65

335 34 7
                                    

"Hayır o değil. Başka biriydi..."

Lakis'in etrafındaki sert hava az da olsa hemen yumuşadı.

"O zaman Kalian Crawford'la nereden tanışıyordun?"

Yuri'nin cevap vermesi için hiçbir sebebi yoktu ama nedense şu an her şeyi ona anlatmak istiyordu.

"İşime karıştı."

Lakis anında duraksadı.

"İşine?"

"Yardıma ihtiyacım yoktu ama kendisini zorla işin içine soktu bu yüzden..."

Yuri neredeyse homurdanarak konuşmaya devam etti. Kendisi halledebilecekken Kalian Crawford araya girmiş ve kendisine gereksiz bir yardımda bulunmuştu. Bu da onun hoşuna gitmemişti.

Bir bakıma biraz şikayetçiymiş gibi görünüyordu. Lakis sessizce onun söylediklerini dinliyordu, çok geçmeden dudaklarını araladı.

"Yani senin o adamla hiçbir işin yok."

"Tabii ki yok...ng... Bekleyin, Bay Lakis..."

Sonunda Yuri daha fazla dayanamıyormuş gibi yalvararak fısıldadı. Kollarını geri çekmek istedi ama Lakis buna izin vermedi. Artık tüm vücudunun titrediği bir noktaya ulaşmıştı. Masaya tamamen yaslanmak üzereyken Yuri'nin yüzü gitgide kızarıyordu. Gözlerinin kenarları da kırmızılaşmıştı.

Lakis ısının bedeninde yükseldiğini hissetti.

"Tahmin ediyorum ki Kalian Crawford'tan hoşlanmıyorsun çünkü işine karıştı."

Yuri gözlerini kırpıştırdı. Tabii ki ondan hoşlandığı söylenemezdi ama...

Lakis alınlarını birbirine yaslayıp bakışlarıyla gözlerinin derinliklerine doğru indiğinde Yuri'nin zihni tamamen boşaldı.

"Değil mi? O adamdan hoşlanmıyorsun."

Lakis ona cevap verdirtmek adına dediği şeyi ısrarla tekrar etti. Yuri de ona kısaca istediği cevabı verdi.

"Evet."

Bunun üzerine Lakis'in dudakları Yuri'ye bile bir anlığına nefes almayı unutturan geniş bir gülümsemeyle kıvrıldı.

"Güzel."

Lakis'in hafif fısıltısı kulağını okşadı. Hemen sonrasında Lakis, ateşlenmiş dudaklarını Yuri'nin alnına dayadı. Yuri neler olduğunu anlamayarak boş bakışlarla ona baktı.

"Beni yanıtladığın için teşekkürler."

Ona bakan gözler, kulağına doluşan ses kadar tatlıydı. Biraz sonra kendi dudaklarını örten dudaklar da bir o kadar tatlıydı.

Bir anlığına oyuna gelmiş gibi hissetti.

Ama Lakis dudaklarını birbirine daha fazla kenetlediğinde Yuri doğal olarak onun kollarında eridi.

Yuri dün olanlara kafa yoruyordu.

Düşündüğüm gibi kandırılmış olmalıyım.

Alnında derin çatıklar oluşmuştu.

Eve geldiği gibi elinden tutmuş ve kendisini güzelliğini kullanarak tutsak etmişti. Ve dün kendisine nedense her şeyi Lakis'e söyleme isteği gelmişti.

Elini tuttuğumda duygularım geri gelir gibi oluyor...bu yüzden mi güzelliğini kullanma numarası bende etkili oluyor? Ya da belki de Lakis'in insanları büyülemesine yardım eden başka bir gücü vardır...

You've Got The Wrong House VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin