Gemi, görebileceğimiz bir konuma yaklaştığında ayağa kalktım.
"Gidelim kaptan."
"Kaptanlığa el koydun sanıyordum." dediğinde gülerek "Önce seni öldürmem gerek." dedim.
"Beni Kraken öldüremediyse sen hiç öldüremezsin." dediğinde iddiası dudağımı kıvırmama neden olmuştu.
"Kraken'e karşı koyabiliyordun, bana da mı karşı koyacaksın?"
"Şimdi düşündüm de... Beni tek sen öldürebilirsin."
"Bir tık kurtardın lakin yeterli değil. Bu yüzden bu gece benimle birlikte gece kaptan odasında vakit geçireceksin. Eğer gönlümü almayı başarırsan seni affederim."
"Bak sen şu çömeze." diyen Yarkın'a gülerek kayığa bindim.
"Hadi daha kürek çekeceksin, hızlı ol."
Yarkın dediğime gülerek kayığa bindikten sonra küreklere sarıldı.
Gemiye git gide yaklaşırken mürettebatın vereceği tepkiyi hayal etmeye başladım.
Bu haberi en kısa sürede Bercis ve Dilhan'a da iletmem gerekiyordu.
"Bana gemiyi hakimiyetim altında tutmayı öğretmeden gittiğin için de sinirliyim. Senin yüzünden dümene geçemeyen bir kaptan oldum."
"Üzgünüm hanımefendi. Bir daha ölümle burun buruna gelmeden bu maddeyi gözden geçireceğim."
"İyi edersin. Yoksa bir dahakine seni adada bırakırım."
Yarkın dediğime gülerken gemiye yanaşmıştık.
Mürettebatın hepsi heyecanla bize bakıyordu.
"Bir ip sarkıtın da gemiye çıksınlar." diyen Bagatur ile mürettebat ikimiz için de bir ip sarkıttı.
İplerle güverteye çıktığımızda mürettebat çevremizde toplandı.
Herkes Yarkın'a hayranlık ve şok ile bakıyordu.
Elgin, "Kaptan." deyince Yarkın ile aynı anda "Efendim." dedik.
Elgin, Yarkın'a seslenmişti ama şu an resmi kaptan benim diye bana saygısızlık yaptığını düşünerek gerilmişti.
Güldüm.
"Yarkın bir süre beni idare edeceksin. Kaptanlığa alışmıştım."
İyimser yaklaşımım Elgin'i rahatlatırken Yarkın gemiye göz attı.
"Geminin hızını görmek istiyorum."
"Gelir gelmez bizi çalıştıracak mısınız?" diye soran Tanju ile Yarkın, "O kol ile burada durabiliyorsan her şeyi yaparsın sen." dedi.
"Kaptan Asena'nın işlerini iki matara ile halledebiliyordum. Sizinkiler için üç matara da almalıyım." diyen Tanju'ya Yarkın, "Acele et, çünkü işler seni bekliyor." dedi.
"Emredersiniz kaptan."
Yarkın, Bagatur'a döndü ve "Belli bir rota var mıydı?" diye sordu.
"Kaptan Asena'nın işleri var diye karaya sürüyoruz."
"Rotaya devam edin öyleyse. Ben Kaptan Asena ile kaptan odasında durumları konuşacağım." diyen Yarkın, kaptan kelimesine baskı yapmıştı.
"İstişare için gidelim öyleyse Kaptan Yarkın." dedim.
Yarkın eliyle bana yol verip "Önden hanımlar." deyince güldüm.
Kaptam odasına yürürken "Seni biraz daha adada tutmalıydım. Nasıl kibarlaşmışsın." dedim.
Yarkın, fısıldayarak "Sana başka yerlerde de çok kibar davranacağım." deyince "Her şeyin fazlası zarardır. Rahatla ve biraz kabalaş." dedim.
Dediğim Yarkın'ın hoşuma giderken kaptan odasına girdim ve Yarkın'a döndüm.
Yarkın, arkasından kapıyı kapattıktan sonra bana döndü.
Yüzünde şeytani bir gülümseme vardı.
"İçinde bir sirenin olması umurumda değil. Seni istiyorum. Seni hissetmek istiyorum."
Ben de Yarkın'ı istiyordum.
Tek endişem Hazel'in rahat durmayarak yapmama mani olma ihtimaliydi.
"Şu an tek durma sebebim, senin ağzından tek bir onay kelimesi çıkmaması. Yoksa içimdeki dürtüler seni yatağa atmamı söylüyor."
Hazel, "Ben biraz uyuayacağım. Açlığımı böyle unuturum." diyerek rahatsız etmeyeceğini anladığımda Yarkın'a baktım.
"Ben de seni istiyorum."
Yarkın cümlem biter bitmez beni belimden kavradığı gibi yatağa çektiğinde "O dürtülerini hepsini yerine getir." diye fısıldadım.
Yarkın yanağımdan öptükten sonra "Emin ol, getireceğim." derken aklım uzamış sakallarındaydı.
"Ayrıca şu sakallarını ilk fırsatta kestir."
"Uzatmamı söyleyen sendin."
"Şimdi de kes diyorum, sakalsız daha iyiymişsin."
"Bu laflarının geri dönüşünü şimdi alacaksın, biliyorsun değil mi?" diye sorduğunda "Biraz daha kaşınayım öyleyse." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Kaptan
FantasySevdiği insanları kaybeden prenses -artık kraliçe-, amacına ulaşınca her şey normale dönecek sanıyordu. Ta ki amacı için kendinden fedakarlıklar yapana kadar... Lanetli korsanların sonunu getirmek için lanetlenen kraliçe sevdiği adamdan kalan mürett...