39🖤

583 42 3
                                    

#Life39

<<<<<<<

"ඔව් ය⁣කෝ ඔව්.... මගේ වැඩේ ඉවර වුනාම මං කාව වත් ඉතුරු කරන්නේ නෑ කියලා දන්නවා නේහ්්්් උඹ...දැන දැන ඇයි මගෙන් අහන්නෙ හෙට උදේටත් ගිහිල්ලා බලපං "

"හොදමයි බොස්..."

"ම්්්... දැන් පලයම්..ගිහිල්ලා ලැස්ති කරපං.. මගේ අතුරැපස...එකෙත් රස බලන්න ඕන.. මතක ඇතුව හොදට තද කරලා ගැට ගහපං..නැත්නම් ලෙහා ගත්තාට පස්සේ මට වැඩක් නෑ මොකද ඌ කැමැත්තෙන් නෙවයි නේ ඉන්නේ...මං ඌව හොයා ගත්තේ ඊයේ නයිට් club එකේදී... කතා කරන්නත් බැරි උනා ඉතිං මොකද මට කලබලේ නේ ඉතිං මොකක්ද එකාගේ නම කියුවේ..."
.
.
.
.
.
"නම ඉයොන්.....බොස්... "

"ආ..... ඉයොන්... මු ටත් වලිග නවයක් තියෙනවාද දන්නෙ නෑ...අර කතාවේ වගේ ඒකත් ගිහිල්ලාබලන්න බැරියැ... උඹ ඌව තද කරලා ගැට ගැහුවාද... "

"ඔව්.... බොස්..."

"ම්්්්්... lets enjoy ehhhh..."

ඉයෝන්ව පැහැරගත්ත මනුස්සයා....එයාව ගැටගහල තිබ්බ රූම් එකට..ටත් ඉයොන්ගේ අත් කකුල් දෙකම ඇඳට තියලා ගැට ගහලා...

"Hello... good eve.. my darling .. "

"මාව ලෙහපන් පර බල්ලා තෝ මො මගුලකටද මාව මෙතන ගැටගහගෙන ඉන්නේ මට යන්න දීපන්..."

"මූගේ කටේ සද්දෙ බලහං කෝ..යකු මගේ අම්මෝ පුදුම සැරක්නෙ තියෙන්නේ මේකාගේ තියෙන්නේ.... හැබැයි මහත්තයෝ ඔය සැර බස්සන විදිහත් මං දන්නවා.... මගේ ක්‍රමයට.."

"මාව ලෙහපං... උඹ කවුරැ උනත් මට වැඩක් නෑ නේ... මට කියලා හුකා..ගන්නේ..නැතිව මේක ලෙහපං..."

"අන්න.. අන්න.. ඔයා මට ඕන කරන ම මාතෘකාව වට එන්ටර් උනා... ඒකට නේ..න්.. නම් මං ඔයාව අරගෙන ආවේ.. නැතිව නිකන් ඉන්න නෙවයි...නේ... ම්්්... මොකද කියන්නේ ⁣අපි පොඩි ට්‍රයල් එකක් යමුත.."

𝕃𝕚𝕗𝕖 𝕋𝕚𝕞𝕖 𝕎𝕒𝕣𝕣𝕒𝕟𝕥𝕪 [ Completed ]Where stories live. Discover now