Bölüm 6:
Çıkmaz Sokak🌼
🎵 Can Ozan - Toprak Yağmura
*
Gece pek uyuyamamıştım. Bir ara dalıyor sonra gözlerim kocaman açılıyordu.
En sonunda sabah saat beş suları kalkmış, kendime neskafe koymuş balkona geçmiştim. Hava hafiften serindi.
Sanırım iki saattir burada oturuyordum. Önümde, fincanımda yarım, buz gibi olmuş kahvem duruyordu. Üzerimdeki beyaz hırkaya daha fazla sarıldım.
Ardından yukarıdaki balkon kapısının sesini duydum. Biri balkona çıkmıştı. Ardından bir çakmak sesi. Kadir'in sigarasını ateşlediğini tahmin ettim.
Telefonumu cebimden çıkardım ve kendimi ona mesaj atarken buldum.
"Ne kadar kalbim kırılmış olsa da, ben sana 'günaydın' demeyi ihmal etmeyeceğim. Günaydın." Bu kez gülücük koymamıştım.
Birkaç saniye içinde yukarıdan telefonuna giden mesaj sesini duydum. Muhtemelen okuyup kapayacak, belki de direk bakmadan kapatacaktı.
Ama bu kez yanıldım. Kadir'den ilk kez cevap geldi.
"Sana özel hayatımdan bahsetmemeliydim. Özür dilerim."
Yüzümde ufak bir tebessüm belirdi. En azından bu da bir şeydi.
🌼
Çektiğim fotoğrafları sosyal medyada paylaştım.
Şaşırtıcı bir şekilde bir ayda yoğun bir ilgiyle karşılaştım.
En çok, Kadir'in fotoğrafına ilgi vardı. Ve ben, kıskançlıktan fotoğrafı geri kaldırmıştım.
Binlerce beğeni ve yorum.. adeta deliye dönmüştüm.
Odamda çektiğim başka fotoğraflara bakıyordum. Akşam yemeğiyle üzerime bir ağırlık çökmüştü.
Bilgisayarıma o kadar dalmışım ki çalan telefonumla, başımı yasladığım elimden aceleyle kaldırdım.
Meyra, görüntülü arıyordu.
Açtığım gibi, "İyi ki doğdun!" diye bağırdı. "İyi ki doğdun benim deli kız kardeşim." Ardından öpücük attı. Gözüm saate kaydı. Gece yarısını geçmişti.
"Teşekkür ederim aşkım." Sırıttım. "İlk kutlayan sensin."
"Her zaman benim! Sıramı kaptırmayacağıma ne zaman ikna olacaksın?" Gülüştük. Ardından buruk bir tebessüm etti. "Keşke bugün orada olabilseydim."
"Olabilirsin. Çılgınlar gibi eğlenebiliriz." Diye kıkırdadım. "Okulu ekebilirsin."
"Aklına uymayacağım." Diye gülerek başını sağa sola salladı. "En son senin yüzünden okulu ektiğimde başımıza neler olduğunu dün gibi hatırlıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın Aşk
Teen FictionBaşına buyruk, ayran gönüllü, korkusuzca her şeyi dile getiren kızımız Zehre; hiç aklına gelmeyecek birine gönlünü kaptırır. Üst kat komşusu, abisinin yakın arkadaşı Kadir.. Zehre, dünya yansa umuru olmayan, her şeyden çabuk vazgeçen, hatalarının üz...