30

720 82 13
                                    


—Lakis, şuradan lezzetli bir koku alıyorum!

'Kapa çeneni, ondan zaten yedin."

Lakis açgözlülüğü bitmek bilmeyen paraziti azarladı. Şu an festival alanındaydı.

Gündüz dışarı çıktıktan sonra belki Yuri işten sonra eve bir uğrar diye geri dönmüştü. Ancak Yuri eve gelmemişti.

Bu yüzden, Lakis yine dışarı çıkmıştı.

Çıktığından beri de parazit, tüm sokağı sarmış olan baştan çıkarıcı kokuları görmezden gelemiyordu ve Lakis'e bir onu ye bir şunu ye, çenesi yapıp duruyordu. Lakis öyle çok iştahı olan biri değildi ama içindeki parazit Lakis'in tam tersiydi.

Durmadan konuştuğu için sinirleri bozulan Lakis ona bir kaç defa istediğini vermişti. Tabii ki üzerinde hiç parası olmadığından onları alabilmek için en hızlı ve en kolay yolu seçmişti: yanından geçen insanları soymak.

Bu tabii ki kanunlara aykırıydı ama Lakis bunun için kendisine minnettar olmaları gerektiğini düşünmüştü. Onları öldürüp paralarını alabilecekken gereksiz hayatlarını bağışlamış ve sadece paralarını çalmıştı, yani tabii ki ona minnettar olmalıydılar.

(çn:...)

Dürüst olmak gerekirse son zamanlarda fazla kibarlaştığını hissediyordu.

(çn:...)

Herkesin ağzını açık bırakacak utanmaz düşüncelere dalmış yürüyen Lakis festival sokağının köşesine doğru ilerledi. Sokakta satılan yiyecekleri denedikten sonra Doğudaki yemeklerin hiç de garip bir tatları olmadığını fark etmişti.

Bugün yediği şeylerin tadı fena değildi. Başka türlü açıklamak gerekirse sorun, tadı normal olamayacak kadar kötü olan Yuri'nin yemeklerindeydi.

—Biliyordum! Berbat olan o kadının aşçılığıydı! Niye gidip iğrenç yemekler yapan bir kadının evinin önünde bayılmak zorundaydın ki.

'Beleşe konan bir piçe göre fazla şikayet ediyorsun.'

Lakis refleks olarak paraziti azarladı.

'Ayrıca...'

Üstüne üstlük bir de bilinçsizce Yuri'nin tarafını tuttu.

'Bu senin anormal derecede çok seçici olmandan kaynaklı, yaptığı yemeklerin hepsi de lez...zetliydi, anlıyor musun?'

—Hey, yalan söyleme! O şeyi söylerken bile duraksadın! Peki o zaman, aldığın sindirim ilaçları ne içindi?

'Siktir git, hiç mi ilaçları tatlı niyetine yiyen biri görmedin?'

Parazit kafasının içinde onunla alay etti.

Lakis onu görmezden geldi ve ayağa kalktı, şu an bir binanın çatısındaydı. Zaten dışarıda olduğu için Yuri'yi aramayı düşünüyordu.

Merak ediyordu da hangi serseri...hayır, hangi piç...hayır, bu da değildi. Sadece nasıl bir insanla festivale geldiğini merak ediyordu o kadar. Bulduğunda bir şey yapacak falan değildi. Merakını gidermek istemesi temel bir insan arzusu sayılırdı, öyle değil mi?

Lakis meydanda daha fazla insan olduğu için o tarafa doğru ilerlemek için döndü. Ve tam o sırada gözlerinin önünde siyah bir pelerin belirdi.

Bilinmeyen biri usulca Lakis'in yanındaki binanın çatısına iniş yapmıştı. Bir sonraki an Lakis'in gözleri pelerinli kişinin gözleriyle buluştu. Hayır, Lakis'in göz göze geldiklerini hissettiğini söylemek daha doğruydu. Çünkü Lakis'in karşısında beliren kişinin yüzü beyaz bir maskeyle örtülüydü.

You've Got The Wrong House VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin