Bölüm 8:
Akla Kazınan Gerçek🌼
🎵 Buray - Kış Bahçeleri
*
Onun dudaklarında hayat bulmak muazzam bir histi.
Kalbimin kanat çırpmasını hissediyordum. Parmak ucumda yükseldiğim ayaklarımın altındaki zemin pamuk gibiydi.
Yere bastığımı hissetmiyordum.
Ama Kadir, beni omuzlarımdan tutup kendinden ayırırken, zemine çakmaya yemin etmiş gibiydi.
Gözlerinin pişmanlıkla kapanışını izledim. Ellerim yakalarından, sert göğsüne doğru kaydı.
"Zehre.." Dedi kısık bir sesle. Dudaklarını yaladı. "Bu.. yanlış."
"Bunun nesi yanlış? Birbirimize hissettiğimiz hiç bir duygunun yanlış tarafı olamaz."
"Hayır, hayır.." Hafifçe başını sallayarak beni kendinden daha fazla uzaklaştırdı. "Sana bir şey hissettiğim falan yok."
"Ne?" Dedim hayal kırıklığıyla. "Ama, sende öptün beni."
"Hata ettim.." Demesiyle kollarımı ondan kurtarıp, öfkeyle omuzlarına vurdum.
"Yalancı!" Dişlerimi birbirine bastırdım. Büyük bir öfke doluydum. "Korkak!" Omuzlarına bir kez daha vurdum. "Hataymış.. Sevmekten korkuyorum demiyorsun da.."
"Özür dilerim, bunu yapmamalıydım.." Dudaklarını eliyle örtüp çenesini sıktı.
Ona tekrar vurdum. "Senden nefret ediyorum."
Hızla arkamı döndüm ve kapıyı açıp ardımdan sertçe kapattım.
Kendini asansöre attım. O kadar öfkeliydim ki, hırsımdan derin derin nefesler alıp veriyordum. Aynadaki yansımama bakarken, önümdeki demir çubuğu sıktığımı fark ettim.
Beni istekle öptükten sonra, bana karşı bir şey hissetmediğini söylemesi beni hem kırmış, hem de öfkelendirmişti.
Okula nasıl geldiğimi bile anlamamıştım.
Dalgınlıkla kampüste yürürken, sınıf arkadaşım Berfin'in hızlı adımlarla yanıma gelip bana seslenmesiyle başımı hafifçe kaldırmıştım.
"Zehre. Ne oldu sana?"
"Ne olmuş?" Sorusuna soruyla karşılık verdim. Ne halde olduğum çok umurumdaymış gibi.
"Ben sana soruyorum. Ne oldu sana?" Diyerek beni kolumdan tutup beni durdurdu. "Kıpkırmızı olmuşsun hırsından. Pimi çekilmiş bomba gibisin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın Aşk
Teen FictionBaşına buyruk, ayran gönüllü, korkusuzca her şeyi dile getiren kızımız Zehre; hiç aklına gelmeyecek birine gönlünü kaptırır. Üst kat komşusu, abisinin yakın arkadaşı Kadir.. Zehre, dünya yansa umuru olmayan, her şeyden çabuk vazgeçen, hatalarının üz...