20

909 99 9
                                    

—Uğh, bir canavarın mide bulandırıcı kokusu, bu. Şu kadın ne lanet bir şey yaptı da bu kokuyu üzerine sindirdi?

Lakis de burnunun ucuna doluşan kokuyu almış ve şüphelenmişti. İlk başta bu kokunun bir hayvana ait olduğunu düşünse de hayvan kokusundan biraz farklı olduğu için öyle olmadığını biliyordu. Sokaklarda dolaşan kedi veya köpek kokusu da değildi.

Eğer Yuri Lakis'in bu kokuyu alabildiğini bilseydi, bir köpeğin duyuları kadar keskin olan Lakis'in burnunun koku alma gücüne neredeyse şaşırırdı.

Bir süre sonra Yuri banyoya girdi, kısa bir duş aldı, kıyafetlerini değiştirip salona geri döndü.

"Eğer bir şeye ihtiyacın olursa bana söyle. Kendini kalkmak için zorlama."

Lakis'in, kendisi içeri girdiği gibi koltukta doğrulmaya çalıştığını gördüğü için söylemişti bunu. Yuri'nin dediklerini duyan Lakis, hareket etmeyi kesti ve Yuri'ye doğru baktı.

Kısa süre içinde tekrar uzandı ve kağıdına bir şeyler yazmaya başladı.

[Kıyafetlerimi değiştirmek isterim.]

Sonra Lakis'in eli tereddüt ederken bir süre durdu ve tekrar hareket etmeye başladı.

[Senden, bana bu tarz bir şeyde yardımcı olmanı istememin çok fazla olduğunu hissettim.]

Bundan sonra Lakis yavaşça bakışlarını indirdi. Kirpikleri, gözünün üzerine bir gölge bırakırken aşağı doğru eğildi ve bu etrafa melankolik bir hava yaydı.

Yuri'nin bakışları kağıtla buluştuğu gibi bunun istemesinin beklendik bir şey olduğunu anlamıştı. Yarası oldukça büyüktü, bu yüzden muhtemelen üzerindekiyle Lakis'in hareket etmesi biraz külfetliydi.

"Hayır, sana yardımcı olacağım."

Yuri hemen cevapladı. Ona karşı eskisinden daha fazla misafirperverdi. Aslında bunun sebebi gizli bir motivasyonunun olmasıydı. Bu, Lakis'in elini tuttuğunda kendisine geçen o tuhaf duyguydu. Bir kez daha bundan emin olmak istiyordu. Bu yüzden en iyi fırsatının şu an, Lakis istediği gibi hareket edemiyorken, olabileceğini düşündü.

Yuri, onun elini nasıl tutarsa doğal gözükür diye düşünürken Lakis'e doğru yürüdü.

Lakis Yuri'nin yardımıyla kanepede doğruldu.

—Hey, kendi kendine kalkmak şöyle dursun kıyafetlerini bile değiştirebileceğine eminim?

Kafasındaki parazit onun içini görebiliyormuş gibi gevezelik etti.

Doğal olarak Lakis de ne dediğini duymamış gibi yapıp dedikleriyle ilgilenmedi. Kanepede oturdu ve gömleğinin düğmelerini açmak için elini kaldırdı. Bir kaç düğmeyi siniri bozularak açtı ve duraksadı, gömleğini çıkarmak istiyorsa sinir bozucu da olsa hepsini tek tek açması gerekiyordu.

Ve bir anda Lakis'in gözleri irkilerek seğirdi. Çünkü kalkmasına yardım etmek için kendisine yaklaşan Yuri şimdide hiç tereddüt etmeden elini gömleğinin düğmelerini doğru götürmüştü.

Aslında Lakis, düğmelerini kendisi çözdükten sonra ondan, üzerinden çıkarması ve başka bir üst geçirmesi için yardım istemeyi düşünüyordu.

Ama belki de açıklama yapmadığı için
kendisine yaklaşan Yuri, düğmelerini çözmeye başlamıştı.

—Vaay, bu kadın hiç de fena değil he? Hemen işe koyuldu?

Lakis'in kafasının içinde önemsiz bir nida yayıldı.

—Ama bu bir bakir için fazla tahrik edici olabilir....

You've Got The Wrong House VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin