Bölüm 13: Fotoğraflar Anıları Unutulmaz Kılar

424 11 0
                                    

Bölüm 13:
Fotoğraflar Anıları Unutulmaz Kılar

🌼

🎵 İkilem - Kaybolurum Gülüşünde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎵 İkilem - Kaybolurum Gülüşünde

*

Felsefeye göre; aşkın, kökenindeki duygu, eksiksiz adanmışlık duygusudur. Bu adanmışlık ne iyiliktir ne özveri. Yalnızca karşılıksız bırakılıştır. Aşkın dışında mutlak adanmışlık yoktur. İnsan, yalnızca aşkta kendini sürüklenmeye bırakır.

Şairlerden biri ise aşkı; düşüncelerin hastalanması olarak niteler.

Ama en güzelini, yazar Marguerite Duras söylemiş; 'Dünyada hiçbir aşk, aşkın yerini tutamaz'.

Yani; yaşadığımız hiç bir aşk, birbiriyle aynı tutulamaz.

Aşık oldum ben..

Kendimi, bu aşkta sürüklenmeye bırakacak kadar aşık oldum ben..

İlişkimiz nereye, nasıl gidiyor umurumda değildi. Haftalardır, mutluluktan ayaklarım yere basmıyordu. Sonunda ne olacak bilmiyordum. Tek yaptığım, onunla geçirdiğim her saniyeyi doyasıya yaşamaktı.

Baharın gelişiyle, güneşin sıcaklığı tenimi ısıtıyordu. Ama tatlı bir soğuk vardı. Suyun sakinliğinde süzülen tekne sayesinde, rüzgarın tatlı ısırığını tenimde hissedebiliyordum.

Kadir, bir tekne kiralamıştı. Rahatça görüşebilmek için, şehir merkezinden uzakta vakit geçiriyorduk. Ama bunu ilk kez yapıyordu. Bir tekne kullanabileceğini hayatta tahmin edemezdim.

Gözlerimi ona çevirdim. Dümenin başında, beyaz gömleği ve siyah güneş gözlükleriyle aşırı çekiciydi.

Ona baktığımı fark etti ve gülümsedi. Siktir. Onu daha fazla ne kadar sevebilirdim bilemiyorum..

Kıyıyı görebileceğimiz bir mesafede tekneyi durdurdu. Sessizlik daha iyiydi. İçeriden çıktı ve kolunu yüksek bir yere yasladı. Beni tahrik etmeye çalıştığına yemin edebilirdim.

Güneş gözlüklerinin altından kaşlarını kaldırdı.

"Ne diyorsun? Suyun ortasında sadece ikimiziz?"

Fikrini sorduğundan şüphem yoktu. Köşe bucak kaçıyorduk ve bu benim hoşuma gidiyordu. Kıkırdadım.

"Umarım bu tekneyi geri döndürmeyi de biliyorsundur."

Alaylı bir edayla güldü. "Sevgilim.." kendini işaret etti. "Bu adam hakkında çok az şey biliyorsun."

"Kendini beğenmiş biri olduğunu bilmiyordum mesela!" Dediğimde birbirimize güldük.

Ellerini birbirine sürterek yanıma yaklaştı. "Başka ne yapabilirim biliyor musun?"

"Helikopter mi kullanabiliyorsun?"

Ansızın AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin