Bölüm 30:
Ayrı Kalmak🌼
🎵 Emre Fel / Senden Güzeli Mi Var?
*
Kadir gözlerini sıkıp açtı. Bana kızgın olduğu her halinden belliydi.
Fatih “Kadir senin haberin yok muydu?” diye sordu. “Suratın asıldı, kıpkırmızı oldun kardeşim.”
Kadir dişlerini sıkarak gülümsedi. “Olmaz olur mu? Sonuçta o benim karım. Tabi ki haberim var.” Öfkeden kızaran gözlerini bana çevirdi. “Değil mi hayatım? Doğum telaşından bu olay benim aklımdan çıktı sadece.” Dudağının kenarını sinirle ısırdı. Ardından dergiyi bana uzattı. “Sinan için imzalarsın artık. Çünkü sen beni kıramazsın hiç.”
Hafifçe iç çekip Sinan’a döndüm. “Sinan buna gerek var mı? Sonuçta bir kerelik önemsiz bir şey. Ünlü olmayacağım anlayacağın.”
Sinan “Önemsiz olur mu?” dedi şaşkınlıkla. “Yıllardır en çok satan dergiye kapak olmuşsun Zehre.”
Tedirgin bir tavırla gülümseyip dergiyi aldım. “Biliyor musun? Bir arkadaşımla çok benziyorsunuz.” Ezgi denen geri zekalı arkadaşımla..
Sinan kalem de verdiğinde köşesine biçimsiz bir imza attım. Ardından yanıma geçti ve fotoğraf için Kadir’i de çağırdı.
Bu saçmalık bittiğinde “Ben bir Yağız’a baksam iyi olur,” diyerek bir adım geriledim. “Görüşürüz.”
Kadir de bir bahane ortaya atıp arkamdan geldi. Beni dirseğimden tutup hafifçe kendine doğru çevirdi.
“Bundan benim niye haberim yok Zehre?” Sinirden dudakları kasılıyordu.
“Söylemeliydim evet haklısın. Ama senin kafan Zeynep ile oldukça yoğundu. Biz bu yüzden sürekli tartışıyorduk ve söylemeye fırsatım olmadı.”
“Üste çıkmaya mı çalışıyorsun?” Kaşlarını iyice çattı.
“Anlamadım bu senin için bir sorun mu? Pek umurunda olmadığın bir dönemdeydim.”
“Sende çıplak fotoğraflarını dergiye bastırmaya mı karar verdin?”
“Çıplak değilim, özel bölgelerim kapalı farkındaysan? Bikini gibi düşünebilirsin..”
“Zehre üzerindeki çamaşır sıradan bir çamaşır mı? Ben mi yanlış gördüm? Üzerinde özel bir çamaşır vardı!” Dişlerini sıkarak sakin olmaya çalıştı. “Üstelik onu Asım’ın önünde giydin!”
“Paraya ihtiyacım vardı. Bu yüzden teklif ettiler bende kabul ettim.” Kollarımı göğsümde birbirine bağladım. Rahatlığım onu daha çok sinirlendi. Derin bir nefes alıp duraksadı ve geri verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın Aşk
Teen FictionBaşına buyruk, ayran gönüllü, korkusuzca her şeyi dile getiren kızımız Zehre; hiç aklına gelmeyecek birine gönlünü kaptırır. Üst kat komşusu, abisinin yakın arkadaşı Kadir.. Zehre, dünya yansa umuru olmayan, her şeyden çabuk vazgeçen, hatalarının üz...