Bölüm 7:
Duygulardan Kaçmak🌼
🎵 Gülden Karaböcek - Daha Nasıl Sevebilirim
*
Restorana girdiğimde Kadir yemeğiyle uğraşıyordu. Geldiğimi fark ettiğinde gözlerini kısa bir an bana çevirdi. Ama bana her baktığında o kaşları çatılıyordu.
Dün Açılay ile aralarında olan şeyi öğrendiğimden beri yüreğim sızlıyordu.
Sabah, o kadını Akın Bey ile görmüştüm. Gerçekten çok güzel biriydi.
Ona nefret dolu bakışlarımı diktiğimde beni Rana yakalamıştı. "Kadını öldürecekmiş gibi bakıyorsun." Demişti.
Bir kaşık suda boğasım gelmiyor değildi.
Saatler ilerledikçe Kadir ile birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk. Sanırım bir şey yapacağımdan, ya da söyleyeceğimden tedirgindi.
Şartlar başka olsaydı, Açılay için hain planlar düşünebilirdim. Ama o, buranın sahibi, Kadir'in işvereniydi.
İçimi rahatlatmak için, Kadir'i işinden edemezdim. Zamana bırakmaktan başka şansım yoktu.
Sigara molasına çıkarken, Açılay'ı tekrar gördüm. İki gündür gözüme fazla batıyordu. Ama eminim, o beni fark etmiyordu bile.
"Bana Kadir Beyi çağır." Dedi birine. Sesi de en az kendi kadar güzeldi.
Bıkkın nefesimi bırakırken kapıya doğru ilerledim.
Soğuk merdivenlere otururken sigaramı ateşledim. Üzerimdeki krem rengi kot cekete sarılırken dertli dertli sigaramı çektim.
İçimde yoğun bir sızlama vardı. Sanki içten içe organlarımı çürütüyordu.
Yüzümü sıkıntıyla avuçlayıp, saçımı geriye doğru tarayıp attım.
Sigaramı ayak ucumda söndürüp ayaklandım.
İçeri girer girmez bir kenarda Kadir ile Açılay'ı konuşurken gördüm. Adımlarım anında duraksadı. Mideme kramplar girmişti.
Açılay samimi bir gülümseme gösterdiğinde, aralarında hiç bir problem olmadığını fark ettim. Oysa akşam telefonu ben açtığımda bozulmuş gibiydi. Ama şimdi görüyorum ki öyle bir hali yoktu.
Her ne söylediyse, Kadir saatine bakıp başını salladı. Belki de bu akşam için randevulaşmışlardı.
İçim içimi yiyordu.
Boğazıma oturan yumru, rahat nefes almamı engelliyordu.
Belki de burada onunla olmak iyi bir fikir değildi. Beni kötü etkiliyordu. Aslında Açılay'ı öğrenene kadar her şey harika gidiyordu. Ya da ben öyle sanıyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın Aşk
Teen FictionBaşına buyruk, ayran gönüllü, korkusuzca her şeyi dile getiren kızımız Zehre; hiç aklına gelmeyecek birine gönlünü kaptırır. Üst kat komşusu, abisinin yakın arkadaşı Kadir.. Zehre, dünya yansa umuru olmayan, her şeyden çabuk vazgeçen, hatalarının üz...