Kim karanlıklar diyarının kralı Lakis Avalon'un yemek yapmakta iyi olduğunu tahmin edebilirdi ki.Pekâlâ bu, romanda Lakis'in mutfakta bir şeyler yaptığı hiçbir sahne olmamasından kaynaklıydı.
Annmarie'nin evinde kaldığında tek yaptığı, bir onu yap bir şunu yap diyerek zalim bir kaynana gibi Annmarie'ye sürekli dırdır edip durmaktı. Hep talepler yağdırıp duruyordu ve öyle zamanlarda insan asıl ev sahibinin kim olduğunu sorgular oluyordu. Bu yüzden Yuri onun bir kötü adama yakışır şekilde kaba ve korkunç bir kişiliğe sahip olduğunu düşünmüştü.
"Bay Lakis lütfen siz de oturun."
Yuri'nin davetiyle beraber Lakis oturmak için Yuri'nin karşısına geçti.
Beyaz tişörtünün içinde otururken etrafına çok şık bir görünüm yayıyordu, eğer festivalde yaşananlar olmasaydı Yuri hala onun kişiliğinin romana uymadığından şüphelenmeye devam ederdi
Lakis ses çıkarmadan yemek yiyen Yuri'yi izliyordu.
[Bu arada.]
Daha sonra 'soğumadan ye.' yazan kağıdın altındaki başka bir kağıdı kaldırdı.
[Az önce gelen kişi kurabiye sepetinin içine not bırakan Hestia mıydı?]
Çok sıradan bir şekilde sorduğunda Yuri düşüncesizce yanıtlayıverdi.
"Evet oydu."
Bahsettiği şey Annmarie'nin geçenlerde bir akşam gönderdiği kurabiye sepetiydi. Kurabiyelerin hepsi bittikten sonra sepetin içinde bir not bulmuşlardı. Geçen seferki şeker için teşekkür ettiğini söyleyen yamuk yumuk bir el yazısıyla yazılmış bir nottu bu. Notu ilk bulan Lakis olmuştu ve Yuri'ye göstermişti.
Yuri'nin cevabını duymasıyla birlikte Lakis'in gözleri şüpheyle parladı.
'Yani yan evde yaşıyorlar.'
Hestia adındaki çocuk kesinlikle Yuri'ye o korkunç kurabiyeleri veren kadının kız kardeşi olmalıydı. Ama görünüşe göre sabahın erken saatlerinde malzeme alışverişi yapacak kadar birbirlerine yakın oturuyorlardı.
Lakis şimdilik bunu aklında tutmaya karar verdi.
Sonrasında sanki daha demin aklından tehlikeli düşünceler geçirmiyormuş gibi net bir ifadeyle Yuri'ye baktı.
"Gerçekten aşırıya kaçmadığından emin misin? Hâlâ tam olarak iyileşmedin."
Lakis refleks olarak kafasını sallamak üzereydi ki durdu. Ne olursa olsun burada geçici olarak kalıyordu. Eğer durumunun iyi olduğunu söylerse evden yakın zamanda ayrılmasının istenebileceğini hatırladı.
Tabii ki bu evi terk etse bu onu zor duruma sokmazdı. Yine de harabenin kalıntısının gücünü alan o hain piçten kurtulmadan önce kendisini yeniden düzenlemeliydi yani...
Burada biraz daha kalması gerekiyordu. Tek sebebi buydu.
Tabii bir tarafı da festival gecesi karşısına çıkan beyaz maskelinin Yuri olabileceğinden şüpheleniyordu. Ancak o zamandan beri Yuri'nin tepkilerine dikkat ediyordu ve hala herhangi şüpheli bir davranışına şahit olmamıştı.
Her şeyden önemlisi eğer o kişi Yuri ise o zaman yüzünü saklamadığından kendisini tanırdı. Ama onunla ilgili herhangi kötü bir şey de hissetmemişti. Bu yüzden o gün beyaz maskeli kişiden gelen tanıdıklık hissinin yalnızca hayal gücünden ibaret olabileceğini düşünmeye başladı.
Eğer öyleyse ev sahibi Yuri Lakis için sadece iyi kalpli, masum ve saf birisiydi. Bu yüzden bu evi sığınak olarak kullanmak her türlü akıl kârıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You've Got The Wrong House Villain
FantasiGecekonduların arasında yaşamaya çalışan bir çocuk olarak reeenkarne olmam yetmezmiş gibi suçlular kasabasına düşüp laboratuvarlarda kullanılan bir denek haline geldim. Araştırma merkezini yok etmek için gelen adamı gördüğümde yaşadığım dünyanın geç...