Lifetime Warranty 🖤 10

1.2K 119 3
                                    

                

                 Life 🖤 10





පෙර කොටසින් <<<<<<<

ම්්් ...... මං .. ගෑනී .. ඒ.. කියන්නනේ " bottom " උඹ ට .. තේරෑම් ගන්න පුලුවන් නේ...

ආහ්්් ..... එතකොට ..?

ඔව් ... උඹ හිතන විදියට තමා ..

ආ..... ආ..... දැන් තේරැනා ...

මොනා ද... තේ⁣රැනේ..

නෑ ...නෑ ... ඒක උඹ ට වැඩ ක් නෑ ...

" ඊයේ... කියපු දේවල් මතක් වෙලා .. "

මේ හ්්් ... මං. යනවා .. උඹ දැන් ම.. යනවා ද... මාත් එක්ක යන්න පුලුවන් ... හෂ් .. නැකිටලා දොර ලගට යනවත් එක්කම .. ඉයොන් ගෙන්.. ඇහුවා ..

නෑ ...නෑ ... උඹ ... පලයං ....⁣

එහෙනම් මං.. ගියා ..

හරි .. මචං .. එහෙම.. කියන.. ගමන් ම ... ඉයොන් .. නදිව් ව.. පිටිපස්සෙන් ගිහිල්ලා Hug කරනවා ...අරයා .. ඒක .. ඡනේලෙන්් දකිනවා ...

වර්තමානය <<<<<<<<<

තමන් පණ ටත් වැඩිය ආදරේ කරන කෙනා වෙන කෙනෙක් එක්ක ඉන්නවා දකිනවා තරම් .. කුරිරු දෙයක් .. තවත් නැතිව ඇති ඒත් ඉතිං කරන්න දෙයක් නෑ .. ඔක්කොම ටම වැඩිය නම්බුව වටිනවා නේ.. මේ .. යකා ට ...

හෂ් ගේ .. හිත නතර වෙන්න ම.. කියද්දිත් .. ⁣ගෙදරින්.. එළියට බැහැලා වාහනේට නැගලා වාහනෙත්..ස්ටාට්.. එකේ ම.. තියාගෙන ඉන්නවා ... යන්නේ නෑ ..

අර දෙන්නා ... කුස්සිය යේ.. මොනා කරනවා ද..දන්නේ නෑ ..

එන.. ළමයි එන්ඩ.. අපි යනවා .... කෝපි බොන්න 😂...😂..

ඉයොන් .. නදිව් ගේ .. ඉන වටේම අත.. දාගෙන ..

ම්්් .... මේ.. මොකද .. අයියේ ...

මැණික ... මට උත්තර යක් දෙන්න බැරි ද..

මොනා ටද.. අනේ ..

ම්්් ...මං.. එදා ඔයා ට.. කියපු .. දේ..

ඉන වටේ ට.. දාගෙන හිටිය.. ඉයොන් ගේ අත් දෙක .. බුරැල් කර න..ගමන් .. නදිව් ... මෙහෙම කියනවා ..

අයියේ ... මං..  x.. කරන්නේ මං.. ආදරේ කරන කෙනා එක්ක..විතරයි ..

ඉතිං ... මාත් අහන්නෙ එ්ක ..ම.. තමා .. මැණික ..එහෙම කියලා .. නදිව් ව.. එයාගේ පැත්තට.. හරව ගෙන ..

𝕃𝕚𝕗𝕖 𝕋𝕚𝕞𝕖 𝕎𝕒𝕣𝕣𝕒𝕟𝕥𝕪 [ Completed ]Where stories live. Discover now