Bölüm 28:
İçimizdeki Birikmişlikler🌼
🎵 Kaldera/ Birlikteyiz
*
İnternetten gördüğüm yemeğin tarifini adım adım izleyerek yaptım. Yemek kaynamaya başladığında altını kıstım.
Ellerimi belime koyarak “Kolaymış,” diyerek rahat bir nefes verdim.
O sırada dış kapının açıldığını duydum. Hala tavır gösterdiğimden geldiğini duymazdan geldim. Hala hatasını anlamış değildi.
Boğazını temizleyerek hafifçe öksürdü. Mutfak kapısına baktığımda elinde büyük bir papatya demetiyle bana tebessüm ediyordu. Bana doğru yaklaştı ve çiçeği kollarımın arasına bıraktı.
“Özür dilerim.” Dedi. Eğilip alnımın kenarını öptü. “Sen haklıydın.”
Tek kaşımı kaldırıp indirdim. “En azından aklın başına gelmiş.”
“Yemin ederim Zehre.” Dedi gözlerimin içine bakarak. “Ona yardım etmekten başka bir şey yapmadım. Konuşmadım bile. İçin rahat olsun.” Elmacık kemiğimin üzerini okşadı. “Ömrümün yettiği kadar yalnız seni seveceğim.”
Gözlerimi papatya demetine indirdim. “Öyle kolay affetmeyeceğim seni.” Papatyalarımı masanın üzerine bıraktım.
“Süründür bakalım güzeller güzelim, süründür.” Salondan cam vazoyu alıp geri döndüm. “En azından affetmen için ne yapabilirim onu söyle.”
Vazoya su doldururken “Onu da ben mi söyleyeyim?” dedim. “Gönlümü almanın yolu bu kez çok zor.” Çiçeklerimi vazoya koydum. Ardından tezgahın köşesine yerleştirdim.
“En sevdiğin tatlıda anlaşırız bence?” Diyerek arkama geçti ve çenesini omzumun üzerine, ellerini de karnımın üzerine yerleştirdi.
“Belki.” Dediğimde yanağımı öptü.
Ellerini kısa bir an üzerimden çekti ve “Belki bu bana yardımcı olur?” dedi. Ardından iki yanımdan uzattığı ellerinin arasında ince uzun, lacivert bir kadife kutusu vardı. Kutuyu araladı ve içinde çok güzel bir bileklik duruyordu.
“Çok güzel..” diye fısıldadım.
Yanağını yanağıma yaslayıp, “Hiç bir şey senden güzel olamaz,” dedi. Dudaklarını yanağıma bastırdı ve bilekliği alıp bileğimin üzerine koydu.
“Teşekkür ederim.” Taktıktan sonra bedenimi kendine çevirdi.
“Affettin mi beni?”
“Bilmem.” Diyerek omuz silktiğimde burnumun ucunu öptü.
“Başka şeyler denemeliyim o halde.” Sessizce mırıldanıp dudaklarıyla dudaklarımı örttü. Kavradığı dudaklarımı özenle öpüyordu. Bir eliyle belimi okşarken diğerini enseme yerleştirdi. İştahla çekelediği dudaklarımı, kendimi hafif geri çekerek ayırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın Aşk
Teen FictionBaşına buyruk, ayran gönüllü, korkusuzca her şeyi dile getiren kızımız Zehre; hiç aklına gelmeyecek birine gönlünü kaptırır. Üst kat komşusu, abisinin yakın arkadaşı Kadir.. Zehre, dünya yansa umuru olmayan, her şeyden çabuk vazgeçen, hatalarının üz...