Ardından Annmarie hafiften kıkırdayarak konuştu:
"Dürüst olmak gerekirse kliniği bırakmayı düşünüyorum."
"Ne?"
Biraz şaşırmıştım.
Annmarie kliniği mi bırakıyordu? Romanda hiç de böyle bir şey olmamıştı. Benzer şekilde hissettiğim zamanlar olmuştu ama ilk defa orijinal hikayenin ana rotasının Annmarie'nin ellerinden kayıp gittiğini hissediyordum. Tabii ki hikaye ben Lakis'i kurtardığımda çoktan rotasından sapmıştı ama geri kalan kısmının benzer şekilde ilerleyeceğini düşünmüştüm...
(çn: annmarie ve hestiayi erkek karakterlerin eline birakmayip ben kurtaracagim dedikten sonra nasil benzer şekilde ilerleyeceğini dusunursun yurim😭)
Sanırım bunu baya hafife almışım.
"Aslında geçenlerde fazla çalışmaktan bayıldım."
Annmarie'nin bir sonraki söyledikleriyle irkildim.
"Öyle mi oldu?"
"Ah, çok ciddi bir şey değildi, endişelenme. Sadece bir kere oldu, o da evimin önündeyken yaşandı..."
Annmarie, bana kuzu gibi, küçük bir sorunu büyüttüğünü düşünerek, yaşananları anlattı. Ancak fazla çalışmaktan bayılmak hiç de öyle küçük bir sorun değildi.
"Klinikte çok fazla işin olmasından ve kendini fazla zorlamaya devam etmenden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Kendini kontrol ettirdin mi?"
"Evet, iyi olduğumu söylediler."
Annmarie bana kendisi hakkında endişelendiğim için teşekkür ediyormuşçasına parlak bir gülücük verdi. Ardından yüzünü düşünceli bir hâl aldı ve gülümsemesi silindi.
"Ama biliyor musun, Hestia hakkında endişeliyim, bu yüzden şimdilik vücuduma iyi bakmaya başlamak istiyorum... eğer mümkünse klinikten ayrılmayı düşünmemin sebebi de bu."
Annmarie'nin aklından geçenleri anlamaya başlamıştım. Eğer ona kötü bir şey olursa Hestia hiçbir akrabası olmadan tek başına kalacaktı. Bu bayılma Annmarie'ye bunun yaşanma ihtimalinin gerçekten de olduğunu göstermiş ve Annmarie'yi kendine getirmiş olmalıydı. Önceden de bana, Hestia'yla gitgide daha az vakit geçirdiğinden bahsettiği olmuştu.
(çn: bu bayılma olayı büyük ihtimal lakisin annmarienin hafızasını silip uyutmasından kaynaklı olsa da özellikle asyada fazla çalışmaya bağlı ölümler oluyor maalesef kizlar abartiyor gibi görünse de durum oyle degil)
"Anlıyorum...seni en rahat ettirecek neyse onu seç ve umuyorum ki her şey senin ve Hestia için iyi gider, Bayan Annmarie."
Bunu söylediğimde Annmarie bir kez daha yeni açmış bir çiçek gibi güzelce gülümsedi.
"Teşekkür ederim, Bayan Yuri. Eğer senin için de bir sorun yoksa eve beraber yürümek ister miydin?"
"Tabii."
✿
Gak!
Pencerenin önünden bir karga gakladı.
Lakis sesin geldiği yere giderek pencereyi açtı. Bunun üzerine kendisini pencerenin önünde duran siyah bir tüy karşıladı. Bu Odin'in bir kargayı kullanarak Lakis'e gönderdiği mesajdı. Yuri'ye gönderdiği mesajlardaki gibi tüyün üzerinde yazan harfler insan gözlerinin görebileceğinden çok daha minik ve silikti.
Ancak Lakis zaten insan sınıflandırmasından öteye geçmiş biri olarak bu harfleri rahatlıkla okuyabiliyordu.
'İşini iyi yapıyor gibi görünüyor.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You've Got The Wrong House Villain
FantasiaGecekonduların arasında yaşamaya çalışan bir çocuk olarak reeenkarne olmam yetmezmiş gibi suçlular kasabasına düşüp laboratuvarlarda kullanılan bir denek haline geldim. Araştırma merkezini yok etmek için gelen adamı gördüğümde yaşadığım dünyanın geç...