Lakis elinin yine Yuri'ye dokunma arzusuyla seğirdiğini hissetti. Ama içinde bulundukları durum yüzünden dişini sıkmak zorunda kaldı. İkisi birlikte bulundukları yerden çıktı. Ancak hemen sonrasında Yuri Lakis'in az önce geldiği tarafa doğru yönelmeye başladı.
Refleks olarak Lakis yine Yuri'yi tuttu. Bunun üzerine Yuri 'bu sefer ne var?' diyen bir bakışla Lakis'e baktı ve kolunu geri çekti.
Hayal kırıklığına uğrayan Lakis farkında olmadan ağzını açtı:
"...burada değil."
"Oh, bilmediğin için başını iki yana salladın sandım..."
Ardından ikisi de aynı anda donuverdi.
"..."
"..."
Üzerlerine kısa bir sessizlik çöktü.
Ancak bir dakika sonra hiçbir şeyden haberleri yokmuş gibi davranmaya karar verdiler. Lakis demek istediği şey buymuş gibi başını salladı. Ardından yolları ayrıldı.
Yuri, köle pazarında bulduğu listede yazan diğer yerlere bakmak için oradan ayrılırken; Lakis, harabenin kalıntılarına dair araştırmasına devam etmek adına geri dönmeye karar verdi.
O günkü garip karşılaşma şimdilik bu şekilde sona ermişti.
✿
Yuri ortada yokken kafe evinin önünde lüks bir at arabası durmuştu. Bu arabadan inen kişi de Damon Salvatore'du. Bugün oldukça şık giyinmişti ve elinde kocaman bir buket tutuyordu.
'Kadınların bu tarz şeylerden kesinlikle hoşlandığını söylediler.'
Geçenlerde burada gördüğü kadını tekrar zihninde canlandıran Damon, kafe evine elindeki buketlerle gururlu bir giriş yaptı.
"Hoş...geldiniz, müşteri bey."
Gilbert soğuk terler dökerken Damon'ı karşıladı. Damon'ın küstah gözleri etrafını taradı. Ama nereye bakarsa baksın geçen sefer gördüğü kadını hiçbir yerde bulamıyordu.
"Geçen gördüğüm çalışan nerede?"
Damon bunu sorduğunda Gilbert cevap verme konusunda bir anlık tereddüt etti.
"Bugün izinli..."
"Ne?"
Damon'ın yüzü anında buruştu. Kendisi o kadar meşguliyetinin arasından biraz zaman ayırmayı anca başarmışken o izinli olmak için bir sürü gün arasından bugünü mü seçmişti?
"Niye izinli? Hasta mı?"
"Hayır. Genelde haftada bir gün tatili var..."
"Tatil? Simyacı Kulesi'nin bir tane bile tatil günü yok ama bu küçük dükkanın var, öyle mi?"
Damon, kulaklarına inanamıyormuş gibi Gilbert'in sözünü yarıda kesmişti. Kafesini küçük görüyormuş gibi konuşan Damon'ın dedikleri Gilbert'in çok sinirini bozdu. Ancak bir soyluyla kavga edemeyeceğini biliyordu.
"Yani yarın geliyor mu?"
"Evet öyle."
"O zaman ben de yarın yeniden geleceğim."
'Gelme!'
Gilbert içinden çığlıklar atıyordu ama tabii ki Damon bunları duyamıyordu. Damon amacına ulaşamadığından kafe evinden sinirli bir ifadeyle çıktı.
'Bu adam kafayı mı yedi?'
O sırada bu sahneye tanık olan Snow, Damon'ın gözlerinde tiksintiyle kafe evinden ayrılışını izledi. Neden simyacı piçinin Yuri'yi aradığını bir de böyle göründüğünü anlayamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You've Got The Wrong House Villain
FantasyGecekonduların arasında yaşamaya çalışan bir çocuk olarak reeenkarne olmam yetmezmiş gibi suçlular kasabasına düşüp laboratuvarlarda kullanılan bir denek haline geldim. Araştırma merkezini yok etmek için gelen adamı gördüğümde yaşadığım dünyanın geç...