3. Bölüm

1.1K 76 94
                                    


"Herneyse sen paranı aldın benimde bir görüşmem var çıkmam gerek"

Takemichi hızlı manjirou nun yanından geçicekken mikey takemichi nin kolundan tuttu ve masaya fırlattı.

Takemichi şokla ona baktı. Mikey iki elini de masaya koydu ve takemichi kendisi ile masa arasına aldı.

Takemichi masaya yatmış bir pozisyonda şok ile manjirou ya bakıyordu.

Mikey bacağını takemichi nin bacak arasına koydu. Takemichi mikey ile olan yakınlığına baktı ve sırıttı.

"Biliyorum cazibeme karşı koyamıyorsun eh seninde giderin var ama. Parayı aldın kardeşim siktir git Allah Allah uğraştırma beni akşam akşam."

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun!?"

"Ben herkesle dalga geçerim bebeğim tek senle geçtiğimi düşünüp ümitlenme"

Takemichi mikey a göz kırptı. Mikey kesinlikle delirecekti. Takemichi mikey ı delirtecekti.

"Bırakacak mısın görüşmem var"

"Bırakmayacağım gidemezsin de zaten! Adam gibi açıkla madem paran vardı niye ödemiyorsun!"

"Hee sen onu diyorsun. Neden mi ödemiyorum? Hmmmmm"

Manjirou takemichi şokla süzüyordu. O kesinlikle normal birisi değil diye geçirdi içinden manjirou.

"Maksat ekşın."

"Ekşın?"

"Evet ya çok sıkılıyorum. Polisler çok gerizekalı 8 yıldır bulamıyorlar beni bende mafyalara dadandım param olmasına rağmen onlardan borç alıp kaçıyorum. Beni bulduklarında da parayı veriyorum ve aynısını başka bir mafya ya yapıyorum!"

Mikey şokla ona baktı. Takemichi nin ise yüzünde bir sırıtma vardı.

"Çekilir misin ya?"

Mikey kendini kaldırdı. Takemichi masadan sırtını kaldırdı ve üstünü düzeltti.

"Hadi sende siktir olup gidebilirsin benim bir toplantım var"

Takemichi gene gidecekken mikey takemichi nin kolunu yeniden tuttu.

"Ya aptal kitaplardaki kız karakterlere benzer bir yanım mı var!? Bırak kolumu yemin ediyorum eninde sonunda kolunu kesip senin götüne montelerim sıfır şaka."

"Karşında bir mafya liderinin olduğunun ve sana isterse herşeyi yapabileceğinin farkındasın dimi?"

Takemichi tek kaşını kaldırdı ve mikey ın üstüne yürüdü. Takemichi ve mikey ın arasında çok az bir mesefa vardı. Nefesleri ikisininde yüzüne geliyordu.

"Sende farkındasındır umarım sırf macere olsun diye mafyalardan borç para alıp sonra ise siktir olup giden birisi var."

Takemichi kolunu kurtardı ve kapıya doğru yürüdü. Kapının kolunu açtı tam çıkacakken kafasını mikey a çevirdi.

"Sende kimle konuştuğuna dikkat et manjirou. Çünkü ben ülkenin en tehlikeli mafyasına kafa tutan ve onun suratına para fırlatan birisiyim."

Takemichi sırıttı. Mikey yumruğunu sıktı tam bir şey söyleyecekken takemichi odadan hızla çıktı.

•••••

"Ya sen cidden manyaksın!"

Chifuyu içkisinden bir yudum daha aldı ve kahkaha attı. İki saatten beri takemichi mikey ile olan konuşmalarını anlatıyordu ve masadaki herkes en başta chifuyu dahi olmak üzere kahkaha atıp içiyorlardı.

İnui, hinata, senju, chifuyu, yuzuha, souya ve nohoya nın kahkahalarıyla dolmuştu masa.

Souya içkisinden bir yudum daha aldı ve konuşmaya başladı.

"Amına koyim inşallah götümüzde patlamaz"

"Patlamaz patlamaz"

Takemichi nin sakin tavrı masadaki herkes i hem rahatsız ediyor hemde sakinleştiriyor gibiydi.

"Ee fuyu en son sen kendine yeni bir partner bulmuştun?"

"Oğlum bak orospulardan farkın kalmadı gel sende paralı bir şekilde yap"

Hakkai nin sözü üzerine masadaki herkes kahkahaya boğarken chifuyu somurtan bir tavır aldı.

"Ya ben ne yapayım? Adamların sikleri küçükse benim ne suçum var!?"

"Amına koyim grup yap 2 siki bir den al bakayım küçük mü değil mi?"

Senju bunu söylerken oldukça ciddiydi. Hinata kıkırdadı ve sevgilisinin omzuna yaslandı.

"Takemichy grupları çok iyi bilir değil mi?"

Takemichi içkisini yudumlarken birden konunun ona gelmesi ile içki bardağını masaya bıraktı ve içkisini yuttu.

"Hatırlatmasana hina!"

Kapının birden pat diye açılmasıyla herkes in yönü oraya gitti.

______________________________________

_________________________

______

Bölümü okuduğunuz için teşekkür ederim<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümü okuduğunuz için teşekkür ederim<3

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin