Bölüm 22:
Gergin Anlar🌼
🎵 Gülşen / Bir Taraf Seç
*
Babam odama girerek ellerini pantolon kemerinin iki yanına dayadı. Sert duruşu, neler olacağını tahmin etmemizi zorlaştırıyordu.
“Sen ne bağırıp duruyorsun bu kıza Erman?” Sesi de öylesine sertti ki..
Annem elini babamın omzuna koydu. “Sezai ben sana anlatacağım her şeyi.”
“Dur bakalım Yasemin.” Babam hafifçe annemin elinin üzerine dokundu. “Erman, oğlum bir soru sordum?” Bir elinin parmaklarını birleştirerek abime tekrar tane tane sordu. “Sen ne diye bu kadar bağırıp çağırıyorsun?”
Ensemden soğuk terler atıyordum. Abim sinirle saçlarını karıştırıp ensesini sıkıyordu. Ama bir türlü söyleyemiyordu.
Sonunda annem, sessizliği bozdu. “Zehre’nin görüştüğü varmış. Erman da duyunca sinirlendi.” Dedi aceleyle.
Babam elini alnına vurup derin bir soluk alıp verirken alnını ovaladı. “Olacaktı elbet! Bu kadar bağırıp çağırmaya ne gerek?”
Annem ellerini birleştirip omuzlarını büzüp dudaklarını bastırdı. “Erman ona değil de, daha çok kim olduğunu duyunca sinirlendi.”
Babam merakla kaşlarını çattı. “Kimmiş?”
“Bizim Kadir. Figen’in oğlu.”
Babam hafifçe güldü. “Bizim oğlan, arkadaşı diye mi yedirememiş kendine? Ondan böyle sinirlenmiş.”
Abim “O yüzden sinirlendim baba evet!” dedi sertçe. “Yeri geldi ben Kadire kardeşimi emanet ettim. Okula bıraktı, kursa bıraktı, alıp eve getirdi.. ama o şerefsiz, bunu fırsata çevirmiş!”
“Ağzını bozma.” Diyerek parmağını kaldırdı babam. “Tamam hoş olmadı.” Dedi sakince. Ama babamın kendi sesi öyle sertti ki sakin mi konuşuyordu bunu yalnız biz anlayabiliyorduk. “Daha gönül koyduğu zaman, gelip elimi öpüp izin istemesi lazımdı. Sonuçta tanıyoruz, üst katımızda oturuyor, evimize gelip gidiyor. Söylese daha iyi olurdu.”
Abim “Baba sen ne diyorsun ya?” diye soludu. “Ciddi misin sen?”
Annem boğazını hafifçe temizledi. “Uzun zamandır görüşüyorlarmış, Zehre bana ciddiyete bindirmek istediklerini söylemişti. Ama Erman öğrenince sana söyleyemedim.” Annem sözü kesilmesin diye hızlı hızlı konuşuyordu.
Babam derin bir nefes alıp bıraktı. Sigara içtiğinden tıkanan genizleriyle verdiği soluk rahatça duyuluyordu.
“Demek uzun zamandan beri..” Sakallarını kaşıdı. Düşündü. “Gelip elimi öpsün, ona iki çift lafım var.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın Aşk
Teen FictionBaşına buyruk, ayran gönüllü, korkusuzca her şeyi dile getiren kızımız Zehre; hiç aklına gelmeyecek birine gönlünü kaptırır. Üst kat komşusu, abisinin yakın arkadaşı Kadir.. Zehre, dünya yansa umuru olmayan, her şeyden çabuk vazgeçen, hatalarının üz...