen med spetsiga öron"?
Svar: Hur många ord får jag beskriva honom med?Bara ett.
Svar: irriterandealvjävelsomförstörlivochHatarmigochallaandratyp.Det var flera ord...
Svar: Nope ett långt ord!Fine!
Svar: :)Har du dödslängtan?
Svar: Vad är det för en fråga?! Om jag ville dö skulle jag vara död...Månskärva:
Vad tycker du om Aakila?
Svar: Får jag slita huvudet av honom?Okej, vi fattar!
Svar: Bra.Hur gammal är du?
Svar: Drakår? Isf typ 2000 år... Men håller inte räkningen :)Okej, nvm.
Svar: Nvm?Skulle du vela få ungar?
Svar: Vill du att drakarna ska dö ut?Hey! Ingen motfråga tack...
Svar: Men åh. Såklart, annars skulle drakarna dö ut.Vem är "Den Gröne" vi fick höra om förut?
Svar: En drake.Varför kom ni inte till "Den Glömda Drakens Dal"?
Svar: Vi blev distraherade...Författaren:
Hur gammal är du?
Svar: i'm 12 25 Juni 😎Riktiga namn?
Svar: Moa!Vart bor du?
Svar: I Uppsala län 😘Bättre förklaring?
Svar: Bredvid mina grannar.Kay! Vi fattar....
Svar: Nice 🎀Favoritdjur?
Svar: Hund & Häst 😍
YOU ARE READING
Drakens Eld (REDIGERAS)
FantasyDet börjar i den fridfulla byn, omgiven av träpelare som vätte upp mot skyn, vart det slutar vet inte ens de klokaste. Esmeralda tar dumma och ibland idiotiska beslut, men samtidigt ibland smarta. Men de flesta beslut tas för att rädda hennes stora...