24♡

879 109 12
                                    


Lakis Yuri'nin kendisine seslenmesiyle birlikte başını kaldırdı.  Yuri'ye bakarken yüzündeki sert ifadeyi yumuşatmayı da unutmadı. Bir saniye içerisinde düzelttiği yüz ifadesiyle Yuri'ye döndü ve uysal bakışlarıyla onu izlemeye başladı.

"Bunun kulağa oldukça garip geleceğinin farkındayım ama..."

Yuri direkt Lakis'in gözlerinin içine baktı ve açıkça konuştu.

"Elinizi bir kere tutabilir miyim?"

Lakis bunu duymasıyla beraber irkildi. Yuri'ye kafası karışmış bir şekilde, kulaklarım doğru mu duyuyor, der gibi bir ifadeyle baktı.

Yuri kısa bir an içinde olsa ona, bunun doğudaki insanların birbirine iyi dileklerini sunmak için yaptıkları geleneksel bir selamlaşma olduğunu söyleyip el sıkışmak isteyecekti ama bazı sebeplerden Lakis'in buna inanmayacağını düşündü ve bu ortamın havasını iyice bozacakmış gibi hissettiğinden vazgeçti.

Ve dürüstçe konuştu.

"Eğer şu an Bay Lakis'in elini tutmazsam uyuyabileceğimi sanmıyorum."

O an Lakis'in ifadesi tuhaflaştı. Şu anda, kafasının içindeki parazit bir kutlama yapıyor ve sevinç çığlıkları atıyordu.

Yuri, pozitif bir cevap duyma ümidiyle Lakis'e bakıyordu. Lakis reddederse de sorun değildi, ne kadar yüzsüz görünürse görünsün elini yakalamak için bir fırsat kollayacaktı. Başka şekilde açıklamak gerekirse, verilecek cevap onun için pek bir şey ifade etmiyordu.

Lakis, başı beladaymış gibi bir süre Yuri'ye baktı. Ve biraz sonra bakışları hafifçe soğudu. Geçen sefer yaşanan olayları zihninde bir kez daha oynattı.

Eli ne zaman kendi eline değse Yuri anormal bir şekilde tepki vermişti. Hayır, bu tepkiye sebep olan tek şey el ele tutuşmaları değildi. Geçen sefer yüzüne dokunduğunda da aynı şey yaşanmıştı.

—Ne yapıyorsun Lakis? Kafanı sallasana! Hadi diyorum of hadi..!

Endişelenen parazit Lakis'i ısrarlarıyla rahatsız etmeye başladı.

Yuri de bir cevap bekleyerek kendisine bakıyordu. Neyseki, Lakis'in ağzından çıkan kelimeler Yuri'ye onay verdiğini söylüyordu.

"... Eğer kısa sürecekse."

Lakis'in kafasının içinden yükselen boğuk, tiz bir çığlık kulak zarlarını kaşıdı. Hemen sonrasında da elini yavaşça Yuri'ye doğru uzattı.

Lakis, Yuri'nin isteğini sorgulamadan kabul etmişti. Bir yanı ona dokunduğunda olanları gerçekten tekrar bir kontrol etmek istese de dürüst olmak gerekirse, merakından önce başka bir arzu geliyordu.

Lakis'in elini kendisine doğru uzattığını gören Yuri, onun bulunduğu kanepeye doğru kontrol ediliyormuş gibi yürümeye başladı. Belki de ışıkların Lakis'in lehine daha kısık parlamasındandı ama incelikle aydınlatılan salon şu an, normale göre daha alışılmadık bir atmosfere sahipti.

Lakis'in saçlarının kısa bir süre önce yaptığı banyodan dolayı hâlâ biraz ıslak olduğunu fark etti, Yuri. O kadar büyük yarası olmasına rağmen tek başına banyo yapabiliyordu, onun durumunda olan normal bir insan buna cesaret dahi edemezdi. Bu hızla bir hafta verin, Lakis uçmaya bile başlardı.

Lakis'e uzanmadan önce Yuri derin bir nefes aldı. Sonrasında elini Lakis'in sağlam avucuna götürdü.

Huaa!

Anında, öncesinde de hissettiği o sıcaklık içine dolmaya başladı. İçi boş olan kalbi mutlulukla dolarken ısındı. O kadar güzel...

O kadar güzel hissettiriyordu ki...

You've Got The Wrong House VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin