"Gerçekten bir tanesini bulmuşsak ikramiye amma büyük olacak demektir! Bunun ödülüyle hayatını istediğin gibi yaşarsın!"
"Ben de Jack şerefsizi benden önce fark edecek diye acele ediyordum... Başka bir şey mi buldu o?"
Küçük de olsa az önce çıkardıkları sesi duymuş olabilecek biri, ne oluyor diye bakmak için gelmeden oradan ayrılmak istediler, bu yüzden de Annmarie'nin bilinçsiz duran bedenini telaşla büyük bir çuvalın içine koydular.
Tam o sırada, boyunlarının arkasını titreten korkunç bir ses duydular.
"Ne kadar garip. Sıçan sezonuna mı girdik?"
"Hk!"
"Siz pislikleri görüp durmak çok rahatsız edici."
Çuvalın ucunu bağlayan el, şaşkınlıkla olduğu yerde kaldı.
'Nasıl olur..! Varlığını hissetmedim bile!'
Adamlardan biri, içinden neler olduğunu anlamaya çalışırken arkasını döndü, döndüğü gibi de görüşü karardı. Nereden geldiği bilinmeyen biri tarafından yediği tekmeyle duvara yapışmıştı. Yediği darbenin etkisiyle parçalanan dişlerinden akan kan yere damlıyordu. Öbür adam, ortağının hâline korkuyla baktı.
Karanlıkta, bir anda ortaya çıkan kişinin yalnızca vücut figürü belli olsa da mavi gözleri korkutucu bir yoğunlukta parlıyordu.
"Aç o şeyi."
Lakis, donmuş bir hâlde kendisine bakan adama kibirle emir verdi.
"Ben senin kafanın içini açmadan aç o şeyi, dedim."
✿
Lakis ara sokakta belirmeden 5 dakika önce...
Lakis, her zamanki gibi bugün de bir süreliğine dışarı çıkmış, sonra da eve gelip Yuri'nin dönmesini beklemeye başlamıştı. Aradığı karga simgesini bulamamıştı, o yüzden biraz morali bozuktu.
Kargayı başka bir yolla bulup bulamayacağını merak ediyordu ama ortada bir yanlış anlaşılma vardı. Bu yüzden de Yuri'nin dönmesini beklerken bir yandan da ne yapabileceğini düşünüyordu.
Ancak kafeden çıkış saati çoktan geçmesine rağmen Yuri hâlâ eve dönmemişti.
'Bugün bana geç geleceğini söylemedi, değil mi?'
Sonra birden aklına, öncesinde Yuri'nin evinin önünden temizlediği 'çöp' geldi.
'...Başka bir sıçan falan mı çıktı karşısına? Çıkıp onu aramalı mıyım?'
Hissettiği huzursuzluk ve endişe gitgide çoğalıyordu ve tam sabrının sınırına ulaşmışken dışarıdan bir ses duydu.
"Siz Bayan Yuri misiniz?"
"Efendim?"
Ardından bir kaç şeyin yere düştüğünü duydu. Bir saniye sonra da evin önü tekrar sessizliğe gömülmüştü.
Lakis'in yüzü gerildi.
Duyduğu kadın sesi Yuri'ye ait değildi. Eve yaklaşan adım sesleri de Yuri'ninkilere benzemiyordu. Ama bunun yanında, Yuri'yi soran ses aşırı derecede şüpheli değil miydi? Ayrıca ya yanılıyorsa ve evin önündeki kadın gerçekten Yuri'yse, ne yapacaktı?
Lakis nefesinin içinden küfretti ve ayağa kalktı. Ardından hızla evi terk etti ve şüpheli adamların olduğu yere ilerledi. Karanlık bir ara sokakta iki adam, birini büyük bir çuvalın içine koyuyorlardı.
Sonrasında yaşananları zaten biliyorsunuz.
Şüpheli adam Lakis'in besin zincirinde daha yüksek bir sıralamaya sahip olduğunu anlamıştı, bundan dolayı titreyerek bağladığı çuvalın ağzını açtı... Ve tahmin edildiği gibi çuvalın içinden çıkan kadın Lakis'in aradığı kişi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You've Got The Wrong House Villain
FantasíaGecekonduların arasında yaşamaya çalışan bir çocuk olarak reeenkarne olmam yetmezmiş gibi suçlular kasabasına düşüp laboratuvarlarda kullanılan bir denek haline geldim. Araştırma merkezini yok etmek için gelen adamı gördüğümde yaşadığım dünyanın geç...