Bölüm 9: Küçük Bir Alev

814 18 7
                                    

Bölüm 9:
Küçük Bir Alev

🌼

🎵  Tolunay Tarıoğlu - Bu Kalp

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎵  Tolunay Tarıoğlu - Bu Kalp

*

Kadir’in yatağına oturmuş, elimde Açılay ile olan fotoğrafına bakıyordum.

Fotoğrafı elimde buluştururken, Kadir odaya girdi.

Kısa bir an göz göze geldik.

“Açılay neden buradaydı?” Diye sordum.

“Bu kutuyu, bana vermeye gelmiş. Aramızda bir şey kalmadığını göstermek için.” Bıkkın bir nefes verdi.

“Sen pek üzülmüş gibi durmuyorsun.”

“Üzülmedim çünkü.” Yanıma yavaşça oturup elimdeki fotoğrafları aldı. Kutunun içine attı ve hafifçe bana doğru döndü. “Bak, Açılay ve ben daha yıllar öncesinden tanışıyorduk. İki yıl önce bana bir iş teklifi sundu. Beni Alaz Restoranın baş şefi yapmak istediğini söyledi.” Memnuniyetle dudağını kıvırdı. “İnanılmaz bir teklifti. Ama fazla tecrübeli değildim. Israrı üzerine teklifini kabul ettim. Neredeyse bir yıl, gece gündüz çalıştım. Hevesli ve istekliydim. Yemek yapmayı seviyorum..” Dudaklarını işletti ve devam etti. “Sana dürüst olacağım. Açılay hiç bir zaman benim için özel biri olmadı. O hayatımdayken, başka kadınlar da vardı. Bunu biliyordu.”

“Böyle bir şeyi ben kabul edemezdim. Etmem de..” Dedim uyarıcı bir ses tonuyla. Gülümsedi. Parmaklarının tersiyle yanağımı nazikçe okşadı.

“Sana asla bunu yapmam. Çünkü sen benim hayatımdaki en özel kadınsın.” Saçlarımı okşayarak geriye doğru taradı. “Bunu bir senede nasıl yaptın bilmiyorum. Ama kendimi yeniden doğmuş gibi hissediyorum.”

“Ya fotoğraflar?”

“Açılay fazlasını düşünmüştü. Normal bir ilişkimiz olduğunu kendini inandırmaya başlamıştı. Ya da ben bunu geç fark ettim.” Bana açıklama yapması hoşuma gitmişti. Birden kaşları çatıldı. “Onur’un sana dokunmaya çalıştığını öğrendiğim gün.. O akşam, Açılay ile birlikteydim. Ama aklım sürekli sendeydi. Açılay bir şeyler olduğunu anlamıştı. Aklımda başka birinin olduğunu iddia etti. Kıskançlıktan deliye döndü.” Gözünün ucuyla yerdeki kutuya baktı. “Aklımda başka biri olduğunu kabullenemezmiş. Bu yüzden buradaydı. Aramızda haftalardır, soğukluk vardı. Ve sonunda onun tarafından da bazı şeyler bitti.”

“Ama hala restoranda birbirinizi görüyorsunuz.”

“Kadın benim patronum. Bana kök söktürüyor.”

“Pek üzüldüğüm söylenemez. Yani,” diyerek uzattım. “Kötü bir seçim yapmışsın.”

“Kadınlar konusunda pek şanslı olduğum söylenemez.” Dediğinde omzuna vurdum. Kahkaha attı.

Ansızın AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin