Bölüm 32:
Cenk ve Ezgi🌼
🎵 Yalın / Bir Bahar Akşamı
*
Kadir hastanede elimden tutarken hafifçe elimi sıktı.
“Ağlama artık. Bak iyiyim.”
Daha çok ağlamaya başladım. “Çok korktum Kadir. O kadar çok kan vardı ki..” Derin bir iç çekerek elimin tersini burnumun ucuna bastırdım.
“Güzelim, canım, bir tanem, bana bak. Gözlerime bak.” Yaşlı gözlerimi ona çevirdim. “Karşındayım. Doktor hiç bir sorun olmadığını söyledi değil mi?” Sessizce başımı salladım.
Figen anne kapıyı tıkladı. “Zehre, kızım sen al Yağız’ı anne odasına git de emzir. Acıktı yavrum. Ben Kadir’in yanındayım merak etme.”
Doğrulup, Kadir’in gözünün yanına bir öpücük bıraktım ve kapıdan çıktım. Taha, Yağız’a komik hareketler yaparak onu güldürmeye çalışıyordu. Yağız gülücükler saçarken, Taha beni görüp ayağa kalktı. Ağlamaktan kızaran gözlerime baktı ve sarılıp omzumu sıktı.
“Korktuğunu biliyorum. Ama enişte sapasağlam.”
“Aklım almıyor Taha. Gözümüzün önünde kimin neyle vurduğu belli bile değil. Sen de hiç bir şey görmedin mi?”
“Yok valla görmedim.” Sıkıntıyla iç çekerek ellerini beline yerleştirdi. “Asım yaptı desem, ben onu tutuyordum. Mümkün değil.”
“Polis bulur artık. Biz hiç bir göremedik çünkü. Nasıl göremedik onu da bilmiyorum ya..”
🌼
4 ay sonra
Kadir çıplak omuzlarımdan öperek uyandırdı beni. “İşe geç kalacaksın.” Diye mırıldanıp bir öpücük daha bıraktı. “Daha duşa gireceksin.” Sutyen askımın kenarından öptüğünde hayıflandım.
Sütümün bir ay önce kesilmesiyle işime dört elle sarılmış halledeydim. Tamer Beyin gözüne batmamak için ayak işlerine bile koşturuyordum. Zira beni fazlasıyla idare etmişti.
“On dakika daha uyumak istiyorum.” Kısık bir halde gözlerimi araladım. Hafifçe üzerime eğilmiş bir halde onun yeşil gözleriyle, neşe saçan yüzünü görmemle sırıttım. Alt dudağımın iç kısmını ısırıp “Belki de daha fazla,” diye fısıldayıp pikenin altından sertleşmeye başlamış olan aletini tuttum. Tutmamla daha sert bir hal aldı.
“Ciddiyim. İşe geç kalacaksın.” Bileğimi tutup kendinden uzaklaştırdı.
“Elimizi çabuk tutarız.” Arzu dolu bakışlarıma dayanamıyordu. Gülümsemesi genişledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın Aşk
Teen FictionBaşına buyruk, ayran gönüllü, korkusuzca her şeyi dile getiren kızımız Zehre; hiç aklına gelmeyecek birine gönlünü kaptırır. Üst kat komşusu, abisinin yakın arkadaşı Kadir.. Zehre, dünya yansa umuru olmayan, her şeyden çabuk vazgeçen, hatalarının üz...