21

897 102 5
                                    


Fakat sonunda Lakis önündeki kadının yüzünü tutup açgözlülükle  kendisine doğru çekemeden kulak zarlarından içeri bir ses girerek kendisini durdurdu.

Tık, tık!

"Bayan Yuri!"

Birisi kapıyı çalarken aynı zamanda Yuri'ye sesleniyordu. Sesi duyması üzerine, Yuri'nin duyuları yavaşça geri gelmeye başladı. Aşağı inmiş olan gözlerini yavaşça yukarı kaldırdı ve anında alev alev yanan bir çift mavi gözle karşılaştı.

"Bayan Yuri, orada mısınız?"

Yeşim taşı gibi yumuşak bir ses bir kez daha yankılandı.

Dışarıdaki ses hariç tamamıyla sessiz olan evde Lakis ve Yuri'nin gözleri birbirine kilitlenmişti.

Bir anda Yuri şu an içinde bulunduğu durumun farkına vardı. Tabii ki farkına varmasına rağmen Lakis'in elini bırakmak istemiyordu. Zihninin içi hâlâ biraz bulanıktı ve bu ona bulutların üzerinde yürüyormuş gibi hoş bir his veriyordu. Peki onun için şu an önem arz eden başka bir şey var mıydı bu dünyada?

Ancak parazitin ve Yuri'nin tepkisinde bir tuhaflık sezen Lakis kendine gelen ilk kişi oldu ve elini zorla Yuri'den kurtardı.

Bu hamle Yuri'nin kafasının yavaş yavaş toparlanmasını sağladı.

Tık, tık!

"Bayan Yuri evde değil mi..?"

Kulaklarında net bir şekilde duyduğu dikkatli sesi işitince Yuri başını kapıya doğru döndürdü. Lakis'in bakışları da onu takip ederek kapıyı buldu.

Kapının dışında duran kişi Yuri'nin yan komşusu, hikayenin ana karakteri Annmarie'ydi.

"Ben..."

Yuri kapıya doğru yüksek sesle konuştu, nedense boğazı biraz tıkanmıştı.

"Geliyorum."

Sonrasında Lakis'e bakmadan doğruldu.

Oh, bu delilik...

Vardığı geç farkındalıkla boğazına bir sürü iç çekişler doldu. Lakis'in eline, yüzünü bir köpek yavrusu gibi sürttüğü anın aklına gelmesiyle psikolojik bir darbe yedi.

Eğer bir bahane sunması gerekirse, yüzüne dokunup kendisine hazırlanma fırsatı vermeyen Lakis yüzündendi bunların hepsi. Yine de, bu yüzden olsa bile, bu durumu nasıl halledecekti...

Şimdilik Yuri, bunu düşünürken kapıya doğru ilerlemeye başladı.

Çınk.

Kapıyı açtığı an Yuri'yi Annmarie'nin parlak gülümsemesi karşıladı.

"Ah, seni gece gece rahatsız ettiğim için özür dilerim."

Yuri tamamen dışarı adım attı ve kapı kolunu bıraktı.

"Hayır, sorun yok. Bir şey mi oldu?"

Aslında Annmarie tam vaktinde geldiği için minnettardı. Eğer gelmeseydi, kim bilir daha ne kadar utanç verici davranışlar sergilemeye devam edecekti? Belki de önce Lakis'in sabrının sınırları taşardı.

Tak!

Kapının yavaşça arkasından kapandığını duyan Yuri, Annmarie'nin ifadesini taklit ederek hafifçe gülümsedi.

Ah, gerçekten de içeri adımını bile atmak istemiyordu.

Öbür tarafta Lakis'in zihninin içi dopdoluydu. Tüm bu süre boyunca kafası karışmış hissederken az önce olanları düşündü.

You've Got The Wrong House VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin